تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813284191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مروجان مصرف صحيح آب در مدارس استان قم حاضر خواهند شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مروجان مصرف صحيح آب در مدارس استان قم حاضر خواهند شد
داخلي. اجتماعي. آب و فاضلاب.

مدير روابط عمومي شركت آب و فاضلاب قم گفت: با توجه به كمبود آب ولزوم صرفه جويي، مروجان مصرف بهينه آب، در مدارس حاضر مي‌شوند.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، محمد شجاعي افزود: اين طرح باهدف آموزش و تصحيح رفتارهاي اجتماعي مربوط به مصرف آب اجرا مي‌شود.

وي ادامه داد: امسال با توجه به مساله كم آبي و خشكسالي در كشور، آموزش هاي مروجان مصرف صحيح آب شكل منسجم تري به خود گرفته است.

وي ساماندهي بيش از ‪ ۹۰۰‬دانش آموز به عنوان پيشاهنگ آب قم و برگزاري كلاس هاي آموزشي تخصصي بااستفاده از كارشناسان مجرب براي مروجين را در همين راستا دانست.

شجاعي گفت: درطول سال تحصيلي مروجين بهينه سازي فرهنگ مصرف آب باهمكاري مسوولان آموزش و پرورش استان درمدارس حضور مي‌يابند و به كمك پيشاهنگان آب اقدام به آموزش هاي لازم درخصوص استفاده بهينه مي‌نمايند.

وي افزود: اميدواريم با حضور مستمر مروجان فرهنگ مصرف بهينه آب در مدارس بتوانيم با ارتباط هاي چهره به چهره ضمن آموزش هاي لازم به كودكان، توجه خانواده‌ها را نيز به اهميت آب و استفاده صحيح از آن جلب كنيم.

وي گفت: سازمان آب و فاضلاب قم باآغازسال تحصيلي جديد فعاليتهاي فرهنگي وآموزشي خود را در زمينه مصرف صحيح آب گسترش داده است.

شجاعي افزود: يكي از وظايف مهم شركتهاي آب و فاضلاب درسراسر كشور توجه به آموزش همگاني به ويژه در مدارس و در ارتباط با كودكان مي‌باشد.

مسوولان شركت آب و فاضلاب قم با هشدار به مردم اعلام كردند كه آب سد ‪۱۵‬ خرداد تنها تا چهار ماه ديگر آب مورد نياز مردم قم را تامين مي‌كند.

سد ‪ ۱۵‬خرداد مهمترين تامين‌كننده آب قم مي‌باشد. ك/‪۳‬
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن