تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816743116




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صورتهاي مالي بانك تجارت به تصويب رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: صورتهاي مالي بانك تجارت به تصويب رسيد
در مجمع عمومي بانك ها؛تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز:مجمع عمومي بانكها صورتهاي مالي بانك تجارت در سال 1386 را به تصويب رساند .


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، در جلسه مجمع عمومي بانك ها كه روز سه شنبه مورخ 23 مهرماه با حضور دكتر پورمحمدي معاون وزير اقتصاد و دارائي ، مدير عامل و اعضاي هيات مديره بانك تجارت و نمايندگان سازمان ها و وزارتخانه هاي ذيمدخل برگزار شد، پس از بررسي صورت هاي مالي اين بانك و ارائه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانوني ، آقاي دكتر پور محمدي معاون وزير امور اقتصاد و دارائي در امور بانك ها ، بيمه ها و شركتهاي دولتي با قدرداني از تلاش و عملكرد هيات مديره و كاركنان بانك تجارت طي سال گذشته گفت : ارائه صورت هاي مالي سال 86 بانك تجارت بدون هيچ گونه بند حسابرسي و كسب نظر مساعد اعضاي مجمع بسيار ارزشمند است و تاثير مطلوبي بر عرضه سهام اين بانك در بورس خواهد داشت .

معاون وزير اقتصاد ازظرفيت هاي بالقوه بانك تجارت ياد كرد و افزود : رويكرد بانك تجارت در حمايت از بخش هاي مولد اقتصاد كشور قابل تقدير است و اختصاص 26 درصد از تسهيلات اين بانك به بخش كشاورزي نشان از توجه بيش از پيش مديران بانك در حمايت از بخش كشاورزي است .

دكتر پور محمدي به اقدامات مطلوب بانك تجارت در زمينه شفاف سازي حساب ها در آستانه عرضه سهام اين بانك در بورس اشاره و خاطر نشان كرد : اقدامات مثبت بانك تجارت در زمينه حمايت از بنگاه هاي زود بازده نيز از نكات حائز اهميت در عملكرد اين بانك محسوب مي شود .

در ادامه جلسه مجمع عمومي بانكها دكتر داوري مدير عامل بانك تجارت با ارائه گزارشي از عملكرد اين بانك در بخش تجهيز و تخصيص منابع گفت : خوشبختانه بانك تجارت در سال 86 عليرغم تحريم هاي موجود توانست ضمن همراهي با سياست هاي دولت خدمتگزار در توسعه مهرورزي و همسوئي با سياست هاي اصل 44 به دستاوردهاي ارزشمندي دست يابد .

دكتر داوري افزود : درسال 86 بانك تجارت سهم خود را در بازار منابع بانك هاي تجاري با يك رتبه ارتقاء از 4/15 درصد به 16 درصد افزايش داد. مانده سپرده هاي

بانك تجارت در پايان سال 86 با 6/28 درصد رشد نسبت به سال قبل به 188 هزار ميليارد ريال رسيد . اين در حالي است كه سوددهي بانك نيز با 185 درصد رشد نسبت به سال پيش از آن همراه بود كه سود هر سهم بانك را به 302 ريال افزايش داد . نكته حائز اهميت اين كه 34 درصد از كل منابع بانك تجارت در سال 86 را سپرده هاي ارزان قيمت تشكيل مي داد كه از اين حيث رتبه اول در سيستم بانكي را از آن خود كرده ايم .

مديرعامل بانك تجارت با اشاره به عملكرد اين بانك در تخصيص منابع گفت : مانده خالص تسهيلات بانك تجارت در پايان سال 86 به 158 هزار ميليارد ريال بالغ شد كه نسبت به سال 85 از 28 درصد رشد برخوردار بود . از مجموع تسهيلات ياد شده 54 هزار ميليارد ريال در بخش صنعت ، 25 هزار ميليارد ريال در بخش كشاورزي ، 25 هزار ميليارد ريال در بخش مسكن و ساختمان ، 22 هزار ميليارد ريال در بخش بازرگاني ، 19 هزار ميليارد ريال در بخش خدمات و 5 هزار ميليارد ريال در بخش صادرات بوده است .

دكتر داوري خاطر نشان كرد : در پايان سال 86 بانك تجارت تنها بانكي بود كه تراز خود نزد بانك مركزي را مثبت كرد . در بخش ضمانتنامه ها همچون سنوات قبل با 8/25 درصد رشد نسبت به سال 85 در رتبه نخست بانك هاي كشور قرار داشتيم . در زمينه ميزان رضايتمندي ارباب رجوع از دستگاه هاي اجرائي نيز رتبه دوم كشوري را كسب كرديم .

مدير عامل بانك تجارت از افتتاح شعبه اين بانك در كشور بلاروس طي روزهاي آينده خبر داد و گفت: شعبه بلاروس بانك تجارت اولين شعبه بانك هاي ايراني است كه پس از انقلاب در خارج كشور افتتاح مي شود .

وي همچنين راه اندازي سامانه حساب هاي رايانه اي (سحر) ، توسعه بانكداري الكترونيك ، تجهيز كليه شعب بانك به سيستم ONLINE ، تعطيلي شعب غير ضرور و ادغام آن در شعب ديگر ، اجراي طرح سيستم ثبت تعهدي درآمدها ، افزايش صدور كارت هاي بانكي و افزايش تعداد دستگاه هاي خودپرداز ، POS و مشاركت در طرح هاي بزرگ و زيربنائي كشور را از جمله مهمترين توفيقات اين بانك در سال گذشته عنوان كرد.

انتهاي پيام//
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن