تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816483885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصيمدير عامل باشگاه سپاهان نوين:با جنگندگي تمام به دنبال سعود به ليگ برتر هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:موج: اختصاصيمدير عامل باشگاه سپاهان نوين:با جنگندگي تمام به دنبال سعود به ليگ برتر هستيم
خبرگزاري موج - مدير عامل باشگاه سپاهان نوين درگفتگويي با خبرنگار موج در اصفهان به تشريح برنامه هاي اين باشگاه در سال جاري پرداخت.
به گزارش موج از اصفهان، كشاورز در ابتداي اين گفتگو ضمن تشريح تاريخچه تأسيس باشگاه سپاهان نوين گفت: طي يك سال گذشته روزهاي سختي بر ما گذشت. در حالي كه با جنگندگي و قدرت تمام در مسابقات ليگ دسته يك اول شديم و حائز شرايط حضور در ليگ برتر شديم با اتفاقاتي كه پيش آمد به ناگاه اين حق از ما سلب شد.
وي ادامه داد: سپاهان نوين بايد امسال نيز با قدرت تمام و در كمال جنگندگي در مسابقات ليگ دسته يك حضور پيدا كند و ثابت كند قهرماني سال گذشته تصادفي نبوده و اين امر حق سپاهان نوين بوده است.
وي با ذكر اين نكته كه هدف اصلي سپاهان نوين ساپورت و تأمين بازيكن براي تيم سپاهان بوده است ادامه داد: هم اكنون باشگاه سپاهان نوين در تمام رده هاي سني اعم از جوانان، نوجوانان و اميد تيم سايه دارد و به تقويت و ساخت بازيكن جهت انتفال به تيم سپاهان مي پردازد.
وي همچنين ميانگين سني اعضاي تيم را پايين دانست و گفت: با توجه به حضور جوانان در تيم هاي فوتبال، هندبال و كاراته و بسكتبال اين باشگاه ، سپاهان نوين يك تيم جوان است كه همين امر مي تواند زمينه را براي تبديل شدن اين باشگاه به عنوان يك باشگاه پايه اي آماده سازد.
وي گفت: تمرينات تيم فوتبال سپاهان نوين از 3 ماه پيش توسط رالف شروع شده است و غير از 40 درصد از بازيكنان قديمي اين تيم كه سال گذشته هم در اين باشگاه حضور داشتند ، سايرين به تازگي به اين تيم پيوسته اند كه اكثراً از تيم هاي پايه به اين تيم ملحق شده اند.
وي همچنين در پاسخ به پرسشي پيرامون اتفاقات رخ داده براي اين تيم در فصل گذشته و واگذاري امتياز حضور اين تيم در ليگ برتر به تيم فولاد خوزستان گفت: به لحاظ قانوني و اساس نامه اي سپاهان نوين هيچ مشكل قانوني براي حضور در رقابت هاي ليگ برتر فوتبال نداشت. و دقيقاً مشكل ما از چند ساعت پس از برد مقابل استيل آذين به وجود آمد و همه سعي كردند به نوعي براي اين تيم جوسازي كنند.
كشاورز ادامه داد: اولين مسأله اي كه براي سپاهان نوين مطرح كردند بحث ثبت اين تيم و غير قانوني بودن اين تيم بود، در حالي كه ما اين تيم را چند سال پيش ثبت كرده بوديم و پروانه حضور در رقابت ها را دريافت كرده ايم. و وقتي تمام مدارك قانوني و ادله را رائه داديم اين صحبت ها خاتمه يافت. اما اراده اي مافوق تمام مراجع قانوني وارد عمل شد و با فشار نمايندگان خوزستان و مقامات جو عليه ما شكل گرفت.
وي ضمن تشكر از تمام نمايندگان مجلس ، مسئولين استان و دست اندركاران سازمان ورزش كه در راستاي احقاق حق سپاهان نوين گام برداشته گفت: متأسفانه ما اقدامات خود را در جهت احقاق حق از سپاهان نوين دير آغاز كرديم. و وقتي وارد عمل شديم كه ديگر كار از كار گذشته بود. اين هم به اين خاطر بود كه ما اصلاً تصور نمي كرديم اين عمل غير قانوني و بي عدالتي ها عليرغم هيچ مشكلي از جانب باشگاه مطرح شود.
وي اعلام كرد: سپاهان نوين تمام تلاش خود را در راستاي دفاع از حقانيت اين باشگاه به كار گرفته است. و تمام بازيكنان ما هم قسم شده اند تا آنجا كه توان دارند در اين راستا قدم بردارند. اين مهم ترين انگيزه حضور قدرتمند ما در رقابت هاي ليگ دسته يك كشور و قهرماني در آن است.
وي همچنين پيرامون مصاحبه رالف سرمربي سپاهان نوين با يكي از نشريات محلي مبني بر عدم برنامه ريزي براي حضور در ليگ برتر گفت: صحبت هاي رالف مبني بر عدم برنامه ريزي اين تيم براي حضور در ليگ برتر به اينگونه كه مطرح شده است صحت ندارد. رالف مرد عمل است و در عمل ثابت خواهد كرد كه سپاهان نوين از قدرت و توان لازم جهت حضور در ليگ برتر برخوردار است.
وي ادامه داد: حضور در ليگ برتر جزء مهم ترين اهداف ماست و اميدواريم با سعي و تلاش بازيكنان و كادر فني اين تيم بتواند از رقابت هاي ليگ دسته يك سربلند بيرون آيد و به ليگ برتر راه يابد.
وي پيرامون اخبار اخراج چند بازيكن سپاهان نوين توسط رالف گفت: اين مطلب به هيچ عنوان صحت ندارد و رالف تا كنون كسي را اخراج نكرده است.
وي گفت: رالف به ديسيپلين و نظم تيمي بسيار تأكيد دارد . برخورد هاي اخير توسط وي صرفاً يك تنبيه بوده و اخراجي صورت نگرفته است. باشگاه هم از تمام بازيكنان خواسته به روش مربي احترام بگذارند و در صورتي كه بازيكني از نظر مربي خود تمرد كند ممكن است اخراج شود.
كشاورز با اشاره به دسته بندي ليگ طي چند روز گذشته گفت: امسال سازمان ليگ در دسته بندي تيم ها در 2 گروه يك تعادل ايجاد كرده است و در حال حاضر هر دو گروه به لحاظ وزني در يك سطح هستند و در اين مورد عدالت رعايت شده است.
وي به حضور سپاهان نوين در جام حذفي اشاره كرد و گفت: در گروه بندي كه تيم ما داشت با انصراف آرارات از اين رقابت ها اولين رقيب ما نيرو محركه قزوين بود . كه با توجه به اولين بازي رسمي اين تيم در فصل جاري با يك بازي منطقي به خوبي حاضر شدند و توانستند با نتيجه 2-0 اين بازي را با پيروزي پشت سر گذارند. و اميدواريم در بازي آينده اين تيم كه با برنده مسابقه شهرداري لنگرود و صنايع اراك برگزار مي شود با يك بازي خوب پيروز ميدان باشيم.
وي ادامه داد: بازي هاي ليگ دسته يك قرار بود از 26 مهرماه آغاز شود اما هنوز زمان دقيق اين رقابت ها به ما اعلام نشده است. و قرار است تا در بازي اول ميزبان كاوه زنجان و در بازي دوم ميزبان مقاومت فارس باشيم كه در زمين صفاييه فولاد مباركه برگزار مي شود.
وي اظهار اميدواري كرد با شناختي كه مردم خوب و فهيم و ورزش دوست مباركه از سپاهان نوين بدست آورده اند همچون گذشته در ورزشگاه حاضر شده و از اين تيم حمايت كنند.
كشاورز در ادامه اين گفتگو به تيم هندبال سپاهان نوين اشاره كرد و گفت: متأسفانه اين تيم تا كنون نتايج ضعيفي را بدست آورده است كه مهم ترين علت اين امر را سن پايين بازيكنان و تجربه كم آنان شامل مي شود.
وي گفت: تيم هندبال سپاهان نوين در حال حاضر جوان ترين تيم ليگ است و به لحاظ كم بودن تجربه آنان تا كنون نتوانسته ايم جايگاه حقيقي خود را بيابيم. باخت اين تيم با حداقل اختلاف ها در مقابل حريفان هم گوياي اين امر است.
وي با اشاره به كسب مقام سوم ليگ توسط تيم هندبال اين باشگاه گفت: جايگاه واقعي اين تيم حضور در بالاي جدول رقابت هاست كه لميدواريم با آبديده شدن اين جوانان بتوانيم اين خلاأ را هم رفع كنيم و جايگاه واقعي خود را بيابيم.
كشاورز همچنين به اردوي اين تيم در ماه گذشته در كشور امارات اشاره كرد و گفت: طي سفري در اوايل سال جاري به امارات با باشگاه ايرانيان مذاكراتي انجام گرفت و اين تيم با حضور در مجموعه اين باشگاه كه به لحاظ زمين ، اسكان و تغذيه بسيار مناسب بود توانست اردوي موفقي را پشت سر گذارد و با توجه به تمرينات مناسب و انجام 2 بازي تداركاتي طي اين اردو كادر فني ما از نتايج اين اردو بسيار رضايت داشت و آن را بسيار مطلوب دانست.
كشاورز به تأسيس تيم هاي ذوب آهن نوين و فولاد خوزستان نوين اظاره كرد و گفت: بسيار خوشحاليم كه ساير باشگاه ها هم از سپاهان نوين الگو گرفتند و در كنار تيم اصلي خود اقدام به تأسيس باشگاهي ديگر براي جذب و آماده سازي بازيكنان و استعدادهاي آينده ورزش اين كشور گرفته اند.
وي اين امر را در رشد ورزش كشور مثبت ارزيابي كرد و گفت: اگر باشگاه هاي صنعتي در كنار تيم اصلي خود دست به اخذ ترتيباتي براي تقويت تيم هاي خود زده اند و ما بسيار خوشحاليم كه اين سنت حسنه در كشور توسط سپاهان نوين پايه گذاري شد و موجب ترقيب سايرين به اين امر گشت.
وي به مشكل عدم وجود زمين مناسب در اصفهان اشاره كرد و گفت: متأسفانه در حال حاضر فقط 1 زمين مناسب براي برگزاري مسابقات ليگ برتر وجود دارد كه در صورت صعود سپاهان نوين، اين زمينه جوابگوي بازي 3 تيم نخواهد بود. اميدواريم با توجه به قول مساعد سازمان تربيت بدني استان با بهره برداري از ورزشگاه نقش جهان تا پايان امسال، اين شهر جوابگوي نياز 3 تيم ليگ برتر باشد.
وي در پايان در پاسخ به اظهارات علي آبادي رئيس سازمان تربيت بدني كشور كه داشتن بيش از 2 تيم فوتبال در ليگ برتر براي هر استان را غير عادلانه خوانده بود و از برنامه ريزي سازمان جهت تعيين سقف براي استان ها صحبت كرده بود گفت: اين صحبت ها صرفاً يك اظهار نظر شخصي است و هيچ كحكل و مبناي قانوني ندارد و اين سخنان تا به صورت قانون مدون و مصوب در نيايد فقط يك حرف است و هيچ ضمانت اجرا براي آن در نظر گرفته نشده است.
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن