تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى‏آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798286566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اخبار كوتاه شهرستانها
ني ريز ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : همايش تخصصي پسته در شهرستان ني ريز برگزار شد در اين همايش استاني كه با هدف حفظ و توسعه پايدار محصول پسته با حضور رئيس سازمان جهادكشاورزي فارس مديركل آب استان محققين موسسه تحقيقات پسته كشور مديران و كارشناسان جهادكشاورزي شهرستانهاي استان و جمعي از باغداران و پسته كاران شهرستان برگزار گرديد بعد از ارائه گزارشي توسط فرماندار مديران جهادكشاورزي ني ريز و فارس راهكارهاي لازم در زمينه حفظ و توسعه پايدار پسته بررسي و تصميمات لازم اتخاذ شد.
لنگرود ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : در جشن گلريزان ستاد ديه شهرستان لنگرود بالغ بر 383 ميليون ريال از سوي خيرين نيكوكار اهدا شد. يحيي علي نژاد رئيس اداره زندان شهرستان لنگرود با بيان اين مطلب اظهار داشت : اين مبلغ در 3 مراسم مجزا در شهرهاي لنگرود كومله و اطاقور شهرستان لنگرود براي آزادي زندانيان جرائم غيرعمدي با مشاركت مردم نيكوكار منطقه برگزار شده است .
ني ريز ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : گردان 276 عاشورا در ني ريز فراخواني شد. اين برنامه به منظور حفظ توان دفاعي نيروها در محل اردوگاه امور تربيتي شهرستان انجام گرفت و اعضا شركت كننده با آموزش هاي لازم حفاظتي رزمي و امدادي آشنا شدند. بنابه گزارش روابط عمومي نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج سپاه ني ريز دوره دوم طرح بصيرت بسيجيان با تلاش حوزه نمايندگي ولي فقيه و همكاري فرماندهي ناحيه دوره دوم طرح به منظور افزايش آگاهي بسيجيان با موضوعات اعتقادي سياسي و رفع شبهات و پاسخگويي به سئوالات و ابهامات اعتقادي سياسي و تربيتي در محل سالن جلسات مركز ناحيه برگزار گرديد . در اين دوره 60 نفر از برادران بسيجي اعم از فرماندهان پايگاههاي مقاومت شوراي حوزه ها و اركان گردان عاشورا در كلاسهاي طرح بصيرت شركت نمودند و در پايان آزمون به عمل آمد و به پنج نفر از ممتازين آزمون جوايزي اهدا گرديد و گواهي پايان دوره به شركت كنندگان در طرح اعطا شد.
كاشان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : همزمان با روز بمباران شيميايي شهرستان سومار و در راستاي تجليل از مقام شامخ جانبازان شيميايي و نيز زنده نگه داشتن ياد و خاطره دلاورمردان 8 سال دفاع مقدس اولين يادواره سراسري جانبازان شيميايي با نام « زخمي هنوز » برگزار شد. در اين مراسم كه از سوي بسيج دانشگاه پيام نور و همكاري ارگانهاي كاشان برگزار شد ائمه جمعه كاشان و آران و بيدگل معاون استاندار اصفهان فرماندار كاشان فرمانده سپاه شهرستان و مسئولين ادارات و ارگانها حضور داشتند.
بناب ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : فرمانده نيروي انتظامي بناب بااشاره به نقش و جايگاه نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت گفت : نيروي انتظامي از دستگاه هاي مهم و موثر نظام با بيشترين و گسترده ترين ارتباط با مردم عزيز است . سرهنگ عيسي هاتفي با تبريك هفته ناجا اين زمان را فرصت بسيار خوبي براي ارائه عملكرد برنامه ها و اهداف نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت و نيز تعامل مردم و ارائه خدمات به شهروندان دانست و افزود : امروزه نيروي انتظامي با تمام اقتدار و توانمندي در حداقل زمان ممكن جرم را شناسايي و با مجرمين برخورد قاطع مي نمايد. وي در تشريح عملكرد يكساله اين نيرو گفت : باتلاش شبانه روزي عوامل نيروي انتظامي 654 كيلوگرم انواع موادمخدر 51 هزار بطري انواع مشروبات الكلي 3470 دستگاه رسيور 146 هزار ليتر سوخت قاچاق 1850 كيسه آرد دولتي و60 قبضه سلاح جنگي و شكاري از متهمين كشف گرديده است . فرمانده نيروي انتظامي همچنين از كشف 91 هزار متر پارچه قاچاق 586 كيسه انواع موادمخدر 13 هزار بطري مشروبات الكلي 249 دستگاه ماهواره 56 هزار ليتر مواد سوختي 85 هزار پاكت سيگار طي 6 ماهه اول سالجاري خبرداد و گفت : ميزان كشفيات 76 درصد نسبت به مدت مشابه افزايش يافته است و انواع سرقت نسبت به مدت مشابه 52 درصد كاهش نشان مي دهد.
بناب ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : به گفته بخشدار مركزي بناب تاكنون 1348 واحد مسكوني روستايي در روستاهاي اين شهرستان شناسنامه ساختمان دريافت كرده اند. اسماعيل آذريان در جمع دهياران و شوراهاي اسلامي روستاهاي بناب افزود : همچنين براي بيش از 1600 واحد مسكوني روستايي در اين شهرستان پروانه صادر شده است و شهرستان بناب در اين زمينه پيشرفت چشمگيري داشته و به حد استاندارد رسيده است . وي سهم شهرستان بناب را از مقاوم سازي و بهسازي خانه هاي روستايي در سطح استان 495 واحد مسكوني اعلام كرد و گفت : براي مقاوم سازي و بهسازي اين تعداد مسكن به ازاي هر واحد مسكوني 75 ميليون ريال تسهيلات بانكي پرداخت مي شود. بخشدار مركزي بناب با بيان اين مطلب كه در سطح كشور 15 درصد واحدهاي مسكوني روستايي بهسازي مقاوم سازي و بازسازي شده است از همت و همكاري بنياد مسكن و بانك هاي عامل شهرستان تقدير كرد وگفت : باتوجه به خشكسالي و كم آبي اخير اگر تسهيلات اعطايي بنياد مسكن نبود قطعا از روستاهاي جنوبي و محروم حاشيه بناب خبري نبود; اما اكنون تمامي زيرساخت ها در روستاهاي بناب آماده شده است . آذريان در ادامه از دهياران خواست با توجه به اين كه در اكثر روستاهاي بناب در محدوده حريم شهر بناب قرار گرفته اند با تخلفات ساختمان سازي در روستاها شديدا برخورد و آن ها را پس از تشكيل پرونده تخلفات ساختماني به كميسيون ماده 99 معرفي كنند.
مهربان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : همزمان با هفته نيروي انتظامي و با حضور سرهنگ قهرمان حقيقي فرمانده انتظامي شهرستان سراب حجت الاسلام احمدي امام جمعه ابراهيم صدوقي بخشدار مهربان و مسئولين ادارات نهادها سازمانها و فرماندهان نظامي و انتظامي منطقه مهربان ايستگاه راهنمائي و رانندگي شهر مهربان افتتاح گرديد. به گفته سرهنگ قهرمان حقيقي فرمانده انتظامي شهرستان سراب با استقرار راهنمائي و رانندگي در شره مهربان . رسيدگي به مسائل راهنمائي و رانندگي و همچنين سراب با استقرار راهنمائي و رانندگي در شهر مهربان رسيدگي به مسائل راهنمائي و رانندگي و همچنين حضور در صحنه تصادفات به حداقل زمان ممكن ميرسد. سرهنگ حقيقي بااشاره به تجهيز راهنمائي و رانندگي مهربان به خودرو از فعاليت يك افسر و كارشناس راهنمائي و رانندگي و راننده در حوزه استحفاظي انتظامي منطقه مهربان خبر داده و افزود : با استقرار افسر راهنمائي و رانندگي در حوزه استحفاظي انتظامي منطقه مهربان خبر داده و افزود : با استقرار افسر راهنمائي و رانندگي در سه راهي شهر دوزدوزان و در جاده ترانزيتي سراب ـ بستان آباد حضور در صحنه تصادفات رانندگي در اين منطقه به حداقل زمان ممكن خواهد رسيد. ايستگاه راهنمائي و رانندگي شهر مهربان با همكاري شوراي اسلامي شهر و شهرداري مهربان ايجاد گرديده است .
شهركرد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : دومين كنگره بين المللي حقوق پزشكي آبانماه سال جاري در شهركرد برگزار مي شود. رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد با اعلام اين خبر گفت : اين كنگره بين المللي با موضوع ايدز و حقوق بشر در دانشگاه علوم پزشكي شهركرد برگزار ميشود. دكتر كياني گفت : مقالات ارائه شده در اين كنگره با محوريت ايدز و حق بر سلامت ايدز و آموزش همگاني ايدز و مسئوليت دولت ها و ايدز و حقوق شهروندي است .
فارسان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : نمايشگاه كتاب و نرم افزار علوم قرآني طي مراسمي با حضور امام جمعه و جمعي از مسئولين محلي افتتاح شد. در مراسم افتتاح اين نمايشگاه رئيس اداره فرهنگ و ارشاد فارسان گفت در اين نمايشگاه دو هزار عنوان كتاب و نرم افزار قرآني از 40 ناشر در بخش هاي علوم قراني مذهبي كودك و نوجوان و خانواده در معرض ديد عموم قرار گرفته است . به گفته افشين اميري محصولات ارائه شده در اين نمايشگاه با 30 درصد تخفيف در اختيار علاقه مندان قرار خواهد گرفت .
تبريز ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : هفت هزار هكتار از اراضي استان آذربايجان شرقي باصرف 260 ميليارد ريال در سالجاري به سيستم آبياري تحت فشار مجهز خواهد شد. شفاعت رئيس سازمان جهاد كشاورزي در گفتگويي با اعلام اين مطلب افزود : 32 هزار و 767 هكتار از اراضي استان تا پايان سال گذشته به سيستم هاي آبياري تحت فشار تجهيز و مورد بهره برداري قرار گرفت كه از اين ميزان 20 هزار و 524 هكتار به روش باراني و 12 هزار و 243 هكتار به روش آبياري قطره اي آبياري گرديده و اين امر در مقايسه با سالهاي گذشته نشانگر توسعه اين سيستم در آبياري مزارع و باغات استان است .
بناب ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : فرماندار بناب از تحقق 60 درصد كل اعتبارات پروژه هاي عمراني اين شهرستان در سال جاري خبر داد. رضواني در جلسه كميته برنامه ريزي و توسعه شهرستان بناب با ابراز خرسندي از ميزان پيشرفت پروژه ها خصوصا پروژه هاي استاني گفت : بزرگترين مجتمع دامپروري كشور در زميني به مساحت يكهزار هكتار ايجاد شده كه فاز اول در زميني به وسعت 300 هكتار به اتمام رسيده و آماده واگذاري به متقاضيان است . وي با اعلام اين كه تمامي زيرساخت هاي اين مجتمع آماده شده و در دهه فجر امسال فاز اول آن به متقاضيان واگذار خواهد شد گفت : فعالان بخش خصوصي و دامپروري مي توانند براي احداث واحدهاي دامي 5 هزار راس در اين مجتمع سرمايه گذاري كنند.
دهدشت ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : جلسه توجيهي رانندگان برون شهري شهرستان كهگيلويه با حضور رانندگان و رئيس پليس راه استان برگزار شد. در اين جلسه سرهنگ سليمي رئيس پليس راه استان هدف از اين جلسه را يك كلاس آموزشي براي رانندگان وسايل نقليه عمومي و موسسات حمل و نقل بين شهري عنوان كرد و افزود : در استان برابر بررسي كارشناسان كه مشتركا از طريق پليس راه و سازمان حمل و نقل راه و ترابري انجام شد 28 نقطه حادثه خيز و 32 مقطع حادثه خيز شناسايي شده كه در طول سال 86 و نيمه اول سال 87 قريب به 50 درصد آنها رفع شده است .
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن