تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815535152




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاور رييس جمهوري در امور اطلاع رساني و رسانه/ لبخند زدن به آمريكا ، دست در كوره آتش كردن است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مشاور رييس جمهوري در امور اطلاع رساني و رسانه/ لبخند زدن به آمريكا ، دست در كوره آتش كردن است
مشاور رييس جمهوري اسلامي ايران در امور اطلاع رساني و رسانه گفت : بعضي از جريانات سياسي متاسفانه فكر مي‌كنند كه بايد به آمريكا لبخند زد، ولي اين امر مصداق دست در كوره آتش كردن است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، مهدي كلهر عصر چهارشنبه در جمع قشرهاي مختلف مردم فومن در مسجد بالامحله اين شهرافزود: هم اكنون آمريكا به مذاكره با ايران نياز دارد.

وي اضافه كرد: مرگ براي ملت و مسوولان عزتمند و سربلند ايران از عسل شيرين تر است تا كه آمريكا بخواهد از ايران اسلامي تعريف كند.

مشاور رييس جمهوري تصريح كرد: عزت و سربلندي در دنيا بزرگترين و ارزشمندترين نعمت براي كشور ايران است كه ابرقدرتها بويژه آمريكا از نداشتن آن رنج مي‌برند.

كلهر با بيان اينكه بدون تغيير در روند فعاليت‌ها و عملكردهاي آمريكا، مذاكره با اين كشور،عاقلانه نيست، خاطرنشان كرد: مذاكره در محدوده مرزهاي سياسي كشورها معني دارد و در شرايطي كه آمريكا در منطقه نيروي‌هاي مسلح خود را مستقر كرده ، اين امر بي‌معني و ناعادلانه است.

مشاور رييس جمهوري در امور اطلاع رساني و رسانه گفت: تجربه ثابت كرده است كه طاغوت‌ها يك مرتبه فرو مي‌ريزند و اكنون زمان فرو ريختن نظام ليبرال دموكرات و ثروت گرايان جهاني است.

وي افزود: هم اكنون با لياقت جوانان ايراني و با توكل به خداوند و عنايات ائمه اطهار(ع ) و به بركت خون شهدا، كشور در صنايع و تكنولوژي هوا و فضا به نقاطي دست يافته ، كه دشمن را زمين گير كرده است.

كلهراظهار داشت : دشمنان دام‌هاي فراواني براي ملت ايران افكنده‌اند كه هميشه با استقامت ، اميد ، خلاقيت و نوآوري جوانان همانند گذشته نقش برآب مي شود.

مشاور رييس جمهوري تاكيد كرد: امام و شهدا به ملت ايران شان و عزتي دادند كه بايد از آن به نحو شايسته پاسداري و صيانت كنيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: وظيفه دولتمردان و مديران نوكري و خدمتگزاري به ملت است و دولت نهم وظيفه خود مي‌داند تا با تمام تلاش عقب افتادگي‌ها را جبران كند.

كلهرافزود: فومن سرزمين دليران با ايمان شاهد رشادتها و شجاتهاي فراوان براي ايران بوده است و نيازهاي آن را به رييس جمهوري درجهت رفع آنها انتقال خواهم داد.

به گزارش ايرنا، پيش از سخنان مشاور رييس جمهوري در امور اطلاع رساني و رسانه ، نماينده مردم فومن در مجلس شئوراي اسلامي و سرپرست فرمانداري فومن نيز ضمن ابراز خرسندي از سفر رييس جمهوري و هيئت دولت به استان گيلان ، اين سفر را منشا خير و بركت فراوان براي اين استان دانستندو به بيان برخي از مشكلات زيربنايي و اساسي مردم اين منطقه پرداختند.

نماينده مردم شهرستان‌هاي فومن و شفت در مجلس شوراي اسلامي گفت : رفع مشكل بيكاري مهمترين دغدغه ، خواسته و مطالبه مردم استان گيلان از دولت نهم است.

علي ميرزايي روز چهارشنبه همزمان با سفر رييس جمهوري به گيلان ، در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در فومن ، افزود: انتظار ما از سفر رييس جمهوري به گيلان اين است كه به طور جد به مساله اشتغال توجه و عنايت شود.

وي گفت : بر اساس آمار موجود، ‪ ۱۲‬درصد بيكاري در استان گيلان وجود دارد و اين درصد در شهرستان‌هاي فومن و شفت به بالاي ‪ ۲۰‬درصد مي‌رسد.

وي اضافه كرد: مردم گيلان در زمينه اقتصادي و اشتغال وضعيتي نامطلوب دارند كه اميدواريم هيات دولت براي رفع اين مشكل اساسي و همچنين در زمينه معيشت مردم در سفر خود به اين استان مصوبات خوبي را داشته باشد.

ميرزايي اظهار داشت : از ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي استان گيلان بويژه شهرستان‌هاي فومن و شفت در شان مردم آن به درستي استفاده نشده است.

نماينده فومن و شفت ، توجه به بخش صنعت استان گيلان را ضروري دانست و ابراز اميدواري كرد تا دولت عدالت محور به اين بخش كه موجب ايجاد اشتغال استان است، توجه و عنايت ويژه داشته باشد.

وي گفت : با توجه به اينكه جلسه شوراي اداري فومن با حضور وزير كار و امور اجتماعي برگزار مي‌شود ، اميدواريم اين جلسه در زمينه رفع مشكل بيكاري منطقه مثمر ثمر باشد.

ميرزايي استقبال مردم گيلان از رييس جمهوري را بسيار باشكوه توصيف كرد و افزود: در هيچ جاي دنيا ديده نمي‌شود كه مسوولان و مردم اين طور تنگاتنگ ، همدل و يكپارچه با هم ارتباط داشته باشند و اين امر نشان از عشق ورزي مردم به دولت نهم است.

وي هم چنين گفت : سخنراني رييس جمهوري در جمع باشكوه مردم گيلان در رشت ، نويد تازه‌اي براي توسعه و شكوفايي اين استان است كه با جلسه هيئت دولت در انتهاي سفر تجلي مي‌يابد.

دكتر محمود احمدي نژاد رييس جمهوري به همراه هيئت دولت ،در چهل و چهارمين سفرهاي استاني خود امروز چهارشنبه جهت رسيدگي به مصوبات دوره اول سفر خود وارد استان گيلان شد. ك /‪۳‬
شهرستان ‪ ۹۷‬هزار نفري فومن در غرب مركز استان گيلان واقع است .
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن