تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804931814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صورت هاي مالي سال 86 بانك سپه تصويب شد


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: صورت هاي مالي سال 86 بانك سپه تصويب شد


صورتهاي مالي ( ترازنامه، سود و زيان ) سال 86 بانك سپه در مجمع عمومي بانكها با حضور معاون وزير امور اقتصاد و دارايي، نماينده بانك مركزي و ساير اعضا مجمع بررسي و مورد تصويب قرار گرفت. ‌
به گزارش بانك سپه، درمجمع عمومي ساليانه بانك سپه حميد پور محمدي با اشاره به تلا‌شهاي صورت گرفته در بانك سپه به منظور خنثي كردن تلا‌شهاي بيگانگان براي تحريم بانك و ايجاد خلل در سيستم پولي كشور اظهار داشت: اقدامات بانك سپه در اين خصوص ستودني و قابل تقدير است.
وي افزود: هر بانكي تنها 10 درصد از موانع و مشكلا‌تي را كه بيگانگان براي بانك سپه به وجود آوردند تجربه مي كرد از هم مي پاشيد و شاكله و نظم خود را از دست مي داد اما بانك سپه با قدرت و به واسطه مجاهدت تمام همكارانش توانست تمام تلا‌ش بدخواهان و بيگانگان را خنثي و آنها را نااميد كند. پور محمدي اظهار داشت: با برنامه ريزي دقيق و حرفه اي بانك سپه تمام مطالبات ايرانيان و مهمتر از آن مشتريان خارجي به بهترين نحو ممكن بدون آنكه كوچكترين نارضايتي ايجاد كند پرداخت شد.
معاون بيمه و بانك و شركتهاي دولتي وزارت امور اقتصاد و دارايي با بيان اينكه اين افتخار بزرگي براي بانك سپه به شمار مي رود، گفت: بانك سپه در مواجه با تهديدها و بحران آفريني بيگانگان و آمريكا اعجاب كرد.وي گفت: با درايت بانك سپه وجوه بلوكه شده ايران در خارج از كشور مديريت شد.پور محمدي افزود: بانك سپه بيرق دار سيستم بانكي و باعث افتخار ملي در جريان بحران آفريني بيگانگان در نظام پولي كشور است.
معاون بيمه و بانك و شركت‌هاي دولتي وزارت امور اقتصادي و دارايي اظهار داشت: بانك سپه يكبار در 83 سال پيش با تولد و شروع به كار خود باعث شد ايران بانكداري را خود تجربه كند وطي سال گذشته با برنامه ريزي و مجاهدت همكاران خود موجب شد تا مجددا كشور و سيستم بانكي به فعاليت بانكي خود ببالد و شاهد به سنگ خوردن تير بد خواهان و بيگانگاني باشد كه به بحران رسيدن نظام پولي كشور را به انتظار نشسته بودند.
قنبري مديرعامل بانك سپه نيز در اين مراسم با اشاره به تلا‌شهاي صورت گرفته توسط مجموعه بانك سپه در جهت تحقق اهداف كلا‌ن اقتصادي دولت اظهار داشت: مشاركت فعال و همگامي با سياستهاي دولت و اقدامات قابل توجهي در خصوص صدور سفركارت ملي، پرداخت سود سهام عدالت و پرداخت تسهيلا‌ت به بنگاههاي زود بازده ومشاركت در تامين مالي و پروژه‌هاي عظيم مولد همچون سيمان، فولا‌د و صنايع غذايي تنها گوشه اي از تلا‌شهاي صورت گرفته در اين مجموعه خدوم است.
مديرعامل بانك سپه افزود: طي سال گذشته با بسيج امكانات بانك بالغ بر 4 ميليون و 529 هزار نفر از دارندگان سهام عدالت از بانك سپه سود دريافت كردند.وي گفت: به منظور تسهيل انجام اين وظيفه عظيم و كمك به تحقق يكي از مهمترين اهداف و برنامه‌هاي عدالتخواهانه دولت يعني پرداخت سهام عدالت بانك سپه اقدام به برنامه ريزي دقيق و بكارگيري تمام امكانات خود كرد و موفق شد در كوتاهترين زمان ممكن سود اين سهام را پرداخت نمايد.
قنبري در ادامه با اشاره به اجراي پروژه بزرگ سفركارت ملي اظهار داشت:از جمله ديگر برنامه‌هاي عظيم دولت در جهت تحقق هدف عدالت گستري كه از محوري ترين اهداف دولت تعريف شده پروژه سفركارت ملي است.وي افزود: بانك سپه فعالا‌نه در اين پروژه عظيم مشاركت كرد و طي مدت زمان كوتاه بالغ بر 2 ميليون و 400 هزار سفر كارت ملي براي دارندگان آن يعني كاركنان دولت صادر نمود.مدير عامل بانك سپه درادامه با اشاره به اجراي طرح نظام آراستگي در بانك سپه اظهار داشت: اين طرح به منظور فراهم كردن شرايط لا‌زم براي ارائه خدمات بهتر و شايسته تر به مشتريان به مرحله اجرا گذاشته شد.وي افزود: با اجراي اين طرح شعب بانك به لحاظ امكانات فيزيكي و سخت افزاري مورد بازنگري و اصلا‌ح قرار گرفت.
وي گفت: طي سال گذشته بانك سپه با پرداخت بيش از 9 هزار ميليارد ريال تسهيلا‌ت به بخشهاي مختلف اقتصادي بالغ بر 10 هزار فرصت شغلي جديد ايجاد كرد.
مديرعامل بانك سپه در ادامه به برنامه‌هاي آتي بانك سپه اشاره كرد و گفت: با برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته در بانك امكان دسترسي آن لا‌ين و لحظه اي مشتريان به حسابهاي بانكي خود بيشتر و گسترده تر از گذشته در حال انجام است.وي افزود: بيش از 1504 شعبه از شعب بانك سپه تا سال گذشته مجهز به سيستم آن لا‌ين شد.قنبري گفت: بالغ بر 1232 شعبه بانك سپه مجهز به خود پرداز شد كه در ميان بانكهاي تجاري رتبه اول ر ابه خود اختصاص داده است.مديرعامل بانك تعداد كارت خوانهاي نصب شده در فروشگاهها و شعب بانك را بالغ بر 3342 دستگاه عنوان كرد و اظهار داشت: تمام تلا‌ش بانك كمك به اجراي هر چه گسترده تر بانكداري الكترونيك و راحتي دسترسي مشتريان به حسابها و فعاليتهاي بانكي خود است.قنبري درادامه با اشاره مجدد به دستگاههاي ‌ ATM نصب شده دربانك سپه اظهار داشت: بيش از 2/71 درصد شعب بانك مجهز به دستگاه خود پرداز شدند كه بيانگر مقام اول بانك سپه در اين زمينه بين بانكهاي تجاري است.مديرعامل بانك سپه با اشاره تجهيز منابع صورت گرفته در اين بانك اظهار داشت: سپرده‌هاي قرض الحسنه جاري بانك در سال 86 نسبت به 85 بيش از 95/2 درصد رشد داشت.وي افزود: حسابهاي قرض الحسنه پس انداز 91/23 درصد، سپرده‌هاي سرمايه گذاري بلند مدت 10/3 درصد در سال 86 نسبت به سال 85 رشد داشت.
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن