تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806832241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لري؛ پادشاه مصاحبه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: لري؛ پادشاه مصاحبه‌ها
50 سال سابقه او در رسانه و سال ها سابقه در اجراي برنامه هاي تلويزيوني باعث به ارمغان آوردن جوايز فراواني براي او شده است.
نگاهي به زندگي لري كينگ به بهانه گفتگويش با محمود احمدي‌نژاد
لري كينگ در 19 نوامبر 1933 در بروكلين نيويورك و در خانواده يهودي كه از يهوديان ريشه دار امريكايي بودند متولد شده و الان تقريباً 75 ساله است. او شش بار ازدواج كرده كه پنج تايش به جدايي انجاميده ولي همسر فعلي اش خانم شاون ساوث كيت يك هنرپيشه امريكايي است كه كينگ از او دو فرزند پسر هم دارد. دوران حرفه يي حضور لري كينگ در رسانه ها با ملاقات او با يكي از گويندگان شبكه سي بي اس در سال 1957 رقم خورد چرا كه اين گوينده به لري گفت مي تواند گوينده خوبي باشد و او را براي رفتن به فلوريدا و پيوستن به «راديو ميامي» تشويق كرد و اين راهي بود كه درنهايت به اولين حضور لري در راديو به تاريخ اول مه 1957 و به عنوان دستيار اتاق فرمان و متصدي صدا انجاميد.
- او در سال 1970 درگير يك ماجراي كلاهبرداري شد و به دليل انجام معاملات غيرقانوني در بازار، به زندان افتاد. پس از آن مجدداً به صحنه تلويزيون برگشت ولي حمله قلبي بسيار شديد وي در سال 1987 باعث شد كينگ مجبور به عمل جراحي قلب باز شود. شدت اين مشكل به حدي بود كه او كتابي در اين مورد نوشت و در آن توضيح داد حمله قلبي چطور زندگي اش را تغيير داده است.
- 50 سال سابقه او در رسانه و سال ها سابقه در اجراي برنامه هاي تلويزيوني باعث به ارمغان آوردن جوايز فراواني براي او شده است و جايزه «به ياد ماندني ترين چهره گفت وگوهاي تلويزيوني امريكا» در مراسم Emmy Awards را مي توان مهم ترين آنها دانست.
- برنامه زنده لري كينگ لايو هم در سال 1985 راه افتاده و از سال 1994 به شكل روزانه و راديو تلويزيوني(به طور همزمان) درآمده است. محل اصلي اين برنامه استوديوي سي ان ان در لس آنجلس است ولي گاهي از استوديوهاي سي ان ان در نيويورك و واشنگتن دي سي هم پخش مي شود.
- او در طول اين سال ها بيش از 40هزار مصاحبه در برنامه اش انجام داده و از زمان جرالد فورد به بعد، با تمامي روساي جمهوري امريكا گفت وگو كرده است. برنامه مشترك او با حضور ياسر عرفات، شاه حسين و اسحاق رابين در سال 1995 با موضوع صلح خاورميانه يكي از مهم ترين برنامه هاي او بوده و گاهي با محكومين حاضر در زندان يا آنهايي كه با حكم دادگاه در خانه هايشان محبوس شده اند، هم گفت وگو مي كند كه مهم ترين نمونه هاي آن را مي توان گفت وگويش با مايك تايسون و كارلا تاكر (نخستين زن امريكايي كه اعدام شد) دانست.
- برنامه هاي پياپي 29 شبي كينگ بعد از توفان كاترينا و دعوت از 250 ميهمان در آن برنامه ها و بيش از 500 مصاحبه بعد از ماجراي 11 سپتامبر و حضور 35 رئيس جمهور يا مقام ارشد مملكتي در برنامه لري كينگ در آن مقطع، از ركوردهاي «لري لينگ لايو» محسوب مي شود.
- مهم ترين ميهمانان كينگ يا در واقع عده كوچكي از آنها را مي توان در اين اسم ها پيدا كرد؛ جرج بوش پدر و پسر و همسران آنها، مارلون براندو، توني بلر، جيمي و راسلين كارتر، بيل و هيلاري كلينتون، جرالد فورد و همسرش، فرانك سيناترا، ميخائيل گورباچف، مايكل جردن، بابي كندي، مونيكا لوينسكي، سرپل مك كارتني، رونالد ريگان، آل پاچينو، النور روزولت، رونالد ريگان و همسرش، اليزابت تايلور، مارگارت تاچر، اپرا وينفري، محمد علي و مالكوم.
- خيلي وقت ها شده كه لري كينگ به دليل بيماري يا گرفتاري به برنامه اش نمي رسد و آن زمان رايمان سيكرت يا نانسي گريث هستند كه به جاي او برنامه را اجرا مي كنند.
- مهم ترين برنامه هاي كينگ در اين مدت اينها بوده اند.
الف - مناظره بين ال گور و راس پرو (نامزدهاي معاونان رياست جمهوري) در سال 1993 كه ركورد بينندگان تلويزيوني در سي ان ان را شكست.
ب- حضور باربارا والترز، مجري ABC در بيستمين سالگرد برنامه كينگ و گفت وگوي او با لري كينگ
ج- وقوع حادثه ويرجينيا- تك در پنجاهمين سالگرد اجراي برنامه و لغو برنامه هاي ويژه جشن مانند كينگ در آن زمان و“
- كينگ در برنامه هايش اصول مشخصي دارد و ميهمانش را براساس آن اصول سوال پيچ مي كند. خود كينگ در اين باره مي گويد؛«من به كسي حمله نمي كنم. اين روش من نيست. من براي خودم راه و روش ويژه يي دارم و مثلاً به جاي اينكه مثل همه مردم از اين هنرپيشه بپرسم كه پروژه بعدي يا فيلم بعدي شما چيست، مي پرسم بعد از اين چه كار مي كني؟»
كينگ يكي از مخالفان سرسخت تاك- شوهاي نسل جديد هم به حساب مي آيد؛«ميهمانان در برنامه هاي جديد گفت وگوي تلويزيوني مثل ميز و صندلي صحنه به حساب مي آيند. مجري هاي جديد مي نشينند و به سخنراني ميهمان شان گوش مي دهند ولي من با ميهمانم حرف مي زنم، او را به چالش مي كشم و با كمال احترام، از حرف هاي او انتقاد مي كنم.» اما كينگ با تمام اين عقايدش همواره متهم است به برخورد احساسي و به دور از منطق، يكجانبه نگري يا پا پس كشيدن در بعضي از برنامه هايش كه مهم ترين و آخرين آنها، مصاحبه اش با دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهور اسلامي ايران بوده است.
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن