تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816504230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون پشتيباني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي : اعتبارات بخش فرهنگ فقط 2 5 درصد از كل بودجه كشوررا تشكيل مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون پشتيباني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي : اعتبارات بخش فرهنگ فقط 2 5 درصد از كل بودجه كشوررا تشكيل مي دهد
سمنان ـ خبرنگارروزنامه جمهوري اسلامي : آقاي يارمند معاون پشتيباني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي درمراسم معرفي مدير جديد اين اداره كل در استان سمنان بااشاره به اعتبارات 22000 ميليارد ريالي بخش فرهنگ اعم از اعتبارات جاري و عمراني و ملي و استاني در سال جاري اين اعتبار را فقط معادل 2 5 درصد از بودجه كشوردانست و بامقايسه اين اعتبار با اعتبارات اختصاص يافته به ساير دستگاهها گفت : بخش فرهنگ به حركتي جدي نيازمند مي باشد.
معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به مقاطع مختلف و حساس انقلاب اسلامي گفت در مقاطعي همچون پيروزي انقلاب اسلامي جنگ تحميلي و انرژي هسته اي بخش فرهنگ پيروز ميدان بوده و آنچه موجب پيروزي كشور شد مقوله فرهنگ بود.
به گزارش خبرنگار ما علي عبدالهي استاندار سمنان نيز دراين مراسم توسعه و ترويج فرهنگ اسلامي را مهمترين وظيفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دانست و از هنر به عنوان ابزاري براي ترويج فرهنگ ياد كرد.
استاندار سمنان حضور فعال انديشمندانه و مدبرانه روحانيت استان سمنان را از جمله مهمترين دلايل حاكميت ارزشها در استان سمنان دانست . وي بااشاره به اختصاص 13 درصد از اعتبارات استان سمنان به بخش فرهنگ تلاش همه دستگاههاي فرهنگي در جهت تحقق ارزشهاي اسلامي را خواستار شد.
گزارش خبرنگار ما حاكي است دراين مراسم علي مرادي مديركل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان طي سخناني كاركردن در حوزه فرهنگ را به شناكردن درحوض عسل تشبيه كرد و اظهار داشت كار در حوزه فرهنگ عليرغم شيريني كاري بسيار سخت و دشوار است . علي مرادي با اشاره به كمبود اعتبارات مورد نياز براي اجراي فعاليتهاي فرهنگي و هنري در استان سمنان گفت : اعتباري كه درسال جاري به اين اداره كل اختصاص يافته است اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي را به دكاني كه كالايي براي عرضه كردن ندارد تبديل كرده است .
مديركل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان ايجاد تغييرات ساختاري دراين اداره كل ايجاد تغيير درنگاه هنرمندان استان و تلاش در جهت گنجانيدن برنامه هايي درتقويم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و افزايش فضاي فرهنگي استان سمنان از ده هزارمترمربع به 30 هزار مترمربع را از جمله اقدامات انجام شده درطول مدت تصدي مديريت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي دانست .
وي گفت : باامضاي تفاهم نامه بين استانداري و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي 6 مجتمع فرهنگي هنري در 6 نقطه استان ايجاد خواهد شد.براساس اين گزارش اميرعلي عموزاده مديركل جديد فرهنگ و ارشاد اسلامي استان سمنان نيز دراين مراسم بابيان اين مطلب كه كاردر حوزه فرهنگ سخت و دشورا ولي شيرين و ديربازده است برتلاش هرچه بيشتر درجهت تعالي بخش فرهنگ استان تاكيد نمود . گزارش خبرنگار ما حاكي است دراين مراسم همچنين ضمن قدرداني از زحمات 7 ساله علي مرادي در سمت مديركلي فرهنگ و ارشاد اسلامي اميرعلي عموزاده به عنوان مدير جديد اين اداره كل معرفي شد.
دراين مراسم همچنين نماينده هنرمندان استان و نماينده جامعه خبري و رسانه اي استان به بيان ديدگاههاي خود پرداختند.
رئيس انجمن خبرنگاران استان سمنان دراين مراسم ارزش مداري برخورداري از تجربه چندين ساله تلاش درجهت ايجاد وحدت و همدلي بين اصحاب فرهنگ و هنر صميميت و تلاش خستگي ناپذيري ايجاد آشتي بين نيروهاي مذهبي و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي دارابودن تخصص در حوزه هاي مرتبط با فعاليتهاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي را از جمله مهمترين ويژگيهاي آقاي علي مرادي دانست و اززحمات 7 ساله وي در سمت مديريت فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قدرداني نمود .
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 528]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن