تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805893601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصطفوي:قرارداد قطبي فسخ نمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مصطفوي:قرارداد قطبي فسخ نمي شود
مديرعامل باشگاه پرسپوليس با ابراز رضايت از عملكرد افشين قطبي در تيم فوتبال اين باشگاه تاكيد كرد وي كماكان به فعاليت خود در كنار سرخپوشان ادامه خواهد داد.

به گزارش مهر، داريوش مصطفوي در نخستين نشست خبري باشگاه پرسپوليس در فصل جاري كه امروز در سالن كنفرانس مطبوعاتي مركز همايش‌هاي بين المللي رايزن برگزار شد، ضمن تبريك به مناسبت روز تربيت بدني گفت: مطمئنم قدم هاي مثبت ما در ورزش و باشگاه پرسپوليس در نهايت باعث موفقيت فوتبال ملي خواهد شد.

بگذاريد يك نفر در اين فوتبال آبرو داشته باشد
وي در ادامه با انتقاد از عملكرد برخي از رسانه‌هاي گروهي در انتشار مصاحبه كذب از قول اين مدير، افزود: بگذاريد يك نفر در كل فوتبال آبرو داشته باشد زيرا در اين سال‌ها براي يك نفر هم آبرو نگذاشته‌ايد. در اين مدت از قول من صحبت‌هايي مطرح شده است كه مجبور شده‌ام يا از كنارشان بگذرم يا بخشي از آنها را تكذيب كنم اما بحث كريمي يك بحث مهم و سياسي بود كه نمي توان به راحتي از كنار آن گذشت.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس افزود: باشگاه پرسپوليس و 30 ميليون هواداران آن دوست داشتند كريمي به تيم ملي باز گردد چرا كه تيم ملي به فرد اختصاص نداشته و در هر شرايطي بايد به آن كمك كرد. وي موظف است به تيم ملي باز گردد زيرا فرزند اين آب و خاك است و بايد همانند يك سرباز براي تيم ملي كشورش بازي كند.

بايد پاي درد و دل كريمي نشست
وي با بيان اينكه بايد پاي درد و دل‌هاي كريمي هم نشست، خاطر نشان كرد: در اين شرايط كه كريمي يا يك بازيكن بزرگ ديگر مي تواند به تيم ملي كمك كند، كدام مدير مي آيد و مي گويد به تيم ملي نرو؟! اين همان صحبت‌هايي است كه بعضي‌ها از قول ما مي نويسند و چون موضوع مهمي است بايد آن را تكذيب كرد.

اعضا كميته انضباطي پرسپوليس معرفي مي شوند
مصطفوي در خصوص تشكيل كميته انضباطي در باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: ما طبق اساسنامه فعلي نمي توانيم چنين كميته‌اي را تشكيل دهيم، اما با تغيير اساسنامه و منطبق كردن آن با شرايط فعلي، اعضاي اين كميته را معرفي خواهيم كرد.

وي با بيان اينكه از مسائل فني و مالي دوري مي كند، در خصوص تاخير توره در بازگشت به ايران اظهار داشت: اگر وي باز نگردد و مربي تيم از ما بخواهد، در خصوص تاخير اين بازيكن با مقامات AFC و FIFA مذاكره مي كنيم.

قرارداد قطبي فسخ نمي شود
مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اينكه اين تيم به عنوان محبوب‌ترين تيم ايران به روحيه بيشتري نياز دارد، در مورد اخبار بركناري قطبي تاكيد كرد: قطبي 2 سال با ما قرارداد دارد و تحت هيچ شرايطي قصد نداريم قراردادش را فسخ كنيم. ما تازه اين مربي را شناخته‌ايم و تمام مسائلي كه در خصوص بركناري وي مطرح شده است را تكذيب مي كنم.

اعضا هيئت مديره پرسپوليس با هم دوست هستند
وي در مورد مشكلات موجود در هيئت مديره و اختلافش با بعضي از اعضا تصريح كرد: تمام اعضاي هيئت مديره با هم دوست بوده و احترام زيادي براي يكديگر قائل هستند اما ممكن است بين افكار ما اختلافاتي وجود داشته باشد. اين اختلافات در خط مشي است اما كارمان را بر اساس مشورت و آنچه درست‌تر است پيش مي بريم.

مديران پرسپوليس با قدرت به كار خود ادامه مي دهند
مصطفوي اظهار داشت: طبق نظر مطبوعات شايد ارتباط‌هاي اعضا هيئت مديره كم رنگ‌تر شده است اما طبق نظر همه افراد هيئت مديره با قدرت به كار خود ادامه داده و هيچ كس بركنار نشده يا استعفا نداده است.

هدايتي كمك هاي مادي و معنوي خوبي به پرسپوليس كرده است
وي با اينكه اعضاي هيئت مديره پرسپوليس با هم تناسب كاري دارند و به خوبي وظايف محوله را پيش مي برند، اظهار داشت: هدايتي در اين مدت از نظر مادي و معنوي كمك‌هاي خوبي به باشگاه كرده است. ضمن اينكه حضور ايشان در هيئت مديره هم مغتنم است و با اسپانسري هم كه گرفتيم تا حدودي مي توانيم زحمات مادي وي را جبران كنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با بيان اينكه مطمئنا ما دوست داشتيم اين نشست را زودتر برگزار كنيم اما به علت نداشتن اسپانسر برگزاري اين نشست به تعويق افتاد، اضافه كرد: ما در اين مدت گرفتار مشكلات زيادي بوده ايم كه مطمئنا جذب اسپانسر اين مشكلات را به حداقل مي رساند.

وي در خصوص اطلاع رساني در اين باشگاه خاطر نشان كرد: ممكن است كانال‌هاي ارتباطي ما با شما ضعيف باشد و دليل آن ضعف كاري ماست اما سعي مي كنيم اين كانال‌ها را تقويت كنيم تا ارتباط‌مان با شما (رسانه‌ها) بيشتر شود. ضمن اينكه هيچ كس در اين مدت به اتهام جاسوسي بركنار نشده اما به ما حق بدهيد در تغييرات مديريتي و براي ايجاد فضاي امن در محيط كاري تغييراتي را در نفرات اعمال كنيم.

قهرمان نيم فصل مي شويم
وي ادامه داد: مطمئنا اگر تيم پرسپوليس در ديدارهاي گذشته آن امتيازات معروف را از دست نمي داد، امروز ما صدرنشين مطلق مسابقات بوديم اما قطعا اگر در مسابقات باقيمانده تا نيم فصل حداقل 16 امتياز كسب كنيم، قطعا در پايان نيم فصل قهرمان خواهيم شد. ما شب و روز به اين مسائل فكر مي كنيم و براي موفقيت تيم برنامه ريزي هاي بزرگي خواهيم داشت.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پايان گفت: مطمئنم تيم پرسپوليس آينده درخشاني را پيش رو دارد. اميدوارم با رفع نقاط ضعف موجود در ديدارهاي آينده هم بازي خوبي را به نمايش بگذاريم كه همه از آن لذت ببرند و هم نتايج لازم را براي كسب عنوان قهرماني كسب كنيم.
 پنجشنبه 25 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن