تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812770882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس كميته انضباطى دوست دايى است اما ... - شريفى: كريمى را احضار نمى كنم احكام دربى امروز صادر مى شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: رييس كميته انضباطى دوست دايى است اما ... - شريفى: كريمى را احضار نمى كنم احكام دربى امروز صادر مى شود
شريفى: كريمى را احضار نمى كنم
ايران ورزشى- عدم تمكين على كريمى به دعوت تيم ملى و حاضر نشدن در تمرينات به اين دليل كه تشخيص داده در حال حاضر يك بازيكن تحميلى است تا به نوعى خداحافظى خود را اعلام كرده باشد باعث بروز شايعاتى درباره دعوت احتمالى اين بازيكن به كميته انضباطى شده است. روز گذشته شنيده مى شد فدراسيون فوتبال پيگير اين موضوع است و حتى على كفاشيان از مسؤولان كميته انضباطى خواسته است او را براى اداى توضيحاتى به فدراسيون فرا بخوانند اما گفت و گو با مجتبى شريفى به اين شايعه خاتمه داد. شريفى كه از اطلاعات كافى در اين باره برخوردار است به اين سؤال كه اگر بازيكنى دعوت فدراسيون فوتبال را قبول نكند و در نامه اى اعتراض آميز خداحافظى خود را اعلام كند اينگونه پاسخ داد: «درست است كه شايد بى توجهى به دعوت فدراسيون فوتبال باعث به هم خوردن فضاى فوتبال كشورمان مى شود اما در قانون آيين نامه انضباطى منفذى براى ورود و رسيدگى به چنين تصميمى لحاظ نشده و در واقع ماده اى وجود ندارد كه با استناد به آن بتوان بازيكنى را كه دعوت فدراسيون را قبول نكرده است به كميته انضباطى فرا خواند.»
پاسخ دكتر مجتبى شريفى به تنهايى كافى است تا شايعه احتمال دعوت از على كريمى به كميته انضباطى فدراسيون فوتبال رنگ غير واقعى به خود بگيرد. پيش بينى مى شد با توجه به اينكه على دايى اعلام كرده بازيكنان متخلف را به تيم ملى دعوت نمى كند، كميته انضباطى هم متخلفان تيم ملى را به كميته احضار كند اما اين اظهار نظر نشان مى دهد كميته انضباطى حركت على كريمى را تخلف نمى داند البته بعضى ها هم تصور مى كردند كه چون مجتبى شريفى يكى از دوستان نزديك على دايى محسوب مى شود پيگير اين موضوع باشد اما شريفى با اظهارات صريح و قانونى خود به همه اين شايعات پايان داد.

احكام دربى امروز صادر مى شود

ايران ورشى- شريفى درباره بازيكنان استقلال مى گويد: احكام منتشر شده درباره حسين كاظمى، بيژن كوشكى و آرش برهانى را به شدت تكذيب مى كنم چرا كه هيچ حكمى تا كنون درباره آنها صادر نكرده ام.
قرار بر اين است كه امروز حكم نهايى درباره بازيكنان استقلال و پرسپوليس را با هم صادر كنيم تا ميان صدور حكم براى بازيكنان اين دو تيم فاصله اى نباشد. علاوه بر بازيكنان نامبرده در استقلال براى عليرضا نيكبخت از پرسپوليس نيز حكم مناسب را اعلام مى كنيم. در جلسه اى كه با حضور كاظمى، كوشكى و نظرى جويبارى تشكيل شد، اظهارات كاظمى و كوشكى را شنيدم و توضيحاتى نيز از سوى سرپرست تيم ارايه شد. در همين جلسه فيلم خطاى كاظمى در حضور كليه اعضاى كميته انضباطى مورد بازبينى قرار گرفت و در نهايت كاظمى اشتباه خود را پذيرفت. كميته انضباطى فدراسيون فوتبال على نظرمحمدى را به دليل تحريك هواداران در مسابقه پگاه گيلان مقابل پرسپوليس به دو جلسه محروميت و پرداخت ۵۰۰ هزارتومان جريمه نقدى محكوم كرد.

اكبرپور تشويق شد
به علت رفتار شايسته سياوش اكبرپور بازيكن تيم استقلال در مسابقه شهرآورد ۶۵ كميته انضباطى بنا به قوانين آيين نامه از اخلاق شايسته وى تقدير كرد و با درج در پرونده وى را تشويق كرد البته قرار بود على كريمى نيز از تيم پرسپوليس تشويق شود اما به خاطر مصاحبه تند اين بازيكن بعد از بازى مقابل ابومسلم كميته انضباطى از تصميم خود صرفنظر كرد و تنها اكبرپور از استقلال را مورد تشويق قرار داد. از آنجايى كه اكبرپور تعهد داده كه ديگر در بازى هاى ليگ برتر رفتار ناشايستى نداشته باشد وگرنه تا آخر فصل محروم مى شود اين تشويق و درج آن در پرونده اين بازيكن مى تواند كمك زيادى به او بكند.

ليدرهاى استقلال عوض مى شوند
جلسه ليدرهاى استقلال بعداز نشست مسؤول كميته انضباطى با كوشكى و كاظمى ساعت ۱۶ روز يكشنبه برگزار شد و حدود سه ساعت به طول انجاميد در اين نشست بعداز جر و بحث طرفين سرانجام رييس كميته انضباطى يك سرى الزاماتى را براى ليدرهاى آبى در نظر گرفت. از جمله اين كه تماشاگران استقلال در ابتداى بازى، بازيكنان و مربيان حريف را تشويق كنند. اگر بازيكنى از اين تيم به تيم ديگرى رفت توسط هواداران مورد توهين قرار نگيرد. در پايان شريفى به ليدرهاى استقلال تأكيد كرد اگر الزامات خواسته شده از جانب ليدرهاى استقلال انجام نشود ليدرهاى جديدى جاى آنها را خواهند گرفت ضمن اينكه تصميم جديدى براى استقلال و تماشاگرانش گرفته مى شود.

هاشمى نسب و عزيزى امروز مى آيند
مهدى هاشمى نسب كه در بازى مقابل پيكان قزوين به دليل فحاشى به هم تيمى هايش و همچنين خداداد عزيزى به دليل درگيرى با داور و همچنين اظهار نظرهايش در مورد كميته داوران از سوى كميته انضباطى تا اطلاع ثانوى محروم شدند، امروز بايد در كميته انضباطى حاضر شده و پاسخگو باشند. طبق قوانين آيين نامه اگر توضيحات هاشمى نسب قانع كننده نباشد اين بازيكن تا ۶ جلسه محروم خواهد شد.

مصاحبه و خبر

حداقل بودجه باشگاه ها اعلام مى شود
ايران ورزشى -عزيز محمدى رييس سازمان ليگ فدراسيون فوتبال با بيان اين مطالب، درباره آيين نامه ليگ حرفه اى و مشكلات مالى تعدادى از باشگاه ها، مى گويد: طبق قوانين باشگاه ها بايد ورزشگاه اختصاصى و امكانات ديگر را داشته باشند؛ اما كمتر باشگاهى در ايران اين امكانات را دارد. ليگ را شروع كرده و اميدواريم اين مسائل به مرور حل شود.
رييس سازمان ليگ درمورد مشكلات مالى باشگاه هايى مثل پگاه و ملوان، هم توضيح مى دهد: پگاه وابسته به كارخانه شير ايران است يا شيرين فراز كرمانشاه به كارخانه شيرين فراز وابسته بود. هيچكدام از اين باشگاه ها در ابتداى فصل از مشكلات مالى سخنى به ميان نمى آورند؛ اما در اواسط فصل اين مشكلات بازگو مى شود. قصد داريم در آينده ضابطه اى بگذاريم و درباره مسائل مالى سخت گيرى كنيم. باشگاه ها بايد حداقل هاى مالى را داشته و ميزان درآمدها و هزينه هاى آنها مشخص شود. عزيزمحمدى درباره اينكه حداقل بودجه براى باشگاه ها چقدر خواهد بود، مى گويد: در پايان فصل و با انجام كار كارشناسى اين رقم مشخص خواهد شد. از نظر قانونى اهرم هايى براى كنترل باشگاه ها داريم. به طور مثال، فعاليت شيرين فراز يا همين چند هفته پيش پيام مشهد از سوى كميته انضباطى تعليق شد و سپس مطالبات طلبكاران را پرداخت كردند.

نيكوليچ براى قهرمانى آسيا ليست داد
فدراسيون فوتبال اسامى نهايى تيم جوانان براى شركت در مسابقات قهرمانى آسيا در عربستان را اعلام كرد. ليست نيكوليچ سرمربى تيم ملى جوانان براى رقابت هاى آسيايى به اين شرح است: سيد رضا طلبه، بختيار رحمانى، على عمورى، جلال الدين على محمدى، حسين ابراهيمى، سعيد خليفه، رسول كر، على مرزبان، شهريار شيروند، كريم انصارى فرد، احمد امير كامدار، على درخشان، آرمن طهماسيان، مهرداد نورى، محمدباقر صادقى، شجاع خليل زاده، محسن مسلمان، هادى عزيزى، احسان حاج صفى، سيدايمان مثناوى، محمد صالح خليل زاده، داود نوشى، سامان آقازمانى، ميلاد جهانى، مهدى چاه جويى، ابوالحسن جعفرى، رضاريش اصفهانى، مهدى دغاغله، سروش رفيعى و حميدرضا ديوسالار ملى پوشان جوان پنجم آبان ماه براى برپايى اردوى سه روزه به امارات مى روند و سپس از طريق اين كشور به محل برگزارى مسابقات قهرمانى جوانان آسيا عزيمت مى كنند. اين رقابت ها در آبان ماه به ميزبانى عربستان برگزار مى شود.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن