تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816866660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
"جابر" جديد را در ليگ برتر ببينيد
خودش مي گويد افزايش 15 كيلويي وزنش تنها عامل بهتر شدنش نيست، بلكه اعتقاد دارد در كارهاي سرعتي خيلي پيشرفت كرده. روزبهاني مي گويد: بايد جابر جديد را در مسابقات ليگ برتر ديد. روزبهاني به عنوان سرمايه بسكتبال ايران گفت: وقتي من از تركيب تيم ملي بسكتبال حذف شدم، فهميدم نقاط ضعفي دارم كه بايد برطرف كنم. آن موقع از اين اتفاق ناراحت نشدم بلكه خيلي خوشحال بودم چون فرصتي داشتم كه به وسيله آن مي توانستم خيلي بهتر و با كيفيت تر بگردم. من از آن به بعد 15 كيلو وزن اضافه كردم و تلاش كردم همزمان در كارهاي سرعتي هم بهتر شوم، حالا آماده شروع مسابقات هستم. روزبهاني، جوان 135 كيلويي بسكتبال ذوب آهن در پايان در مورد آرزوي مشابه اش با همه بسكتباليست ها براي بازي در NBA گفت: اميدوارم روزي به حدادي ملحق شوم، هرچه زودتر.

درد تبعيض ها و بي توجهي ها سنگين تر از وزنه ها است
قهرمان معلول وزنه برداري و قوي ترين مرد جهان گفت: معتقدم كسب افتخار براي ايران و شاد كردن دل مردم ارزشي بالاتر از آن دارد كه بخواهم با گلايه از بي توجهي ها آن را لوث كنم; اما حرف هاي بسياري در دل دارم. قوي ترين مرد جهان تصريح كرد: تحمل دردها و بي توجهي ها سنگين تر از وزنه 265 كيلوگرمي است كه در پكن باعث شد ركورد ورزشكاران سالم را هم بشكنم. شايد باورش دشوار باشد; اما خجالت مي كشم كه در شهر و محل زندگي ام بگويم كاظم رجبي دارنده ركورد پارالمپيك و المپيك هستم چرا كه آنها تصور مي كنند من در ناز و نعمت زندگي مي كنم و به آنها دروغ مي گويم كه از داشتن يك شغل آبرومند نيز محروم هستم. وي افزود: قبل از بازي هاي پكن تصميم گرفته بودم پس از كسب مدال طلا با ورزش قهرماني خداحافظي كنم و اكنون نيز مردد هستم.

4 ملي پوش راگبي ايران در تيم ستارگان آسيا
در پي درخشش تيم ملي راگبي در مسابقات آسيايي قرقيزستان 4 ملي پوش كشورمان به تيم منتخب ستارگان آسيا دعوت شدند. از سوي كنفدراسيون راگبي آسيا يوسف جلالي، بهرام حامدي، احمد اتحادپور و حميدرضا تقوي نژاد به تيم منتخب "آسيا دراگون تيم" دعوت شدند تا بدين ترتيب در مهم ترين ديدار خود كه روز شنبه 27 مهرماه انجام خواهد شد شركت كنند.اين در حالي است كه طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته تيم منتخب ستارگان آسيا چند ديدار دوستانه را با تيم هاي مختلف انجام مي دهد.

نوجوانان فوتبال ايران در فينال قهرماني آسيا
تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران با پيروزي برابر تيم امارات به ديدار نهايي رقابت هاي قهرماني آسيا صعود كرد. تيم ملي فوتبال نوجوانان ايران پس از آنكه توانست با غلبه بر سوريه به جام جهاني نيجريه صعود كند، بعدازظهر روز چهارشنبه نيز به مصاف تيم ملي امارات رفت و با ارايه يك نمايش مقتدرانه و با برتري كامل با نتيجه سه بر صفر حريف خود را از پيش رو برداشت و به ديدار نهايي رقابت هاي قهرماني آسيا صعود كرد.

تايلند و ژاپن مقهور هنرنمايي نوجوانان واليبال ايران
تيم واليبال نوجوانان ايران در هفتمين دوره رقابت هاي قهرماني واليبال نوجوانان آسيا مقابل تايلند به برتري دست يافت. تيم واليبال نوجوانان ايران روز چهارشنبه نيز در برابر تيم نوجوانان تايلند قرار گرفت و موفق شد اين تيم را در سه ست پياپي شكست دهد.

كريمي را به تيم ملي برمي گردانم
كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: خوشبختانه پس از مصدوميت ناخواسته اي كه گريبانگير من شد در حال حاضر در شرايط بهتري هستم و قصد دارم با انگيزه اي بالاتر به ميدان بازگردم. وي در خصوص دعوت از سوي علي دايي گفت: بارها گفتم كه با دايي رابطه بسيار خوبي دارم. در كنار هم سال ها براي اعتلاي نام ايران جنگيده ايم و زندگي ام را مديون ايران مي دانم. وي افزود: قصد نداشتم به تيم ملي بازگردم، چون خواستم جا براي جوانان باز شود; اما پس از اينكه با دايي صحبت كردم نظرم برگشت، چون از من خواست به تيم ملي كمك كنم و اين براي من يك افتخار است. كاپيتان پرسپوليس تاكيد كرد: مطمئن باشيد در صورتي كه حس كنم به درد تيم ملي نمي خورم با دايي صحبت مي كنم تا مرا كنار بگذارد; اما اين توانايي را درخود مي بينم كه حتي در جام جهاني بار ديگر بازي كنم. وي در خصوص مشكل پيش آمده بين علي كريمي و علي دايي گفت: نمي دانم چرا بعضي ها دوست دارند بين كريمي و دايي را خراب كنند. آنها سال ها در كنار هم بازي كردند. سعي مي كنم نظر كريمي را براي حضور دوباره در تيم ملي جلب كرده و سپس با دايي در مورد او گفت و گو كنم. باقري تصريح كرد: مطمئنم دوباره كريمي در تيم ملي حضور پيدا خواهد كرد و دايي با بزرگواري او را در تيم به كار مي گيرد.

هيچ اختلافي در استقلال وجود ندارد
سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: ديدار مقابل برق شيراز يكي از بهترين ديدارهاي ليگ برتر خواهد بود. امير قلعه نويي اظهاركرد: برق تيم خوبي است و تاكنون نتايج مناسبي به دست آورده اين بازي را به هيچ عنوان آسان نمي گيريم با اين حال در بازي خانگي بايد هر سه امتياز را به دست آوريم. وي هم چنين با ردكردن شايعه اختلاف نظر با كادرفني و بازيكنان استقلال گفت: هيچ مشكلي وجود ندارد و اين حاشيه هايي است كه پس از موفقيت هاي اخير براي استقلال ايجاد كرده اند. قلعه نويي خاطرنشان كرد: استقلال روند رو به رشدي را پيدا كرده و توانايي رسيدن به قهرماني ليگ برتر را دارد.

خليلي بايد 3 ماه در آلمان بماند
مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران با دستور پزشك، بايد 3 ماه بايد در آلمان بماند. محسن خليلي، مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس كه براي آزمون نهايي قرار است روز دوشنبه عازم آلمان شود، در تماسي تلفني با پزشك خود متوجه شد كه بايد سه ماه در اين كشور اروپايي مراحل درماني را انجام دهد. وي به همين دليل تاريخ اعتبار رواديد خود را به مدت سه ماه تمديد كرد.

قطبي كم اشتباه ترين مربي ليگ برتر است
نتايج نه چندان خوب پرسپوليس در رقابت هاي اين فصل، انتقادهايي را به افشين قطبي وارد ساخته است ولي داريوش مصطفوي همچنان از او حمايت مي كند و معتقد است كه پرسپوليس قوي ترين تيم ايران است. مصطفوي در خصوص فراز و نشيب هاي پرسپوليس در ليگ امسال مي گويد: «فوتبال برد و باخت دارد و هيچ تيمي نمي تواند بدون شكست قهرمان شود. ما به هيچ عنوان ضعيف نتيجه نگرفتيم و تا پايان ليگ هم زمان زيادي باقي مانده كه مي توانيم امتيازات از دست رفته را جبران كنيم.»مصطفوي در مورد انتقادهاي صورت گرفته از قطبي و همچنين شايعاتي كه در خصوص بركناري او شنيده مي شود مي گويد: «باشگاه به هيچ عنوان تصميمي براي تغيير كادرفني ندارد و قطبي با قدرت به كارش ادامه مي دهد در ضمن همانطور كه گفتم بردوباخت هميشه در فوتبال وجود دارد. به نظر من قطبي كم اشتباه ترين مربي ليگ برتر است.»

اميدوارم بهترين بازيكن آسيا شوم
جواد نكونام براي سومين بار، نامزد دريافت يكي از بهترين بازيكنان سال آسياست و اميدوار است اينبار افتخار عنوان بهترين را به نام خودش ثبت كند. نكونام گفت: «پيش از اين 2 بار ديگر نيز جزو كانديداي دريافت بهترين بازيكن آسيا بودم اما نهايتا انتخاب نشدم. براي بار سوم است كه كانديداي دريافت جايزه بهترين بازيكن سال آسيايي شدم و اميدوارم اين موضوع اين بار محقق شود تا براي فوتبال كشورم و خودم افتخاري جديد به دست بياورم.»وي در ادامه در رابطه با بركناري سيگاندا خاطرنشان ساخت: «به هرحال تيم ما در چند بازي لاليگا نتايج خوبي را به دست نياورد جدا از آن در يك ديدار تداركاتي نيز تيممان در آخرين دقيقه، بازي را به حريف واگذار كرده پس از اين نتيجه ضعيف مسئولان باشگاه، سيگاندا را بركنار كردند.»نكونام در خاتمه خاطرنشان ساخت: «از حضور سرمربي جديد در اوساسونا بي خبرم اما اميدوارم تصميم عاقلانه و خوبي براي بهبود وضعيت فني تيم گرفته شود.»

جريمه نقدي نيكبخت ، محروميت كوشكي تا اطلاع ثانوي
جلسه رسيدگي به تخلفات صورت گرفته از سوي بازيكنان تيم پيروزي و استقلال دركميته انضباطي فدراسيون برگزار شد. حسين كاظمي به دليل برخورد نامناسب با بازيكن تيم استقلال و تائيد نماينده ويژه سازمان ليگ به پرداخت مبلغ 10ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد و تيم خود را به مدت يك جلسه نمي تواند همراهي كند. هم چنين "بيژن كوشكي" نيز به دليل تخلفاتي كه انجام داده تا اطلاع ثانوي محروم است. عليرضا نيكبخت نيز به علت تخلفي كه بعد از تعويض در بازي انجام داده به توبيخ كتبي و درج در پرونده و پرداخت 5 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن