تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813050866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پشت پنجره


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: پشت پنجره
بالا گرفتن اختلافها در روزنامه خورشيد

روزنامه خورشيد كه تنها يك هفته از زمان انتشار آن مي گذرد در آستانه توقف انتشار قرار گرفت.
به گزارش عصرايران ، به دنبال برخي تحولات در هيات مديره موسسه آتيه كه روزنامه خورشيد در زير مجموعه آن منتشر مي شد سردبير اين روزنامه به طور ناگهاني بركنار شد و دبيران سرويس هاي مختلف و خبرنگاران خورشيد نيز در اعتراض به اين اقدام يكشنبه شب به صورت دسته جمعي استعفا داده اند.
بر اساس اين خبر با بركناري اعضاي هيات مديره قبلي موسسه آتيه، اعضاي جديد هيات مديره آتيه منصوب شدند و به دنبال آن پارياب سردبير خورشيد بركنار شد. گفته مي شود علت اصلي بروز اين تحولات در روزنامه خورشيد اختلاف نظر درباره خط مشي هاي سياسي اين روزنامه بوده است.
روزنامه خورشيد كه توسط سازمان تامين اجتماعي منتشر مي شود هم اكنون در آستانه توقف انتشار قرار گرفته و دبيران سرويس ها و خبرنگاران اين روزنامه اعلام كرده اند ديگر در محل كار خود حاضر نمي شوند.

ادامه اعتصاب در بازار تهران

با آن كه رئيس جمهور هفته گذشته طي دستوري هوشمندانه اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده را براي حداقل دو ماه تعليق كرد و به اين ترتيب خواسته اصلي اعتصابيون در بازارهاي اصفهان، تهران و مشهد را برآورده ساخت، با اين حال ادامه نارضايتي ها باعث شده است كه اعتصابات در بازار تهران همچنان ادامه داشته باشد.
به گزارش شهاب نيوز، اعتصابات و تعطيلي در بازار تهران يك شنبه هم ادامه يافت. بازار طلا و جواهر، بازار فرش فروشان، بازار پارچه فروشان، بازار بلورفروشان و بازار كفاشان و فروشندگان پوشاك كاملا تعطيل بود. اين در حالي است كه بر اساس مذاكرات انجام شده ميان شوراي اصناف و دستگاه هاي مسئول با بازاريان تهران، قرار بود تمامي مغازه ها از صبح شنبه و نهايتا از صبح يك شنبه آغاز به كار كنند. اعتصاب در 6 صنف اصلي و كليدي بازار تهران باعث شده است كه كليت بازار و فعاليت تمام اصناف تحت تاثير قرار گيرد و بازار تهران عملا در نوعي تعطيلي كامل فرورود. ضمن آن كه صبح يك شنبه در بازار تهران اغتشاشاتي نيز رخ داد و از جمله شيشه هاي بانك صادرات بازار شكسته شد.

نام مستعار، فاصله بين شرور بودن و تاجر شدن

پس از انتشار اخباري در زمينه آزادي يك شرور سابقه دار «تابناك» به شنيده ها و اخبار تازه اي در اين باره دسترسي پيدا كرده است.
بنا بر اين گزارش، اين شرور كه پرونده كيفري سنگيني دارد، بنا بر اخبار منتشره، در روزهاي اخير از زندان آزاد شده است.
بنا بر همين اخبار، اين شخص براي فرار از دست مقامات و مراجع قانوني با نام مستعار به فعاليت هاي اقتصادي بزرگ دست زده و در منطقه "پ" تهران، اقدام به ساخت و ساز مجتمع هاي بزرگ مسكوني و تجاري كرده است.
اين در حالي است كه بنا بر گفته برخي منابع آگاه، اين شرور معروف، به تازگي با همكاري چند نفر، پيرامون يكي از اتوبان هاي شهر تهران اقدام به تملك باغات و زمين هاي سرسبز منطقه كرده و درصدد ساختن فضاي تجاري و تفريحي در اين مكان است. گفتني است، با آفتابي شدن اين شرور كه با نام مستعار در برخي مناطق حاضر مي شود شماري از مردم و بينندگان با فرستادن نظرات و پيام هايي از اين موضوع ابراز نگراني و ناخرسندي كرده اند.
به نظر مي رسد با توجه به حساس بودن و نگراني مردم از فعاليت ها و حتي حضور مجدد اشرار در جامعه، مسوولان مربوطه بايد به اطلاع رساني دقيق مبادرت ورزند.

تازه ترين اظهار نظر يك مداح مشهور

مداحي كه از جدي ترين حاميان محمود احمدي نژاد به شمار مي رود، موضع تازه اي را در قبال رئيس دولت نهم اتخاذ كرده است.
به گزارش پايگاه خبري ياري، بعد از موضع گيري شديد ارضي در خصوص كانديداتوري عبدالله نوري،هنگامي كه يكي از مجالس روضه او به پايان رسيد، او موضع خود را در قبال محمود احمدي نژاد به برخي از پامنبري هايش اعلام كرد.
شنيده ها حاكي از آن است كه بعد از اين مراسم هنگامي كه صحبت از عملكرد دولت نهم و رئيس جمهور شد، ارضي گفت:«يار ما باخت ما هم باختيم.» گفتني است در محافل نزديك به احمدي نژاد اين جمله حاج منصور ارضي به معناي عدم همراهي وي در انتخابات آينده تحليل مي شود.

گاف جديد خبرگزاري دولت!

خبرگزاري دولت در ادامه انتشار اخبار نادرست و در تلاشي براي ايجاد اختلاف در ميان اصلاح طلبان سخنان آيت الله موسوي خوئيني ها دبيركل مجمع روحانيون مبارز تهرا ن در حمايت از نامزدي سيدمحمد خاتمي كه روز شنبه در جمع اعضاي كمپين دعوت از خاتمي مطرح شده بود را واكنش اعتراضي وي به اعلام نامزدي مهدي كروبي در روز يك شنبه دانست. به گزارش «نوانديش»، اين خبرگزاري با انتشار سخنان روز شنبه آيت الله موسوي خوئيني ها در مطلبي با تيتر «اولين واكنش اصلاح طلبان به كانديداتوري كروبي» مدعي شد اين اظهارات بدليل نارضايتي آشكار از كانديدا توري مهدي كروبي بوده است
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن