تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816707174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
آخرين زمان توزيع كالابرگ
رئيس ستاد بسيج اقتصادي كشور آخرين زمان توزيع كالابرگ مرحله سيزدهم را 17 مهرماه تا 14 آبان ماه سال جاري عنوان كرد. جواد اسماعيلي در گفتگو با مهر گفت: براي آخرين بار توزيع كالابرگ مرحله سيزدهم شهري از 27 مهرماه جاري در استان تهران آغاز مي شود، لذا آن دسته از شهروندان ساكن تهران بزرگ و شهرهاي استان تهران كه در دوره هاي قبل موفق به دريافت كالابرگ مرحله سيزدهم نشده اند، مي توانند از اين تاريخ، طبق برنامه زمانبندي به دفاتر پستي مراجعه كنند.رئيس ستاد بسيج اقتصادي كشور افزود: اين افراد مي توانند طبق برنامه زمانبندي از 27 مهرماه لغايت 14 آبان ماه با در دست داشتن كليه شناسنامه هاي اعضاي خانوار، كليه كارتهاي ملي اعضاي خانوار، ته سوش مرحله دوازدهم خانوار و مبلغ 5000 ريال به ازاي هر نفر از اعضا از ساعت 8 صبح الي 2 بعدازظهر به يكي از 150 دفتر پستي مستقر در سطح شهر تهران و ساير شهرهاي استان تهران مراجعه و نسبت به دريافت كالابرگ خود اقدام نمايند.بر اين اساس تاريخ مراجعه خانوارهاي يك نفره و دو نفره از 27 مهرماه تا 29 مهرماه به مدت سه روز، خانوارهاي سه نفره از 30 مهرماه تا 2 آبان ماه به مدت سه روز، خانوارهاي چهارنفره از 5 آبان ماه تا 8 آبان ماه به مدت 4 روز، خانوارهاي پنج نفره از 9 آبان ماه تا 12 آبان ماه به مدت سه روز و خانوارهاي شش نفره و بالاتر از تاريخ 13 آبان ماه تا 14 آبان ماه به مدت دو روز به محلهاي تعيين شده مراجعه كنند.بديهي است اين زمانبندي، آخرين مهلت مراجعه خانوارها براي دريافت كالابرگ مرحله سيزدهم است.

گشايش نخستين واحد توليد نان به روش صنعتي
نخستين واحد توليد نان به روش صنعتي با حضور رئيس جمهور و مسئولان وزارت بازرگاني در شهرك صنعتي بهارستان در كمال شهر استان تهران گشايش يافت. به گزارش ايسنا، سيدمسعود ميركاظمي وزير بازرگاني در مراسم افتتاح اين واحد بر لزوم توسعه واحدهاي توليد نان به روش صنعتي تاكيد كرد. ميركاظمي با ارائه گزارشي از اقدامات دولت نهم در بخش گندم، آرد و نان عنوان كرد: بر اساس طرح جامعي كه براي ساماندهي وضعيت گندم، آرد و نان تدوين شد حركت هاي جدي در سال 84 آغاز شد كه اولين قدم آن پرداخت موثر و به موقع و به روز مبلغ خريد تضميني گندم به كشاورزان بود. وي ادامه داد: پس از تحقق پرداخت به روز مبلغ گندم كه از سال 85 براساس شبكه تعريف شده انجام گرفت در مرحله دوم موضوع نگهداري گندم به طوري كه به لحاظ كيفيت با رشد مطلوبي در نگهداري گندم داشته باشيم احداث سيلوهاي بهداشتي در دستور كار قرار گرفت.

رونق دربازار گوشي هاي 50 هزار توماني
همانطور كه كارشناسان و فعالان بازار در ابتداي سال پيش بيني كرده بودند، شركتهاي فعال در حوزه گوشي تلفن همراه به دليل عدم كاهش تعرفه واردات گوشي اقدام به عرضه بالاي گوشي با بهاي 50 و يا كمتر از 50 هزار تومان كرده اند. به گزارش فارس، بازار تهران اكنون پس از عدم كاهش تعرفه واردات كامل گوشي (اكنون 25 درصد است) دچار دستخوش تغييرات جدي شده است. ايجاد بازار دست فروشان، رونق فروش گوشي قاچاق، كاهش گارانتي هاي رسمي و پايين آمدن اطمينان مصرف كنندگان از عوارض اين عدم كاهش تعرفه است. كاهش نيافتن تعرفه به دليل حمايت از توليد داخلي گوشي بود كه اكنون در سردرگمي به سر مي برد و هيچ كدام از برندهاي معتبر خارجي اقدام به همكاري با شركتهاي داخلي نكرده اند.

خريد اينترنتي كارت شارژ ايرانسل ممكن شد
خريد شارژ براي مشتركان سيم كارت هاي اعتباري ايرانسل از طريق اينترنت ممكن شد. به گزارش روابط عمومي ايرانسل، با راه اندازي اين سرويس جديد، تمامي مشتركان سيم كارت هاي اعتباري ايرانسل مي توانند با استفاده از تمامي كارت هاي بانكي عضو شبكه شتاب و در اختيار داشتن رمز خريد اينترنتي و CVV2 آن، شارژ 2، 5، 10 و يا 20 هزار توماني مورد نياز خود را از طريق اينترنت تهيه كنند. براساس اين گزارش، درحال حاضر امكان خريد كارت شارژ ايرانسل از طريق وبسايت رسمي بانك سامان به نشاني com.sd24.www فراهم شده است. پيش از اين نيز ايرانسل امكان شارژ سيم كارت هاي اعتباري را علاوه بر خريد نقدي كارت هاي شارژ، از طريق بيش از 4500 خودپرداز (ATM) بانك هاي ملي، صادرات و كشاورزي، شارژ رمزدار (از طريق پايانه هاي فروش)، شارژ الكترونيكي (charge-E) و شارژ خط به خط (انتقال اعتبار بين مشتركان) براي مشتركان خود ممكن ساخته بود.

افزايش21 درصدي توليد سيمان
دبير انجمن سيمان كشور گفت: توليد سيمان كشور در شش ماهه اول سال جاري 21 درصد افزايش داشته است. حسن پور خليلي در گفتگو با مهر اظهار داشت: با توليد چهار ميليون و 250هزار تن سيمان در شش ماهه ابتداي امسال افزايش 21 درصدي توليد سيمان كشور را شاهد هستيم.وي با اشاره به اختصاص 5درصد از توليد هر كارخانه به صادرات سيمان تصريح كرد: با توجه به افزايش توليد سيمان و در صورت ادامه اين روند در سه ماهه آينده، صادرات اين محصول آزاد خواهد شد.

دريافت پيامك اوقات شرعي با تاليا
مشتركان سيم كارت هاي اعتباري تاليا از اين پس مي توانند اوقات شرعي را به وسيله پيام كوتاه بر روي تلفن همراه خود دريافت كنند. به گزارش موبنا مشتركان تاليا مي توانند با ارسال يك پيام كوتاه به شماره 50001212 از اطلاعات مربوط به اوقات شرعي بر روي گوشي خود آگاهي يابند.اين سرويس به جز هزينه 160 ريالي ارسال پيام كوتاه، هزينه ديگري براي مشتركان تاليا نخواهد داشت.تاليا اخيرا با آغاز طرح فروش ويژه، قيمت سيم كارت هاي خود را به 17 هزار و 300 تومان كاهش داده است.پيش از اين قيمت سيم كارت هاي اعتباري تاليا 452 هزار ريال بود.

پايان كار هشتمين نمايشگاه بين المللي تبليغات، چاپ و بسته بندي
به گزارش ستاد خبريهشتمين نمايشگاه بين المللي تبليغات، چاپ و بسته بندي، اين نمايشگاه كه از 16 لغايت 19 مهرماه به مدت 4 روز كار خود را در محل دائمي نمايشگاه هاي استان فارس آغاز كرده بود با استقبال كم سابقه از سوي بازديدكنندگان مواجه گرديد، اين در حالي است كه قراردادهاي قابل توجهي در اين نمايشگاه منعقد گرديد و همچنين مشاركت كنندگان در نمايشگاه امسال از جاذبه هاي تاريخي و مراكز تفريحي اين استان بازديد به عمل آوردند.

ورود مادربوردهاي جديد به بازار
ايسوس در پاسخ به علاقمندان عرصه اوركلاكينگ اقدام به معرفي جديدترين سري از مادربوردهاي Extreme Rampage ROG نموده است. اين سخت افزار با بكارگيري تكنولوژي هاي منحصر بفرد قادر است تا گزينه هاي متعدد اوركلاكينگ را براي كاربران فراهم آورد. اين مادربورد به ويژگي هايي براي افزايش كارايي و پايداري درزمان انجام اوركلاكينگ به منظور فراهم آوردن گزينه هاي متنوع اوركلاكينگ و همينطور پراكنده سازي گرما و حرارت توليد شده مجهزمي باشد.اين سيستم با استفاده از طراحي هيبريدي قادراست تا حرارت توليد شده را به نحو موثري پراكنده سازد و تا ميزان 7.22 درصد از حرارت چيپ شمالي بكاهد.

ركورد واردات خودرو به كشور شكسته شد!
واردات قطعي خودروهاي سواري در شهريورماه به بيشترين سطح طي شش ماه نخست امسال رسيد. به گزارش ايسنا واردات خودرو در شهريور ماه امسال نسبت به ماه مشابه سال گذشته رشد 220 درصدي را نشان مي دهد. رشد واردات خودرو در شهريورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از شش هزار دستگاه بوده كه در نوع خود قابل توجه است. به عبارت ديگر ايجاد جو گران شدن خودروهاي وارداتي در مهرماه با توجه به مصوبه جامع دولت براي ساماندهي حمل و نقل عمومي و مصرف سوخت ، را مي توان عامل اساسي رشد واردات خودروهاي سواري ارزيابي كرد.
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن