تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816357943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران در كيهان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: ايران در كيهان
41 طرح مخابراتي
اراك- خبرنگار كيهان: 41 طرح مخابراتي با اعتباري بالغ بر 8 ميليارد و 390 ميليون ريال از محل اعتبارات شركت مخابرات استان مركزي در شهرستان شازند اراك به بهره برداري رسيد.
خسارت خشكسالي
اهواز- خبرنگار كيهان: جلسه ستاد بيمه محصولات كشاورزي با هماهنگي استانداري خوزستان، سازمان جهادكشاورزي استان، بانك كشاورزي و ساير اعضاء صندوق بيمه محصولات با هدف سياست گذاري لازم در امر ترويج و توسعه بيمه محصولات كشاورزي در استان برگزار شد. مهندس «روشن سالار» مدير صندوق بيمه محصولات كشاورزي خوزستان گفت: اين صندوق تاكنون به كشاورزاني كه در سال زراعي 87-86 محصولات خود را بيمه كرده اند و بين 40 تا 100 درصد خسارت ديده اند از 300 ميليارد ريال اعتبار لحاظ شده تاكنون 75 درصد آن را پرداخت كرده است و بقيه ديگر در حال بررسي و پرداخت است.
81 پروژه پژوهشي
¤ از آغاز به كار اداره پژوهش و توسعه مناطق نفتخيز جنوب افزون بر يكصد و چهل و دو ميليارد و چهارصد ميليون ريال به امر پژوهش اختصاص يافته است. احمد عطايي رئيس پژوهش و توسعه مناطق نفتخيز جنوب با بيان اين مطلب گفت: از آغاز به كار اداره پژوهش و توسعه از سال 81 تاكنون بيش از يكصد و هشتادودو پروژه تحقيقاتي در مناطق نفتخيز جنوب با اختصاص بودجه اي افزون بر يكصد و چهل و دو ميلياردو چهارصد ميليون ريال به تصويب رسيده است.
فرم اطلاعات اقتصادي
اوز-خبرنگار كيهان: 91درصد مردم لارستان فرم هاي اطلاعات اقتصادي خانوار را تكميل كردند . منصور محتاجي فرماندار لارستان گفت: در طرح تحول اقتصادي حدود 210 هزار و 926 نفر از مردم لارستان فرمهاي اقتصادي خانوار تكميل كردند.
ايمن سازي جاده
قائم شهر- خبرنگار كيهان: همزمان با آغاز سال تحصيلي، طرح ايمن سازي مدارس حاشيه راهها و جاده هاي استان مازندران آغاز شد. در مراسم نمادين زنگ ايمن سازي كه در حضور رئيس سازمان آموزش و پرورش و مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان مازندران در دبستان روستاي سنگتاب كياكلا برگزار شد، راههاي جلوگيري از خسارات مالي و جاني و آسيب هاي ناشي از حوادث جاده اي براي مدارس حاشيه راهها بررسي شد.
توسعه نامتوازن
قزوين- خبرنگار كيهان: توسعه نامتوازن نه تنها امنيت خاطر را براي شهروندان به همراه ندارد بلكه در درازمدت منجر به فجايع عظيمي خواهد شد. علي اصغر حمزه اي معاون برنامه ريزي استاندار در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري با بيان اين مطلب افزود: توسعه نامتوازن مسائل و مشكلات وسيعي را در حوزه هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و زيست محيطي به بار مي آورد كه تنها راه جلوگيري از آن پرهيز از بخشي نگري توسط مديران و توجه به اسناد توسعه استان است كه براساس آن مديران بايد با يك تفكر استراتژيك در راستاي افق و چشم انداز 20 ساله كشور حركت كنند.
توزيع لامپ كم مصرف
كرمان- خبرنگار كيهان: منصور شجاعي مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كرمان گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از 100 هزار لامپ كم مصرف يارانه اي بين مشتركان برق استان كرمان توزيع شده است.
طرحهاي عمراني نيمه كاره
¤ هم اكنون 900 طرح عمراني بصورت نيمه تمام در مازندران وجود دارد. «سيد عيسي هاشمي» معاون امور عمراني استاندار مازندران، با اعلام اين خبر افزود: تا زمانيكه اين طرحها به سرانجام مطلوبي نرسد هيچ طرح جديدي در استان اجرا نمي شود.
طرح آبرساني
زنجان-خبرنگار كيهان: همزمان با عيد سعيد فطر طرح آبرساني به دانشگاه زنجان طي مراسمي با حضور آيت الله واعظي نماينده ولي فقيه و امام جمعه زنجان و مهندس نوذري استاندار و جمعي از مسئولان كل استان و جمعي از اساتيد دانشگاه زنجان به بهره برداري رسيد. اين طرح ره آورد سفر رهبر معظم انقلاب به استان زنجان و به منظور تأمين آب شرب دانشگاه زنجان است.
توليد برنج مرغوب
تبريز-خبرنگار كيهان: يك كشاورز برنج كار ميانه اي اهل روستاي «گون دوغدي» 10 هزار و 350 كيلوگرم برنج مرغوب صدري حسن سرا، برداشت كرد و توليدكننده برتر آذربايجان شرقي در سال 1387 شناخته شد.
حفر چاه آب
گرگان- خبرنگار كيهان: عباس رضايي مديرعامل شركت آب و فاضلاب شهري استان گلستان گفت: از امسال تا تابستان سال آينده متناسب با نياز آبي و افزايش جمعيت بايد 27 حلقه چاه جديد در اين استان حفر و تجهيز شود. همچنين اين شركت براي حفر و تجهيز اين تعداد چاه با محدوديت اعتباري مواجه است.
مسكن روستايي
تبريز- خبرنگار كيهان: مرحله اول طرح آمارگيري ويژگيهاي مسكن روستايي، به صورت نمونه اي، در 402 روستاي آذربايجان شرقي با 9542 واحد مسكوني از 20 مهر تا 20 آبان اجرا مي شود.
جمع آوري آمار اقتصادي
شاهرود- خبرنگاركيهان:98.5 درصد مردم شاهرود در طرح جمع آوري آمار اقتصادي شركت كردند رحيمي فرماندار ويژه شهرستان شاهرود و معاون استاندار با اشاره به طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوار گفت: اين طرح يك طرح خوب و فراگير در جهت توزيع يارانه ها به صورت هدفمند است و دولت با اجراي اين طرح گامي بلند براي عدالت در كشور برداشته است تا بتواند اقشار آسيب پذير را شناسايي و به آنها كمك كند.
پروژه راه آهن
اردبيل- خبرنگاركيهان: مهندس علي نيكزاد استاندار اردبيل گفت: با پيگيريهاي بعمل آمده اعتبارات پروژه ملي راه آهن اردبيل، ميانه امسال با 200درصد افزايش به 400ميليارد ريال رسيده است.
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن