تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815607744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استراتژي سخت‌افزاري‌ها در آستانه انتخابات نظام‌صنفي: پيشنهاد به جاي ائتلاف


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: استراتژي سخت‌افزاري‌ها در آستانه انتخابات نظام‌صنفي: پيشنهاد به جاي ائتلاف
فناوران- فرخ اميري بنيانگذار ماديران، حسين سركاني مديرعامل شركت ژرف نگر، فرزاد فروردين مديرعامل سامانه سبز، سيامك پيربابايي مديرعامل شركت كامپيوتر ريز و غنيمي‌فر از شركت نقش در كنار عليرضا خمسه دبير كميسيون سخت‌افزار سازمان ديروز دور هم جمع شدند تا علاوه بر اعلام حمايت قاطعانه از كانديداهاي سخت‌افزاري انتخابات هيات‌مديره سازمان نظام‌صنفي رايانه‌اي استان تهران، در كنفرانسي مطبوعاتي به صنف "پيشنهاد" بدهند به كدام 20 نفر راي دهند.

سخت‌افزاري‌ها با "پيشنهاد" دادن به جاي اعلام "ائتلاف" سبك جديدي از دموكراسي را نشان دادند. آنها اين بار نه به دنبال لابي‌هاي پشت پرده رفتند و نه به دنبال هم‌پيمان. نه در پي يارگيري بودند و نه به دنبال راي شكني. در پيشنهاد 20 نام افرادي اعلام شده كه شايد تا پيش از انتشار شماره امروز روزنامه فناوران روح‌شان خبر نداشت سخت‌افزاري‌ها در مورد آنها بحث كرده و آنها را به صنف پيشنهاد داده‌اند. همچنين در اين فهرست نام 6 نفر از اعضاي هيات مديره فعلي سازمان كه كانديدا هستند وجود دارد. علاوه بر اين 6 عضو سخت‌افزاري انتخابات به طور جدي مورد حمايت شركت‌هاي سخت‌افزاري قرار دارند.

عليرضا خمسه سخنگوي پيشنهاد 20 گفت: گرچه مي‌پذيريم كه دوره نخست سازمان نظام صنفي رايانه‌اي دوره تثبيت بوده است، با اين حال اين انتقاد به عملكرد دوره نخست هيات مديره وارد است كه چرا موضوع سخت‌افزار در ميان اولويت‌هاي سازمان قرار نگرفت و به شاخه‌هاي ديگر بيش‌تر از اين حوزه پرداخته شد. وي ادامه داد: ما معتقديم در دوره دوم از مرحله تثبيت عبور كرده‌ايم و بايد با همه رشته‌هاي مرتبط با IT به طور عادلانه و يكسان برخورد شود. بنابراين براي جبران اين خلا، شركت‌هاي سخت‌افزاري تصميم گرفتند تعداد مناسبي كرسي در هيات مديره دوره دوم به دست بياورند.

خمسه گفت: در جلسات مختلفي كه ميان شركت‌هاي سخت‌افزاري برگزار شد، جمع به اين نتيجه رسيد كه 6 نفر از افرادي كه هم سابقه فعاليت صنفي داشتند و هم افراد شناخته شده و قابلي در حوزه سخت‌افزار هستند به نمايندگي از اين جمع در انتخابات شركت كنند كه اين 6 نفر باقر بحري، محمد علي نيلفروشان، شبنم طباطبايي‌نژاد، بيتا طهماسبي، حسين غروي‌رام و عليرضا پورنقش‌بند بودند.

سخنگوي پيشنهاد 20 گفت: البته سخت‌افزاري‌ها به كار صنفي معتقدند و بنابراين فكر كرديم كه ليست كاملي براي هيات مديره سازمان نظام صنفي رايانه‌اي پيشنهاد كنيم. پيشنهاد به اين معني كه به دنبال ائتلاف و تشكيل يك گروه منسجم نبوديم چرا كه ويژگي يك ائتلاف مشترك، هم‌فكري و تشابه آرا است، در حالي كه ما در پيشنهاد 20 كساني را مطرح كرديم كه سابقه صنفي مثبتي دارند و از مشكلات كار باخبرند. علاوه بر اين قصد نداشتيم خودمان را به كسي تحميل و يا براي كسي تعيين تكليف كنيم. بنابراين به جاي تشكيل ائتلاف، پيشنهاد كرديم كه اميدواريم اين پيشنهاد با پذيرش و اقبال كل صنف مواجه شود.

خمسه همچنين گفت: علاوه بر 6 عضو سخت‌افزاري، 6 نفر از هيات مديره قبلي كه كانديدا بودند هم در اين پيشنهاد جاي گرفتند، چرا كه تجربه سه سال عضويت در هيات مديره و كار صنفي با ارزش است و حضور اين 6 نفر براي دوره دوم حتما مفيد خواهد بود. وي در پاسخ به اين سوال كه چرا بقيه اعضاي هيات مديره و شركت‌هاي سخت‌افزاري كه از اين پيشنهاد حمايت مي‌كنند كانديدا نشدند گفت: اين كانديدا نشدن به معني كنار ماندن نيست. بلكه حضور و فعاليت صنفي نيازي به عضويت همه ندارد، بلكه نمايندگان صنف در هيات مديره خواهند بود و بقيه در كنار آنها براي توسعه صنف تلاش خواهند كرد. همچنين كنار كشيدن به موقع به نفع صنف و شخص است.خمسه تاخير در اعلام پيشنهاد 20 را طبيعي دانست و گفت: اوج هر انتخاباتي در هفته آخر است. علاوه بر اين، كار فراز و نشيب زيادي دارد و براي به نتيجه رسيدن در مورد اين كه چه كساني بايد در پيشنهاد باشند، از يك ماه پيش جلسات مختلفي برگزار شد. سخنگوي پيشنهاد 20 افزود: يك اصل در همه جلسات براي انتخاب افراد حاضر در فهرست وجود داشته و آن اين بوده است كه فقط افراد صنفي پيشنهاد شوند. وي تاكيد كرد: براي تهيه اين پيشنهاد، توصيه نپذيرفتيم و به صورت كاملا مستقل پيشنهاد شركت‌هاي سخت‌افزاري را مطرح كرديم.

اعضاي پيشنهاد 20
شاخه شركت‌ها: بيتا طهماسبي از خدمات آواژنگ، شبنم طباطبايي‌نژاد از فناوري اطلاعات و ارتباطات آتنا، پرويز رحمتي مهندسي نرم‌افزار رايورز، باقر بحري از سازگار ارقام، محمدعلي نيلفروشان از بلوتوث شرق، عليرضا پورنقش بند از نرم‌افزاري نقش، حسين غروي رام از انفورمتيك گستر، مهران خوانساري ابيانه از مهندسي پديد پرداز، حميد بابادي‌نيا از گيلاس كامپيوتر، محمود رضا خادمي از آزادنت رسانه، محمد يوسفيان از حساب و انديش، مهرداد ذوالفقاريان از مهندسي نظام انديشه، عبدالمحمد بيدختي نژاد از آواي سگال نت، سعيد رجب زاده از امرداد همراه و عليرضا صالحي از ديده بان ايما تدبير

شاخه فروشگاه‌ها: غلامرضا فخري از هپيران، احسان بيات از امرداد همراه و رضا حيدري رنجبر از عياران
شاخه مشاورن: آزاده داننده و احسان شيردل
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن