تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813194299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين نسخه از Firefox موبايلي هفته آينده مي‌آيد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: نخستين نسخه از Firefox موبايلي هفته آينده مي‌آيد


تاليانيوز - شركت موزيلا قصد دارد طي هفته آينده نخستين نسخه آلفا از مرورگر Firefox براي تلفن‌هاي همراه را كه Fennec خوانده مي‌شود، روانه بازار كند.
به گزارش تاليانيوز، طبق اخبار رسيده، در اين اقدام تعداد محدودي از كاربران قادر خواهند بود از نخستين نسخه Fennec روي گوشي N810 Internet Tablet نوكيا استفاده كنند.
به گفته "جي سوليوان"(Jay Sullivan) مدير مركز تلفن‌همراه در شركت موزيلا، اين نرم‌افزار تنها براي اعضاي موزيلا قرار خواهد گرفت تا مشكلات آن شناسايي و برطرف شود.
سوليوان در اين باره توضيح داد: «كارشناسان مركز موزيلا در تلاشند طي چند ماه آينده نسخه مرورگر Firefox براي گوشي‌هاي مجهز به سيستم‌عامل Windows Mobile را عرضه كنند. نسخه‌اي از اين مرورگر كه به صورت موقت وارد بازار مي‌شود، مي‌تواند روي كامپيوترهاي شخصي مجهز به سيستم‌عامل ويندوز نيز اجرا شود».
سوليوان خاطر نشان كرده است كه طي چند ماه آتي، دو يا سه نسخه آزمايشي آلفا از مرورگر Fennec به بازار عرضه خواهد شد و پس از آن،‌ نسخه بتا در سال 2009 در اختيار كاربران قرار خواهد گرفت.
نرم‌افزار Fennec يكي از توانمندترين مرورگرهاي اينترنتي محسوب مي‌شود كه به صورت اختصاصي براي تلفن‌هاي همراه ساخته شده است.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن