تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816452072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير كار و امور اجتماعي: دولت به دنبال پايدار و مولد كردن اشتغال است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وزير كار و امور اجتماعي: دولت به دنبال پايدار و مولد كردن اشتغال است
وزير كار و امور اجتماعي گفت: دولت به دنبال پايدارو مولد كردن اشتغال است.


به گزارش خبرنگار ايرنا، "سيد محمد جهرمي" كه به همراه رييس جمهوري به استان گيلان سفر كرده است روز پنج شنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان فومن افزود: اين مهم تنها با ايجاد سرمايه گذاري مناسب ، هدفمند ، مديريت صحيح و بهينه منابع محقق مي شود.
وي اضافه كرد: همچنين بايد با فعال كردن بخش هاي غير دولتي و خصوصي علاوه بر بخش دولتي و بكارگيري نيروهاي توانمند و تحصيل كرده، در افزايش درآمد سرانه مردم با سرمايه گذاري هاي صحيح و موثر تلاش كرد.
وي با بيان اينكه بايد ميزان بهره وري در كشور ايران افزايش يابد، گفت: اجراي طرحهاي بنگاه هاي اقتصادي زودبازده يكي از نمونه اين موضوع است كه در كوتاه ترين مدت موجب اشتغال مي شود.
وي افزود: بايد بتوانيم با سرمايه گذاري مولد و با سرمايه گذاري بخش هاي ديگر بر اساس ظرفيت هاي ملي و منطقه اي فرصت هاي پايدار شغلي براي اشتغال جوانان ايجاد كنيم.
وي اضافه كرد: براي سرمايه گذاري در كشور، توجه به توانمندي ها و استعداد هاي افراد و كارآفرينان هر منطقه در جهت توسعه پايدار، يك ضرورت است.
وي همچنين اظهار داشت: با تبديل تهديدها به فرصت و نيز غنيمت شمردن فرصت ها و استفاده بهينه از آنان از سوي مديران مي توان نوآوري را به مرحله ظهور رساند.
"جهرمي" اظهار داشت: خوشبختانه با اين نگرش، سرمايه گذاري در مناطق مختلف چه در بخش هاي اقتصادي بزرگ، متوسط ، كوچك و زودبازده ثمربخش بوده و نرخ بيكاري را امسال كاهش داده است.
وي بابيان اينكه اين كاهش، مطلوب جوانان پرتلاش و تحصيل كرده ايران نيست اذعان كرد: بايد فعاليت هاي خود را در بخش هاي اقتصادي بويژه در امور مرتبط با مسايل پولي و بانكي بيشتر كنيم.
وزير كارو امور اجتماعي در بخشي از سخنان خود از عملكرد بانكها در خصوص اعطاي تسهيلات براي سرمايه گذاري بخش خصوصي و بخش بنگاه هاي اقتصادي كوچك زودبازده، انتقاد كرد.
وي گفت: بانك مركزي در اين زمينه اعلام كرده بزودي و هرچه سريعتر مشكل تسهيلات دهي بانكها را رفع مي كند.
وزير كار و امور اجتماعي به مشكلات اقتصادي مردم نيز اشاره كرد و گفت: بالا بردن توان معيشتي مردم و افزايش درآمد سرانه آنان، از اهداف اصلي دولت نهم است.
"جهرمي" خطاب به مديران شهرستان فومن نيز گفت: همه مديران در سطوح مختلف از اعضاي يك پيكر هستند و هدايت و نظارت كارها در جهت خدمت بيشتر به مردم ، مديريت كردن در جهت رضايتمندي بيشتر آنان در جهت حل مشكلات از وظايف اصلي مديران است.
وي همچنين ازشهرستان فومن، به عنوان مظهر ظهور و زادگاه عالمان وارسته، رشادتهاي مردان انقلاب ، دفاع مقدس و منطقه بكر گردشگري و با مردمان كشاورز سخت كوش ياد كرد.
وي ادامه داد: اين همه بزرگواري مردم اين ديار، مسووليت دولت را نسبت به خدمت به مردم بيشتر مي كند، چرا كه راحتي و آسايش، حق ملت بزرگ ايران است.
به گزارش ايرنا،امام جمعه شهرستان فومن نيز در اين جلسه گفت: استقبال پرشورمردم گيلان از رييس جمهور نشان از پايبندي عميق آنان به اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي است چرا كه مردم خادمان خود را دوست دارند.
حجت الاسلام و المسلمين "رضا مظفري" افزود: فومن در زمينه كشاورزي و گردشگري استعدادهاي بالقوه زيادي دارد و سرمايه گذاري هرچه بيشتر در اين زمينه ها، نتيجه ارزشمندي دربرخواهد داشت.
نماينده مردم شهرستان هاي فومن و شفت در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه گفت: رفع مشكل بيكاري مهمترين دغدغه، خواسته و مطالبه مردم استان گيلان از دولت نهم است.
"علي ميرزايي" ، افزود: انتظار ما در سفر رييس جمهور به گيلان اين است كه به طور جد به مساله اشتغال توجه و عنايت داشته باشد.
وي گفت: بر اساس آمار موجود، 12 درصد بيكاري در استان گيلان وجود دارد و اين درصد در شهرستان هاي فومن و شفت به بالاي 20 درصد مي رسد.
وي اضافه كرد: مردم گيلان در زمينه اقتصادي و اشتغال وضعيتي نامطلوب دارند كه اميدواريم هيات دولت براي رفع اين مشكل اساسي در زمينه معيشت مردم در سفر خود به اين استان مصوبات خوبي را داشته باشد.
وي اظهار داشت: از ظرفيت ها و توانمندي هاي استان گيلان بويژه شهرستان هاي فومن و شفت، در شان مردم آن به درستي استفاده نشده است.
نماينده فومن و شفت، توجه به بخش صنعت استان گيلان را ضروري دانست و ابراز اميدواري كرد، تا دولت عدالت محور به اين بخش كه موجب ايجاد اشتغال استان است، توجه و عنايت ويژه داشته باشد.
سرپرست فرمانداري فومن نيز به وزير كارو امور اجتماعي، گفت: 14/97 درصد مصوبات دور اول سفر رييس جمهور به اين شهرستان اجرايي شده است.
"اسماعيل قربان زاده" افزود: در دور اول سفر هيات دولت به استان گيلان 70 پروژه براي توسعه و عمران و آباداني شهرستان فومن به تصويب رسيد.
وي افزود: از اين تعداد پروژه ، 36 پروژه معادل 4/51 دهم درصد به صورت كامل به بهره برداري رسيده است.
وي اضافه كرد: عمليات اجرايي 32 پروژه نيز از 20 تا 90 درصد پيشرفت فيزيكي دارند.
به گفته وي، براي اجراي 70 پروژه در سفر اول رييس جمهور به شهرستان فومن، 70 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافت.
وي گفت: پروژه هاي ياد شده در زمينه هاي مخابرات،راه و ترابري، كشاورزي منابع طبيعي، تعاون، تربيت بدني، گاز رساني، ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري، آب و فاضلاب شهري، شهرداري ها، توزيع برق و بهداشت و درمان بوده است.
سرپرست فرمانداري فومن همچنين گفت: در سفر دوم دكتر احمدي نژاد به استان گيلان ، 32 پروژه به هيات دولت براي اين شهرستان پيشنهاد شده است.
"قربان زاده" گفت: پروژه هاي پيشنهادي به هيات دولت براي توسعه زمينه هاي زيربنايي شهرستان فومن از جمله احداث سد كوچك، دهكده توريستي، مراكز علمي، آب رساني به روستاها، احداث سالن هاي ورزشي در مراكز دهستان ها ، اردوگاه دانش آموزي، ساماندهي رودخانه هاي داخل شهر و معابر عمومي و گازرساني به 62 روستاي بخش سردار جنگل اين شهرستان مي باشد.
وي سفر دولت به گيلان بويژه برگزاري جلسه شوراي اداري با حضور وزير كار و امور اجتماعي در فومن را موجب توسعه بيش از پيش منطقه و بسيار پربركت عنوان كرد.
به گزارش ايرنا، در پايان اين جلسه "جهرمي" ،ضمن شنيدن و بررسي مشكلات تعدادي از شهروندان فومني بصورت رودررو و بازديد از پروژه احداث دانشكده فني اين شهرستان، بر مزار شهدا جهت تجديد ميثاق با آرمان هاي شهيدان حاضر شد.
شهرستان فومن با 97 هزار و 400 نفر جمعيت و 934 كيلومتر وسعت در 25 كيلومتري غرب مركز استان گيلان واقع شده است.
ك/2 506/7294/1552 شماره 595 ساعت 19:54 تمام
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن