تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819529243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرعت دربزرگراه‌هاي پايتخت مهار مي‌شود رييس راهورتهران خبرداد: راه‌اندازي سيستم مكانيزه ثبت تخلف سرعت در«نيايش» كنترل الكترونيكي طرح ترافيك ازسال88با100دوربين


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سرعت دربزرگراه‌هاي پايتخت مهار مي‌شود رييس راهورتهران خبرداد: راه‌اندازي سيستم مكانيزه ثبت تخلف سرعت در«نيايش» كنترل الكترونيكي طرح ترافيك ازسال88با100دوربين
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - شهري

رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ با اشاره به تجهيز بزرگراه نيايش به سيستم مكانيزه ثبت تخلف سرعت گفت: از اين پس تمامي خودروهايي كه در اين بزرگراه بيش از 120 كيلومتر برساعت تردد كنند به صورت اتوماتيك جريمه مي‌شوند.

به گزارش خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرهنگ هاشمي روز سه‌شنبه در حاشيه مراسم بهره‌برداري از سيستم مكانيزه ثبت سرعت در بزرگراه نيايش گفت: با بكارگيري 12 دوربين كنترلي تخلف سرعت غيرمجاز در اين بزرگراه به صورت شبانه‌روزي مورد كنترل قرار مي‌گيرد.

وي با اشاره به اينكه با بهره‌برداري از اين سيستم طلسم بكارگيري ITS در كنترل ترافيك شكسته مي‌شود افزود: يكي از عوامل اصلي ناهنجاريهاي ترافيكي،‌ در بزرگراه‌هاي كشور، سرعت غيرمجاز است كه با نصب سيستم‌هاي كنترل سرعت رانندگان در بزرگراه‌ها به صورت شبانه‌روزي خود را در مقابل يك كنترل‌گر هوشمند مي‌بينند.

متخلفان 48 ساعت بعد برگه جريمه خود را دريافت مي‌كنند

رييس پليس راهور تهران افزايش قانونمندي و جايگزيني رفتارهاي قانونمند به جاي رفتارهاي پرخطر را از ديگر مزيت‌هاي بكارگيري سيستم كنترل ثبت سرعت در بزرگراه‌ها عنوان كرد و گفت: تخلف ثبت شده به صورت اتوماتيك و آنلاين با بانك اطلاعاتي خودرو مورد كنترل قرار گرفته و آدرس متخلف استخراج و در تهران ظرف 48 ساعت قبض جريمه به منازل متخلفان ارسال مي‌شود.

تجهيز 9 بزرگراه تهران به دوربين‌هاي كنترل سرعت تا پايان سال

رييس پليس راهور تهران افزود: بدين ترتيب تا پايان سال جاري بزرگراه‌هاي صياد شيرازي، امام علي(ع)، يادگار امام(ره)،‌ بابايي، چمران، حكيم و آزادراه تهران ـ كرج به سيستم ثبت سرعت غيرمجاز مجهز مي‌شوند.

به گزارش ايسنا، وي گفت: پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي نيز بزرگراه همت را بزودي به سيستم كنترل سرعت مجهز مي كند كه بدين ترتيب تا پايان سال جاري 9 بزرگراه تهران از طريق دوربين‌هاي كنترل سرعت مديريت مي‌شوند.

اصلاح هندسي يكهزار تقاطع پايتخت

نصب100 دوربين براي كنترل محدوده طرح ترافيك

رييس پليس راهور تهران به اصلاح هندسي معابر اشاره كرد و گفت: يكهزار نقطه از معابر تهران با اولويت اول مورد شناسايي قرار گرفته‌اند كه خوشبختانه شهرداري تهران تمامي اين نقاط را طبق برنامه زمانبندي شده تا پايان شهريورماه سال جاري اصلاح هندسي كرده است و در فاز بعدي نيز گذرگاه‌هاي عابر پياده و تقاطع‌ها مورد اصلاح هندسي قرار مي‌گيرند.

وي از نصب دوربين هاي كنترل محدوده طرح ترافيك تا پايان سال جاري خبر داد و گفت: بدين ترتيب با نصب 100 دوربين در محدوده طرح ترافيك ورود و خروج خودروها از سال آينده در اين محدوده بدون حضور پليس و تنها با دوربين كنترل مي‌شود.

رييس پليس راهور تهران با تاكيد بر اينكه معابر تهران هم اكنون 7 برابر ظرفيت خودرو در خود جاي داده‌اند افزود: بايد تلاش كنيم تا سفرهاي درون شهري به جاي خودروي شخصي با سيستم هاي حمل و نقل عمومي انجام شود.

وي با اشاره به همكاري بسيار خوب پليس راهور تهران و شهرداري تهران گفت: اميد است ادامه اين همكاري‌ها بتواند منشا ايمني و رفع مشكلات ترافيكي در پايتخت باشد.

به گزارش ايسنا، رييس پليس راهور تهران با اشاره به راه اندازي آزمايشي سيستم ثبت تخلف سرعت در بزرگراه نيايش گفت: هم اكنون روزانه بيش از يكهزار دستگاه خودرو در اين بزرگراه تخلف سرعتي دارند كه تمامي اين موارد از امروز چاپ و به منازل متخلفان ارسال مي‌شود.

وي در خصوص علت بالا گذاشتن سقف 120 كيلومتر بر ساعت تردد در بزرگراه نيايش گفت: فعلا در فاز آزمايشي رقم 120 كيلومتر را در نظر گرفته‌ايم كه بزودي نسبت به كاهش اين ميزان اقدام مي‌شود.

انتهاي پيام
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 435]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن