تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ضرغامي: ائمه جمعه پل ارتباطي مردم با مسئولان نظام هستند.


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ضرغامي: ائمه جمعه پل ارتباطي مردم با مسئولان نظام هستند.
فرهنگي. صداو سيما. ائمه جمعه . ضرغامي
رئيس سازمان صدا و سيما، در گردهمايي ائمه جمعه سراسر كشور، ارتباط بدون واسطه و مستقيم با مردم و گره گشايي از مشكلات آنان را، از ويژگي‌هاي منحصر به فرد ائمه جمعه برشمرد و گفت: ائمه جمعه، پل ارتباطي مردم با مسئولان نظام هستند.

به گزارش ايرنا ،عزت الله ضرغامي در ادامه، با اشاره به ارتباط عميق روحانيت با مردم، افزود: رسانه ملي از ديدگاه‌ها و همراهي ائمه جمعه براي ارتقاي برنامه‌هاي خود استقبال مي‌كند.

وي با اشاره به گستردگي و تنوع سلايق مخاطبان اظهار داشت: صدا و سيما نسبت به آحاد مردم با تفكرات و گرايش‌هاي مختلف مسئوليت دارد و بايد پاسخگوي مطالبات اقشار مختلف جامعه باشد.

رئيس رسانه ملي، گسترش حوزه آموزش معارف اسلامي به ساختارهاي جديد برنامه سازي را، از رويكردهاي موفق اين رسانه برشمرد و گفت: تلاش برنامه سازان راديو و تلويزيون براي طرح مضامين دين در ساختارهاي جديد و پرمخاطب نظير مجموعه‌هاي نمايشي در چهار سال اخير فضاي جديدي را براي تبليغ و تبيين معارف دين و مباحث قرآن فراهم كرده است.

ضرغامي، در اين ديدار كه روز سه شنبه صورت گرفت، با اشاره به استقبال مخاطبان از مجموعه‌هاي نمايشي با مضامين معارف، گفت: نظر سنجي‌ها نشان مي دهد كه ذائقه‌سازي رسانه ملي در اين زمينه موثر بوده است و سريالي نظير روز حسرت با موضوعات معاد و برزخ، توانسته است بيشترين مخاطب و بالاترين رضايتمندي مخاطبان را در قياس با ساير مجموعه‌هاي تلويزيوني كسب كند.

وي با قدرداني از همفكري و همكاري علما و حوزه‌هاي علميه در توليد مجموعه هاي تلويزيوني معارفي و حضور مراجع و شخصيت‌هاي برجسته مذهبي در برنامه هاي رسانه ملي، گفت: اين حضور ارزشمند، ارتباط صميمي و عاطفي مردم را با مراجع و علما تقويت و فرصت مغتنمي را براي نشر معارف ديني از رسانه ملي فراهم كرده است.

ضرغامي با اشاره به مسئوليت صدا و سيما در فضاي رقابتي حاكم بر رسانه‌هاي جهان، از اختصاص نيافتن بودجه كافي براي تكميل پوشش رسانه ملي، انتقاد كرد و گفت: متاسفانه هنوز بيش از دو هزار نقطه كور در كشور وجود دارد كه هيچ يك از شبكه‌هاي صدا و سيما را دريافت نمي‌كنند.

وي در ادامه سخنان خود، اظهار اميدواري كرد با اهتمام دولت و مسئولان محلي هر چه سريعتر امكان دسترسي مردم به برنامه‌هاي صدا و سيما در اقصي نقاط كشور فراهم شود.

بيستمين همايش سراسري ائمه جمعه كه از ‪ ۲۲‬مهر در مصلي امام خميني تهران آغاز بكار كرده بود، روز سه شنبه به كار خود پايان داد.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن