تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815444538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دليل شكست تجاري مجموعه دروغ‏ها


واضح آرشیو وب فارسی:الف: دليل شكست تجاري "مجموعه دروغ‏ها"
لس آنجلس تايمز دليل عدم موفقيت فروش فيلم مجموعه دروغ‏ها را عدم اعتماد مردم به سياست خارجي آمريكا دانست.

به گزارش "الف"، اين روزنامه در يادداشتي تحت عنوان "چرا آمريكا مجموعه دروغ‏ها را نخواهد پسنديد"، دليل عدم اقبال گيشه به فيلم مجموعه دروغ‏ها را عدم اعتماد مردم و افكار عمومي ايالات متحده به سياست خارجي اين كشور ارزيابي كرد.

اين يادداشت دليل عدم فروش خوب آن را اين گونه تحليل كرده است كه افكار عمومي ايالات متحده به رفتار هاليوود درباره موضوعاتي همانند عراق و/يا نيروهاي نظامي ايالات متحده و/يا سياست خارجي امريكا اعتماد ندارد و انتظار ندارد فيلم‏هاي ساخته هاليوود در اين موضوعات صادقانه و منصفانه باشند و همين نكته نيز دليل شكست تجاري فيلم‏هايي همانند استاپ-لس و ساير موضوعات مرتبط با عراق و سياست خارجي آمريكا بوده است.

مطلب منتشره در لس‏آنجلس تايمز، با توجيه دانستن دلايلي همانند تاثير عملكرد رقباي توزيع كننده در شكست تجاري فيلم افزوده است، تا زماني كه افكار عمومي به عملكرد هاليوود درباره موضوعات سياست خارجي ايالات متحده اعتماد ندارد، فيلم‏هاي پروپگندا حتي با داشتن ستاره‏هاي بزرگ و صحنه‏هاي اكشن چشم‏گير موفق نخواهند بود.

"ددلاين هاليوود ديلي" نيز با نااميد كننده دانستن آمار فروش مجموع دروغ‏ها، آن را دومين فيلم كم فروش كمپاني فيلم‏سازي وارنر بروس دانست كه براي توليد آن بيش از 100 ميلون دلار هزينه شده است.

اين سايت تحليل اخبار هاليوود، فروش پايين فيلم باوجود تبليغات فراوان قبل از اكران را براي بازيگران اسكاري آن همانند دي‏كاپريو و راسل كرو و كارگردان معروف فيلم، ريدلي اسكات، تحقيرآميز خواند. خانم گلشيفته فراهاني از ايران نيز در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته است

بنابر اعلام آمار فروش فيلم اعلام شده توسط "باكس آفيس موجو"، مجموعه دروغ‏ها به كمتر از نيمي از فروشي كه براي آن پيش‏بيني شده بود دست يافته و نتوانسته است از رده چهارم و يا سوم جدول فيلم‏هاي درحال اكران بالاتر برود.
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن