تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820440915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم: نبايد دچار روزمرگي شويم برنامه‌ريزي‌هاي كلان بايد با‌ آينده نگري همراه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم: نبايد دچار روزمرگي شويم برنامه‌ريزي‌هاي كلان بايد با‌ آينده نگري همراه باشد
خبرگزاري دانشجويان ايران - قم
سرويس: فقه و حقوق - فقه

رييس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم گفت: دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم به يك نهاد بالنده و يكي از قطب‌هاي فرهنگي كشور تبديل شده است.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد حسن رباني در مراسم توديع و معارفه مديركل دفتر برنامه‌ريزي و توسعه فن آوري اطلاعات اين دفتر در سخناني اظهار كرد: پذيرش مسووليت در نظام جمهوري اسلامي و انجام وظيفه در هر يك از بخش‌هاي اين نظام يكي از مصاديق بارز انجام كار خير است.

وي با اشاره به نقش و جايگاه دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم تصريح كرد: امروز دفتر تبليغات به عنوان يك قطب فكري و علمي در بين مراكز فرهنگي كشور مطرح است و ما بايد با برنامه‌ريزي صحيح و دقيق كاري كنيم كه دچار روزمرگي نشويم.

رييس دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم گفت: در اين ميان دفتر برنامه‌ريزي و توسعه فن آوري اطلاعات به عنوان چشم بيناي مجموعه از جايگاه و اهميت بسيار ويژه‌اي برخوردار است.

وي بهره‌گيري هرچه بيشتر از نيروهاي توانمند حوزوي و دانشگاهي را براي ارتقاي سطح برنامه‌ريزي در دفتر تبليغات اسلامي را مورد تاكيد قرار داد و افزود: بايد فرآيند تصميم‌گيري در دفتر تبليغات اسلامي به يك فرآيند كوتاه و روان تبديل شود و در برنامه‌ريزي‌هاي كلان نيز بايد با‌ آينده نگري همراه باشد.

رباني همچنين شناسايي نيازها، تكيه كردن و تصميم‌گيري بر مبناي آمار دقيق، مد نظر قرار دادن اولويت‌ها و آينده‌نگري را از مهم‌ترين مسائل دفتر برنامه‌ريزي عنوان كرد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تاكيد دفتر مقام معظم رهبري بر همكاري هرچه بيشتر نهادهاي زير پوشش دفتر مقام معظم رهبري، تصريح كرد: قرار است كه در آينده‌اي نزديك نمايشگاهي از عملكرد دستگاه‌ها و نهادهاي زيرپوشش دفتر مقام معظم رهبري برپا شود و دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم بايد بتواند در اين نمايشگاه عملكرد و دستاوردهاي خود را به خوبي تبيين كند.

در ادامه اين مراسم حجت‌اسلام عبدالله نظرزاده، مديركل سابق دفتر برنامه‌ريزي و توسعه فن آوري اطلاعات دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با بيان برخي از اقدامات انجام شده در اين دفتر در طول بيش از 4 سال فعاليتش تصريح كرد: مقام معظم رهبري در سال 77 تاكيد داشتند كه دفتر برنامه‌ريزي در دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم راه‌اندازي شود و با تاكيدات ايشان اين دفتر راه‌اندازي شد.

وي ادامه داد: در گذشته دفتر تبليغات اسلامي يكي از رقيب‌هاي حوزه و مجموعه‌هاي فرهنگي قم و داخل كشور بود اما امروز دفتر تبليغات اسلامي به يكي از قطب‌هاي فرهنگي تبديل شده است و حتي بودجه برخي از مراكز فرهنگي نيز توسط دفتر تبليغات اسلامي توزيع مي‌شود.

مديركل جديد دفتر برنامه‌ريزي و توسعه فن آوري اطلاعات دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم در بخش پاياني مراسم به ايراد سخن پرداخت و افزود:‌ دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم داراي ويژگي‌هاي منحصر به فردي است و خدمات گسترده‌اي را به نظام اسلامي ارائه كرده است.

مهندس محمدرضا بهمني تصريح كرد: تنوع و گستردگي فعاليت‌هاي دفتر تبليغات اسلامي باعث شده است كه اين نهاد از ديگري نهادهاي همسوي خود متمايز شود.

وي تاكيد كرد: ما بايد بتوانيم در مجموعه اين دفتر يك نظام مديريتي منسجم، هماهنگ و معطوف به اهداف را شكل دهيم.

بهمني يادآور شد: ما بايد از برنامه‌ريزي راهبردي به سمت مديريت راهبردي برويم و تفكر راهبردي بايد در دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه نهادينه شود.

در پايان اين مراسم مهندس محمدرضا بهمني به عنوان مديركل دفتر برنامه‌ريزي و توسعه فناوري ارتباطات دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم معرفي شد و از تلاش‌ها و زحمات حجت‌الاسلام نظرزاده در زمان فعاليت در اين دفتر قدرداني به عمل آمد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن