تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799395247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقش دشمنان در جنگ علیه امام عصر چگونه است؟


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: دشمنان اسلام در سالهای اخیر شروع به انجام طرحی جهانی کردهاند تا شرایط و امکانات لازم را برای از بین بردن مسئله مهدویت و خالی کردن اصول مهدویت از محتوای اصلی آن، فراهم آورند. دشمنان ـ قطع نظر از گرایشهای مختلفشان ـ در حال حاضر با تمام قدرت به جنگ با مسئله مهدویت میپردازند زیرا به خوبی از سرنوشت شوم وسیاهی که در انتظارشان است، آگاهند؛ به همین دلیل، از سالها پیش، برای نابود ساختن هر قدرت یا نیرویی که میتواند به پیروزی قیام جهانی امام (علیه السّلام) و به فتوحات ایشان کمک کند، برنامهریزی و تلاش میکنند. با توجه به این نکته، حجم حملات پیدرپی و سخت دشمنان به مهدویت در سالهای اخیر شگفتانگیز نیست.
با مطالعة حوادث و رویدادهای کنونی میتوانیم به میزان دشمنی با اصل مهدویت و خطرناک بودن این مسئله پی ببریم. اکنون در سایة ارادة ستمگرانه و با نفوذ بینالمللی و پشتیبانیهای تبلیغاتی دشمنان، تلاش میشود نظریات و افکاری که اصل وجود ایشان را زیر سؤال میبرد، اشاعه یابد. این دستان پلید و ستمگر تلاش میکنند استراتژی کاملی را به اجرا درآورند و مجموعهای به ظاهر فرهنگی را که در بطن خود مخالف مهدویت است، سازماندهی نمایند.
در عصر کنونی، دشمنی با امام مهدی(علیه السّلام) و عقیدة مهدویّت به نهایت پلیدی رسیده است. دشمنان در این راه تلاش میکنند نوعی رویارویی فکری، روانی و اجتماعی ـ سیاسی در اذهان مردم و در محافل طرفدار این عقیده به وجود آورند. آنها در ادامه، قصد دارند طیّ حملهای سخت به عقیدة اصیل مهدویت، اندیشة وجود امام مهدی(علیه السّلام) و مسائل مربوط به آن را، مانند نگاه خوشبینانه به آینده و داشتن دیدگاه مثبت و فعالیّتهای خاص را کم کم به حاشیه بکشانند و در نهایت آن را از ذهن مردم بزدایند.
تمام کسانی که از امام مهدی(علیه السّلام) میهراسند و نمیخواهند ایشان قیام کنند، اصول و اهدافی مخالف اصول واهداف امام(علیه السّلام) دارند و منافع آنها در برخورد با اصول عدل الهی به خطر میافتد، به همین دلیل به دشمنی با امام مهدی(علیه السّلام) میپردازند. از این رو باید گفت، زمانی که ما در مورد دشمنان امام(علیه السّلام) در زمان حاضر سخن میگوییم، هدفمان اشاره به جبهة سیاسی دشمن و مخالف با ایشان یا رژیم و حکومتی است که برنامهریز یا اجراکنندة طرح و استراتژی جنگ و دشمنی با امام است. شایان ذکر است که روایات از این گروه مردمان تحت عنوان «اهل روم» یاد کردهاند. یهودیان و صهیونیزم جهانی به جنگ با مهدی(علیه السّلام) میپردازند زیرا آنها به خوبی میدانند که به دست ایشان نابود میشوند و نیز به این دلیل که تمام متون کهن آنها تأکید میکنند که حتماً مهدی(علیه السّلام) با یهودیان به جنگ میپردازد و تورات قدیمی و اصلی خبر ظهور مهدی(علیه السّلام) را داده است.
سؤال بسیار مهمی که در اینجا ذهن ما را مشغول میکند این است که دشمنان ـ صهیونیستها و غربیها ـ چه طرحها وبرنامههایی در جنگ ضدّ امام مهدی(علیه السّلام) در حال حاضر دنبال میکنند؟ آنها چگونه خود را برای ظهور ایشان آماده میکنند؟ تاریخ از این حقیقت خبر میدهد که، دشمنان همواره برای آمدن پیامبران و فرستادگان الهی آماده میشدهاند و داستان حضرت موسی(علیه السّلام) و فرعون، حضرت عیسی(علیه السّلام) و یهود، حضرت محمّد(ص) و یهودیان، از جمله نمونههای بارز آن است. یهودیان و دشمنان ادیان، اخبار تولد پیامبر اسلام(ص) را دنبال میکردند و در زمان کودکی آن حضرت(ص) قصد داشتند ایشان را از بین ببرند. آنها هماکنون نیز حوادث و رویدادهای جهان را رصد میکنند و نشانههای ظهور منجی الهی ادیان را مورد بحث و مطالعه قرار دادهاند. به همین دلیل در جنگ خود ضدّ ایشان از یک استراتژی خاص و معین پیروی میکنند و میخواهند ایشان را از بین ببرند. امّا این استراتژی چیست و بارزترین و مهمترین عناوین و سرخطهای آن چه میباشد؟
منتظران واقعی امام که خود را برای ظهور ایشان آماده میکنند، باید از توطئهها و دسیسههای دشمنان ضدّ امام مهدی(علیه السّلام) در حال حاضر آگاه باشند تا طرحها و برنامههای آنها را بشناسد و بتوانند استراتژی آن را خنثی کنند.
چگونگی دشمنی دشمنان با مسئله مهدویت در حال حاضر و نوع تحرکات و مقابله و رویارویی و مواضعی که آنها اتخاذ میکنند دارای ابعاد مختلف است امّا برخی از این دشمنیها برای مؤمنان روشن و شناخته شده است. باید توجه داشت، زمانی که از استراتژی دشمنان سخن میگوییم، در حقیقت با یک طرح و برنامة کامل طولانیمدت و دارای اهداف متعدد، روبرو هستیم و از روشهای قدیمی و جدید و متنوع و پلیدی برای رویارویی با مسئلهای که آنها پیشاپیش نتایج آن را میدانند و منتظر وقوعش هستند، استفاده میکنند.
از این رو ما باید از روشهای نوین جنگ و دشمنی ضدّ امام مهدی(علیه السّلام) در حال حاضر آگاه باشیم و مؤمنان را نیز از آن آگاه سازیم. همچنین ما باید از آمادگی، امکانات و تجهیزات آنها برای درگیریها و جنگهای آینده اطلاع کافی داشته باشیم.
با بررسی اوضاع واحوال کنونی جهان، میتوانیم برخی از مهمترین عناوین و خطوط استراتژیک دشمنان در جهت مقابله با امام مهدی(علیه السّلام) را دریابیم. طرق تحقق این استراتژی را میتوان در موارد ذیل مشاهده کرد:
1. ایجاد تردید در مورد صحت اندیشة مهدویت: دشمنان ضمناً اشاره میکنند که عقیده مهدویت یک عقیده خیالی و وهمی است و میگویند: کسانی که به این مسئله ایمان دارند، در حقیقت در خواب و رؤیا به سر میبرند. این روش، انگیزهها و ریشههای روانی خاصی نسبت به آینده در خود نهان دارد؛ از جمله میراندن و از بین بردن تمام ابعاد مثبت ایمان به این اندیشه مانند خوشبینی، امید، مثبتاندیشی و انتظار برای فرا رسیدن آیندهای روشن و درخشان، ایجاد یأس و ناامیدی، شکست، بدبختی و بدبینی.
2. ایجاد تردید در وجود امام(علیه السّلام) و تاریخ ولادت ایشان و ترویج این شایعه که ایشان در آینده متولد خواهند شد: این امر، به منظور آماده کردن زمینههای فکری و فرهنگی برای ظهور مدعیان دروغین و ضربه وارد ساختن از طریق آنان به اصل مهدویت صورت میگیرد و باعث شده که در حال حاضر شمار مدعیان مهدویت رو به افزایش رود. البّته این چیز جدیدی نیست امّا با تشویق وحمایت قاطع و روشن آنان پیوسته تکرار میشود.
یکی از روشهای جنگ فرهنگی دشمنان، گسترش دادن شبهات مخالفان عقیدة مهدویت است، مانند:
ـ تأکید بر اینکه نام مهدی(علیه السّلام) در «صحیح» بخاری و «صحیح» مسلم نیامده است.
ـ نادرست و ضعیف شمردن نظریات ابن خلدون به خاطر احادیثی که در مورد امام مهدی(علیه السّلام) روایت کرده است.
ـ تمرکز بر یک روایت در «سنن» ابن ماجه که میگوید: هیچ مهدیای جز عیسی بن مریم نیست.
ـ ترویج این نظریه که مهدی مردی از مردم عادی است؛ یعنی به جای اینکه بگویند مهدی از تبار پیامبر(ص) است میگویند، از امّت پیامبر است.
ـ ادعای اینکه مسئله مهدویت، مسئلهای قدیمی به تقلید از آیینهای دیگری است که ادیان گذشته از آن سخن گفتهاند.
ـ تردید و ابهام افکنی در مورد نام امام(علیه السّلام) و دامن زدن به این مسئله که او هم نام من و پدر او همنام پدر من است و تأکید بر این نکته که مهدی(علیه السّلام) در آینده متولد خواهد شد.
هدف از القای این شبهات رواج این انگاره است که اندیشة مهدویت، اندیشهای واهی و غیر واقعی است و هیچ اصالتی ندارد؛ حتی قرآن کریم نیز بر آن صحّه نگذاشته است. علاوه بر این، آنها قصد دارند در مورد صحت احادیث مهدوی(علیه السّلام) نیز اظهار تردید کنند و در نتیجه میخواهند بگویند هیچ نیازی به آماده شدن و انتظار برای ظهور امام مهدی(علیه السّلام) نیست، حتّی اگر مهدیای باشد و ایمان به او جزء واجبات باشد، مهدی منتظر فردی عادی از میان امت اسلامی است که در آینده متولد خواهد شد. با این شگرد آنها، هرکس میتواند خود را به جای او جا بزند، تمام این روشهای فریبنده و توأم با مکر وحیله ما را با بدترین جنگ روانی و سختترین جنگ نظامی روبهرو میکند و این، جنگ افکار، ارزشها و اعتقادات است (البّته همه میدانیم که علمای بزرگ و دانشمند به همة این شبهات پاسخ داده و حقیقت را روشن ساختهاند) اهمیّت و خطیر بودن این استراتژی دشمنان آن است که آنها میخواهند برای رسیدن به اهداف شوم و پلیدشان افکار و عقاید ویرانگر را با هر روشی در ذهن مردم وارد سازند. مهمترین اهداف آنها از این روشها عبارت است از:
1. قطع امید و آرزوهای مردم و از بین بردن حسّ خوشبینیها در مورد آینده به دلیل ایمان به اصل مهدویت و از بین بردن جنبههای مثبت روحیه انتظار،
2. آماده سازی زمینههای فکری و فرهنگی در جوامع اسلامی برای ظهور مدّعیان دروغین مهدویت.
ایجاد نوعی حسّ بیزاری روانی و فکری نسبت به امام(علیه السّلام) و مهدویت در جوامعی که به این اندیشه اعتقاد دارند. آنها این کار را از طریق پشتیبانی و حمایت از مدعیان مهدویت و پیامبری انجام میدهند.
دشمنان اسلام از واقعیتهای تلخ و بد روانی جوامع اسلامی و کثرت شکستهای مختلف مردم در آن استفاده کرده، به خوبی از میزان نتیجه این حالات روانی آگاهند و از آن برای تخریب و نادرست جلوه دادن مهدویت استفاده میکنند. کینه و دشمنی دشمنان امام مهدی(علیه السّلام) به جایی رسیده که سعی در بالا بردن شمار مدعیان مهدویت و تقویت اینگونه اقدامات برای ویران ساختن اسلام از درون آن دارند. آنها اموال و کمکهای زیادی به این اشخاص و پیروانشان میرسانند و اشخاص ضعیفالایمان را تشویق به پیوستن به آن جنبشهای ویرانگر میکنند. از جمله نمونههای آن، رفتار دولتمردان روسیه با بابیّت و بهائیت در ایران و حمایت انگلستان از قادیانه درهند است. دشمنان اسلام در حال حاضر نیز با قدرت تمام از مدعیان مهدویت و پیامبری حمایت میکنند و به همین دلیل است که مشاهده میکنیم شمار مدعیّان مهدویت و پیامبری در دوران معاصر در مقایسه با دورههای تاریخی قبل، پیوسته درحال افزایش است. این ادّعاها سیری صعودی دارد و روز به روز در حال افزایش است و میتوان آن را یک پدیده دانست. نکته بسیار مهم اینکه سرانجام بیشتر مدعیّان در سالهای اخیر به بیمارستانهای روانی کشیده شده و بسیاری نیز محکوم به حبس شدهاند. این بدین معناست که دستگاههای قضایی مطمئن شدهاند که اینگونه اشخاص مشکلات روانی و عقلی ندارند.
سؤال مهمی که مطرح میشود این است که چه کسانی پشت پرده هستند و از اینگونه اشخاص حمایت و پشتیبانی میکنند؟ دلایل و اسناد حاکی از آن است که پشتیبان و حامی و تغذیه کننده اصلی اینگونه جنبشهای ویرانگر در اسلام، صهیونیزم است که از شرایط بد روانی حاکم در جوامع اسلامی و کثرت شکستهای مردم در این جوامع به نفع خود بهرهبرداری میکند. در اینجا باید رازی را فاش کنیم و آن اینکه اکنون در اسرائیل مرکزی برای حمایت و پشتیبانی از مدعیان مهدویت و پیامبری در جوامع عربی وجود دارد و آنها اینگونه اشخاص را آموزشهای خاص میدهند، سپس آنها را به کشورهای جهان اسلام میفرستند تا از این طریق، پایههای ارزشهای دینی و اخلاقی را سست کرده، باورها و عقاید اصیل را خدشهدار کنند. علاوه بر این، اسرائیل شروع به ساختن ساختمان محفل اصلی بهائیان در البهجـ[ در شهر عکا ـ محلّ قبر بهاء ـ نموده و حدود 250 میلیون دلار به آن اختصاص داده است. در تاریخ 22 می 2001 با حضور 4500 نفر از رهبران بهایی از سراسر جهان، باغهای نوزدهگانه آنها افتتاح شد و طیّ آن مراسم، روشها و برنامههای راهبردی گسترش دین بهائی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
تردیدی نیست که دشمنان اسلام پشت پردة برخی از ادّعاهای مهدویت حضور جدّی دارند. خطر این اقدام، آن است که گسترش مدّعیان مهدویت در دوران معاصر و پی در پی مواجه شدن آنها با شکست، ممکن است به تدریج باعث بیزاری و فرار مردم از مهدویت و اتخاذ مواضعی ضدّ آن شود. هدف آنها از اين كار، دور ساختن مؤمنان از اين باور و عقيده اصيل است. شايد اين دشمنان تصور ميكنند كه پيروزي و موفقيّت يكي از اين مدعيان دروغين، زمينه را براي قانع كردن مسلمانان به اينكه بشارتهاي موجود در احاديث و روايات تحقق يافته است فراهم ميسازد و در اين صورت، انديشه انتظار ظهور مهدي واقعي، ديگر بيهوده است و اينگونه آمادگي براي ظهور كمرنگتر ميشود و شوق مؤمنان كم كم از بين ميرود گويي كه اصلاً قبلاً چنان حس و شوقی برای ديدار وجود نداشته است. اينگونه عقيده مهدويت در دلها و جانهاي مردم ميميرد و همراه با آن اثر گذاري فرهنگ مهدويت نيز از جوامع اسلامي رخت برميبندد.
3. بهرهبرداري از برخي ابعاد فرهنگ مهدويت براي حمله به مرجعيت ديني شيعي: آنها اين كار را از طریق حمايت و پشتيباني مدعيان بابيّت و ارتباط با امام(علیه السّلام) انجام ميدهند.
مرجعيت ديني ملجأ اصلي مذهب شیعه و دژ مستحكم آن است. به همين دليل دشمنان پيوسته تلاش ميكنند به اين دژ مستحكم و سازشناپذير كه در برابر آنها سر تسليم فرود نياورده، ضربه بزنند. دشمنان از مسئله ارتباط و سفارت امام(علیه السّلام) سوءاستفاده كردهاند تا به مرجعيت ديني شيعه ضربه بزنند. دكتر مايكل برانت مؤلف كتاب «توطئه براي جدايي اديان الهي» درمورد برنامههاي حساب شدة «سازمان سیا» در آمريكا بر ضدّ شيعيان ميگويد: «در يكي از جلسات اداره اطلاعات كه با حضور مسئولان بلندمرتبه آن و با حضور نمايندة ادارة اطلاعاتي انگلستان ـ به دليل تجارب طولاني مدت آنها در كشورهاي اسلامي ـ برگزار شد، به يك نتيجه رسيديم و آن اينكه: به هيچ صورتي به طور مستقيم نميتوان با مذهب شيعه رويارو شد و با آنها به جنگ پرداخت. شكست دادن شيعيان كاري است بينهايت دشوار، به همين دليل بايد غير مستقيم و از پشت پرده به جنگ با آنها پرداخت. در اين راستا طرحها و برنامههاي دقيق و كامل زيادي براي طولانيمدت در نظر داريم. ما پس از مطالعات بسيار تصميم به ضربه زدن به مرجعيت ديني و تضعيف عقايد شيعه و فاسد كردن آن گرفتيم. ما متفقالقول شدهايم كه بايد مفاهيم و اصول آنها را تحريف كنيم، به گونهاي كه اشخاصي كه مذهب شيعه را مورد مطالعه و بررسی قرار میدهند شیعیان را عدهای نادان و خرافاتی ببینند. آنها با این طرحها و برنامهها اميدوارند كه تا سال2010 م. به چنين هدفی در مورد شيعه برسند و شيعه را اينگونه بنمايانند».
شايد بر هيچ انسان آگاهي پوشيده نباشد كه دستان صهيونيسم و مزدوران آنها و مكر و حيله و بازيهاي آنها براي بدجلوه دادن عقيده مهدويت واقعي و تخريب آن تا چه اندازه ميتواند خطرناك باشد. اهميت و خطرناك بودن اين بخش از استراتژي دشمنان در اين موارد نهفته است:
1. به وجود آوردن مدعیان ارتباط و حمایت و پشتیبانی از آنها درحال حاضر.
2. گسترش و ترویج خبر ارتباط آنها با امام(علیه السّلام) در زمان غیبت کبرا؛ در این حال این اشخاص ادعا میکنند از امام(علیه السّلام) احکام شرعی و مسائل فقهی را که عین حقیقت و درست است و با واقعیتی که خداوند آن را اراده کرده، تطابق دارد، دریافت میکنند. با پذیرش این مطلب و ایمان به آن باید از فقها و علما (مرجعیت دینی) اظهار بینیازی کرد. زیرا مراجع تقلید بر اساس ظواهر امور (بر اساس اصول اجتهاد فقهی) رأی صادر میکنند و نظر میدهند؛ یعنی فتوا دادن بر اساس اصول اجتهادی انجام میگیرد و فتواها ممکن است درست یا نادرست باشد، ممکن است با واقعیت مطابقت داشته باشد، ممکن است با آن تطابق نداشته باشد، یعنی اینگونه فتواها و احکام ظاهری، گمانی نزدیک به واقع است نه عین حقیقت. آنها میخواهند بگویند با ظهور نماینده و شخص مرتبط با امام (مدعی سفارت یا نیابت) که مستقیماً با معصوم در ارتباط است، این مرحله به پایان رسیده است، درنتیجه چنین اشخاصی احکام و مسائل واقعی را که مطابق واقعیت جامعه است، مستقیماً از امام میگیرند و به مردم انتقال میدهند و دیگر نیازی به مراجع تقلید و علما نیست.
در همین راستا، دشمنان از مدعیان ارتباط حمایت کرده و گروهها و جنبشهای جدیدی مانند «جماعـة السفارة» در بحرین، «یمانیها» در عراق، «احمدیه» پاکستان، «بابیت و بهائیت» در ایران و «قادیانیه» در هند را به وجود آوردهاند.
آنها با این کار اقدام به تضعیف مرجعیت دینی و کم کم به مردم میقبولانند که دیگر نیازی به حضور چنین اشخاصی در جامعه نیست و از ابعاد اجتماعی، مالی و سیاسی به آن حمله میکنند و به همین دلیل است که اخیراً اقدام به گسترش و ترویج برخی اندیشهها و دیدگاههای ویرانگر مانند «بدعت تقلید، بدعت مرجع اعلی و بزرگ و ...» کردهاند، مسئله بسیار دردناک این است که دشمنان این مأموریت را به خود مسلمانان واگذار میکنند و آنها به نیابت از دشمنان این کار را انجام میدهند.
اینگونه، برخی در دام آنها میافتند و برخی اشخاص متعصب و نادان از میان مسلمانان، این خدمت را به صورت مجانی به دشمنان تقدیم میکنند. اینگونه است که برخی از این اشخاص نادان با دشمنی و کینة زیاد نسبت به مراجع تقلید بزرگ و دیگر علما، بدترین برچسبها را به آنها میزنند و حتی گاهی اوقات خون آنها را نیز مباح میدانند، زیرا این دانشمندان و علما، مانع سختی برای دعوت و تبلیغات آنها به شمار میآیند و اگر علما و مراجع به دعوت آنها پاسخ مثبت دهند، همة مردم به تبع آنها به اینگونه اشخاص ایمان میآورند. اینها درحقیقت همان خوارج دوران هستند.
هر یک از این مدّعیان، خود را برتر از تمام مردم میدانند و با تمام مراجع عظام دشمنی میورزند، دقیقاً همانند خوارج که حرقوسبن زهیر پیشوای آنها بود و او خود را از پیامبر(ص) هم بالاتر میدانست.
ما اکنون در برابر یک روش و طرح و برنامة خطرناک از سوی دشمنان هستیم که از طرف تعدادی افراد مرموز که ادعای ارتباط دارند و میخواهند مرجعیت دینی شیعه را از میدان به در کنند، مورد اجرا قرار میگیرد. نکتة قابل توجه این است که این مدعیان گمراه، مریدان و پیروانی از طبقات مختلف اجتماعی و فرهنگی دارند که از دستورهای آنها فرمانبرداری میکنند و نقشهها و طرحها و توطئههای آنها را با کمال سادگی و نادانی به اجرا درمیآورند.
3. مبارزه با زمینههای حمایت کننده و پشتیبان امام(علیه السّلام) پیش از خروج ایشان؛ دشمنان این کار را از طریق ضعیف کردن پایگاه مردمی امام(علیه السّلام) با مجموعهای از جنگهای نظامی، اقتصادی و فکری به اجرا درمیآورند.
یهودیان از طریق پژوهشها و مطالعاتشان، همچنین با آگاهی از فلسفه، میراث دینیشان به ویژه کتاب سرّی «کابالا» و از طریق پیشبینیهای پیشگویِ یهودیِ فرانسوی ـ نوستراداموس ـ به این نتیجه رسیدهاند که توسط مهدی(علیه السّلام) نابود میشوند. با توجه به این، همانگونه که یهودیان در گذشته از طرق مختلف اعمال نادرست و بد خود را نزد کفار قریش نیک جلوه میدادند و از ظهور حکومت و دین محمّدی وحشت داشتند، اکنون نیز پیشبینی خروج مهدی موعود(علیه السّلام)، آن رهبر بزرگ، از مکّه در آینده آنها را به وحشت انداخته و خواب و آرامش را از آنان گرفته است.
یهودیان از مدّتها پیش میدانستند که مهدی(علیه السّلام) در زمان ظهور خود، آنها را از بین میبرد و روزی به جنگ با آنان خواهد پرداخت و میدانند که میدان جنگ هم خاورمیانه خواهد بود. آنها میدانند که پرچمهای سیاه برای یاری مهدی(علیه السّلام) از ایران خارج میشود و عراق مرکز خلافت و کوفه پایتخت ایشان خواهد بود و از آنجا موج آزادسازی قدس و نابودساختن یهودیان آغاز میشود. آنها اطلاع دارند که ایشان ابتدا در مکه ظهور خواهند کرد و سفیانی سرسختترین دشمن امام و همپیمان یهودیان و غربیها از منطقة شام خواهد بود و امام از مصر به عنوان یک پایگاه تبلیغاتی و اطلاعرسانی استفاده خواهد کرد.
خطرناکترین کاری که یهودیان انجام دادهاند این است که عقاید و باورهای نادرست، موهوم و مرموزی در فکر و ذهن مسیحیان غرب در مورد نجاتبخش بشریت و رهبر بزرگ آن، یعنی حضرت مهدی(علیه السّلام) و نقش ایشان در نابودی تمدن غرب به وجود آوردهاند.
این خود باعث شده که آنها به نوعی، وحشت و نگرانی از تمام چیزهایی که به مهدی(علیه السّلام) ربط دارد، داشته باشند. یهودیان مطمئناند کسانی که بار دوم از سوی امام به سوی آنها فرستاده میشوند (آنگونه که در قرآن آمده)، از سرزمین بابل (وسط عراق) خارج میشوند و به همین دلیل است که پیوسته تلاش میکنند عراق را ویران سازند و بدون دلیل، جنگ ضدّ آن را آغاز کردند و به همین دلیل، یهودیان و غربیها و صهیونستها با توجه به محاسبات سیاسی و استراتژیک، از سالها پیش برنامهریزی کردهاند هر قدرت و نیرویی که ممکن است آن رهبر بزرگ در جنگ ضدّ خود از آن استفاده کند، از بین ببرند. آنها جنگی سخت ضدّ عراق و ایران ترتیب دادند تا زمانی که مهدی(علیه السّلام) ظهور کند، با مردمی روبه رو شود که جنگها و تحریمها آنها را از پا در آورده و در نتیجه نتوانند به امامشان یاری برسانند. اینجاست که پاسخ این سؤال را در مییابیم که: چرا حملات و جنگهای پیاپی و سخت کنونی در این منطقه به ویژه با دوستدارن اهلبیت(علیه السّلام) در میگیرد؟ چرا میان ایران و عراق جنگ روی داد و هشت سال ادامه یافت و شمار زیادی از پیروان و دوستداران اهل بیت(علیه السّلام) در آن کشته شدند؟ چرا اندکی پس از پایان جنگ ایران وعراق، این جنگ بار دیگر در این منطقه روی داد؟ (حمله به کویت واشغال عراق).
شگفتا، گویی کسانی هستند که نمیخواهند این منطقه لحظهای آرام و خالی از درگیری باشد، و مهمتر اینکه آنها میخواهند عراق را برای مدّتی بسیار طولانی، به صورت منطقهای پر از آشوب و ناامن و میدان جنگهای مختلف درآورند و میخواهند توجیههایی برای باقی ماندن نیروهای غربی در آن داشته باشند. اگر ما بدانیم که آنها خود را برای جنگ بزرگ «آرمگدون» آماده میکنند. دیگر از این حوادث شگفتزده نمیشویم. آنها پیشبینی میکنند آرماگدون یک جنگ هستهای گسترده و همهجانبه است که در آن جنگ دوستداران ویاران امام را از بین میبرند. وما باید بدانیم که در شرایطی زندگی میکنیم که صهیونیستها برنامهها و طرحهای زیادی برای آن دارند و آن طرحها و برنامهها نیز توسط آمریکا و غرب به اجرا درمیآید که برخی از علل آن در این موارد خلاصه میشود:
1. انتظار آمدن آن رهبر بزرگ(علیه السّلام) وتلاش برای نابود ساختن ایشان در آغاز ظهورشان، زیرا منابع یهودی پیشبینی کردهاند که ظهور ایشان نزدیک شده است.
2. تسلط بر گنجهای فرات که از جنس طلا است و آن با نزدیک شدن زمان ظهور امام(علیه السّلام)، آنگونه که در روایتها آمده است، افزایش مییابد.
3. دست گذاشتن بر منابع نفت منطقه، تسلط بر اقتصاد آن و تضعیف سیاسی و نظامی کشورهای منطقه.
جدا از اینها باید تأکید کرد که طرحها و برنامههای غربیان (رومیها) در این منطقه، زیر چتر حمایت صهیونیسم، چیزی جز آمادهسازی زمینه و جوّ مناسب برای خروج سفیانی نیست.
در پایان تأکید میکنیم که این مکر و حیلة آنها است امّا مکرو حیله خداوند بر آن چیره است. «و یمکرون و یمکرالله و الله خیر الماکرین». و وعدة خدا حق است که فرمود: «و إنّ جندنا لهم الغالبون».






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 318]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن