تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815193647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نگاهي به اخبار حوادث سيستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نگاهي به اخبار حوادث سيستان و بلوچستان
خبرگزاري فارس: دستگيري 32 قاچاقچي مواد سوختي در استان، عملكرد مطلوب نمايشگاه نيروي انتظامي و كشف بيش از 20 هزار اقلام ضد‌فرهنگي در استان از اهم اخبار سيستان و بلوچستان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از زاهدان، جانشين فرماندهي انتظامي استان گفت: در راستاي برخورد با قاچاقچيان مواد سوختي و ارتقاي امنيت و ضريب ايمني در سطح جاده‌هاي مواصلاتي، ماموران انتظامي استان از تردد 38 دستگاه خودرو متخلف كه اقدام به حمل مواد سوختي غير‌مجاز كرده و باعث به خطر انداختن جان مردم مي‌شدند، جلوگيري كرده و تعداد 32 نفر از قاچاقچيان سوخت را دستگير و براي رسيدگي به مقامات قضايي تحويل دادند.
احمد شهركي افزود: ماموران طي همين مدت موفق شدند مقدار 84 هزار و 544 ليتر سوخت قاچاق را در شهرستان‌هاي زابل، ايرانشهر، چابهار، خاش، سراوان، زاهدان و هنگ‌هاي مرزي زابل، ميرجاوه و سراوان قبل از خروج از كشور توسط افراد سودجو كشف و ضبط كنند.
وي تصريح كرد: برابر دستور دادستان دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان زاهدان، نيروي انتظامي با قاطعيت تمام با هرگونه قاچاق كالا به‌ويژه فرآورده‌هاي نفتي قاچاق با استفاده از ابزارهاي قانوني بدون هيچگونه اغماضي در مرزها و مبادي ورودي استان برخورد خواهد كرد و خودروهاي حامل سوخت قاچاق در صورت توقيف براي بار اول يك ماه و براي بار دوم و سوم، دو ماه توقيف خواهند شد.
وي تاكيد كرد: در صورت توقيف خودروهاي داراي باك اضافه، سوخت آنها تخليه شده و باك اضافه و غير استاندارد فك خواهد شد.

*عملكرد مثبت نمايشگاه نيروي انتظامي
فرمانده قرارگاه عملياتي رسول اكرم (ص) از دست‌اندركاران دهمين نمايشگاه هفته نيروي انتظامي در استان تقدير كرد.
بهرام نوروزي اظهار داشت: اين نمايشگاه گوشه‌هايي از زحمات بي‌دريغ كاركنان خدوم نيروي انتظامي و حافظان امنيت بوده و اقتدار، رحمت و رافت نيروي انتظامي را نشان مي‌دهد.
وي گفت: نمايشگاه سال جاري بسيار مطلوب‌تر و با كيفيت‌تر از نمايشگاه سال قبل است و باعث آبروي ناجا شده و به‌گونه‌اي آماده شده كه بينندگان به راحتي با فعاليت‌هاي متعدد نيروي انتظامي آشنا مي‌شوند.
وي بارزترين موضوعات در اين نمايشگاه را حضور مسئولان انتظامي به خصوص فرمانده انتظامي استان كه با چهره‌اي گشاده در محل نمايشگاه به پاسخگويي و رفع مشكلات مطروحه مردم مشغول بود، دانست.

*كشف بيش از 20 هزار اقلام ضد‌فرهنگي در استان
فرمانده انتظامي استان گفت: ماموران انتظامي استان موفق شدند طي 10 روز گذشته بيش از 20 هزار مورد اقلام منكراتي و ضد‌فرهنگي را كشف و ضبط كنند.
غلامعلي نكويي بيان كرد: در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در جامعه و مبارزه با مظاهر علني فساد، ماموران انتظامي استان طي 10 روز گذشته موفق شدند 6 هزار و 280 حلقه سي‌دي مبتذل، 7 هزار و 800 عدد نوار كاست مبتذل، پنج عدد ديش و ال‌.ان.‌بي و 6 هزار و 780 عدد عكس‌هاي مبتذل و مستهجن را كشف و ضبط كنند.
وي اظهار داشت: اقلام مكشوفه توسط ماموران انتظامي شهرستانهاي زاهدان كشف و ضبط شد و در اين رابطه دو نفر متهم دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مقامات ذيصلاح شدند.
او ضمن هشدار به فروشندگان اقلام ضد‌فرهنگي و مشروبات الكلي در سطح استان گفت: ماموران انتظامي استان به منظور سلامت و ارتقاي امنيت در جامعه با جديت و تمام توان با افراد سودجو و قاچاقچيان اين‌گونه اقلام ضد‌فرهنگي برخورد خواهند كرد.
انتهاي پيام/ر
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن