تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817074652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: اخبار ويژه
پايان بي سرانجام نامه حمايت از «كردان» در مجلس
قدس- گروه سياسي: ديروز در راهروهاي مجلس شنيده شد، همزمان با مطرح شدن موضوع استيضاح كردان يكي از نمايندگان تصميم داشته است با امضا گرفتن از تعدادي از نمايندگان در حمايت از كردان اقدام كند، اما برخي از بزرگان مجلس او را از اين كار بازداشته اند.

رويانيان در ستاد تبصره 13
قدس- گروه سياسي: شنيده شده است، احتمال انتقال دايمي رويانيان از ناجا به ستاد تبصره 13 جدي شده است. گفته مي شود وي تا چند روز آينده به اين ستاد منتقل مي شود.

تجمع معلمان حق التدريس روبروي مجلس
قدس- گروه سياسي: ديروز باز هم تعدادي از معلمان حق التدريس در اعتراض به استخدام نشدن خود در روبه روي مجلس تجمع كردند.اين افراد از استانهاي كرمان، يزد و سمنان به تهران عزيمت كرده بودند.

موسوي خوئينيها:
براي شركت خاتمي هر كاري مي كنم
ايرنا- سيدمحمد موسوي خوئينيها در ديدار با اعضاي هسته مركزي كمپين «دعوت از خاتمي» گفت: آقاي خاتمي بهترين گزينه اصلاح طلبان براي رياست جمهوري در كشور است و دعوت از آقاي خاتمي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري آينده، فقط اختصاص به اصلاح طلبان ندارد، بلكه بسياري از ميانه روها و محافظه كاران نيز آشكارا يا در نهان حامي نامزدي ايشان هستند.وي افزود: بنده هر كاري در توان محدودم باشد، براي شركت و پيروزي آقاي خاتمي در انتخابات انجام مي دهم.

درخواست 200 استاد ايراني از پادشاه عربستان
ايرنا- 200 تن از رؤسا و استادان دانشگاه هاي ايران در نامه اي به ملك عبدا...، رعايت موازين بين المللي و رسوم ميهمان نوازي و جلوگيري از توهين و بي حرمتي به زائران و برخورد با مأموران و متوليان متخلف حرمين شريفين را خواستار شدند. در اين نامه، همچنين براي بسترسازي ارتباط علمي دانشگاه هاي دو كشور اعلام آمادگي شده است.
احضار سه يمني به اتهام جاسوسي براي ايران
ايلنا- به نقل از پايگاه خبري العربيه انگليسي، سه شيعه مذهب تبعه يمن به نامهاي «عبدالكريم لال جي» 33 ساله، «هاني دين محمد» 31 ساله و «اسكندر عبدو» 57 ساله به اتهام ارتباطات غيرقانوني با ايران، روز گذشته در يكي از شهرهاي جنوبي يمن به دادگاه فراخوانده شدند.

سحرخيز: شروط خاتمي بازي تبليغاتي است!
جهان- عيسي سحرخيز، معاون وزير ارشاد دولت خاتمي و اپوزيسيون خارج نشين در يادداشتي در يك سايت ضدانقلابي، شروط خاتمي براي كانديداتوري را يك بازي تبليغاتي خوانده و نوشته است: به نظر مي رسد كه يك برنامه تبليغاتي هوشمندانه و گام به گام در حال اجراست. وي، خاتمي را شطرنج باز قهار در سياست ناميده كه بازي او دو سر باخت براي حريف و دو سر برد يا دست كم يك سر برد بلند مدت، براي او ست. سحرخيز نوشته: خاتمي چه بيايد و چه نيايد، برنده اين ماجراست.

اخبار تأييد نشده درباره مقتدي صدر
تابناك- رهبر سپاه المهدي با كناره گيري موقت از صحنه سياست، با تصميم قطعي به فعاليتهاي علمي و تحقيقاتي روي آورده است. بنا بر اخبار تاييد نشده، صدر در روزها و ماه هاي اخير در قم از درسها و مباحث دو تن از استادان نامي اين حوزه كه خود دانش آموخته حوزه نجف هستند، بهره مي برد.

فدايي:روش پرداخت نادرست بود
فارس- حسين فدايي گفت: شيوه پرداخت به نمايندگان مجلس بر اساس صد ميليون تومان نادرست بود، اما سازمان اداري مجلس بايستي براي اسكان و ايجاد دفاتر ارتباط با مردم، هزينه هاي سركشي به حوزه هاي انتخابيه، مراجعات مردم و امور اداري مربوط به مجلس تسهيلات لازم را براي نمايندگان فراهم كند.حسين فدايي، از نمايندگاني است كه مبلغ صد ميليون تومان را دريافت نكرده است.

عباس عبدي:با خبرگزاري فارس
حرفه اي مصاحبه كردم
فارس- سايت اينترنتي وابسته به حزب مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب با ايراد اتهام عليه خبرگزاري فارس، از عباس عبدي و ابراهيم يزدي به خاطر گفتگو با اين خبرگزاري انتقاد كرد.عباس عبدي نيز در گفتگو با خبرگزاري فارس، در پاسخ به يادداشت اخير سايت امروز در انتقاد از وي و ابراهيم يزدي به خاطر گفتگو با فارس، گفت: در گفتگويي كه چندي پيش با خبرگزاري فارس داشتم، محاسبه هزينه و فايده را انجام دادم و به صورت كاملاً حرفه اي مصاحبه كردم.

چماقداران بازار تهران را تعطيل كردند
برنانيوز- عده اي چماقدار صبح ديروز واحدهاي صنفي را مجبور به تعطيلي و يك شعبه بانك صادرات را تخريب كردند.
محمد آزاد، رئيس شوراي اصناف كشور گفت: تعدادي از افراد خرابكار صبح ديروز در بازار تهران بسياري از واحدهاي صنفي را مجبور به تعطيلي كردند كه اين افراد يا اهداف سياسي دارند يا به دنبال تخريب اصناف در كشور هستند.

نشست خبري متفاوت «كروبي »
برنانيوز- كنفرانس خبري مهدي كروبي براي اعلام كانديداتوري خود در انتخابات رياست جمهوري كه با حضور خبرنگاران داخلي و خارجي برگزار شد، با برخي از حاشيه هاي جالب توجه همراه بود.
*حفاظت موجود در اين مراسم با ساير جلسات كروبي با خبرنگاران بسيار متفاوت بود، به طوري كه براي اولين بار يك ماشين مخصوص «چك» و خنثي در جلوي در مكان برگزاري كنفرانس مستقر شده و دوربينهاي عكاسي، فيلمبرداري و كيفهاي خبرنگاران به دقت بازرسي مي شد.
*افزايش تعداد محافظان كروبي نيز در سالن برگزاري نشست نسبت به ساير نشستهاي خبري كروبي محسوس بود.
*سالن برگزاري نيز از سوي واحدهاي حفاظت بازرسي و خنثي سازي شده بود.
*سؤال يكي از خبرنگاران در مورد تفاوتهاي كروبي با خاتمي و اظهارنظرهاي وي ،به اين پاسخ منتهي شد كه من مهدي كروبي متولد لرستان ، مسؤول سيد محمد خاتمي متولد يزد نيستم.

انگليس عامل حمله به سفارت ايران را آزاد كرد
برنانيوز- روزنامه هاي بريتانيا روز جمعه گزارش دادند كه «فوزي بداوي نژاد»، تنها بازمانده از گروه تروريستي حمله كنندگان به سفارت ايران، در روزهاي آينده پس از تحمل 27 سال زندان آزاد مي شود.فوزي بداوي نژاد، 50 ساله، تنها بازمانده يك گروه تروريستي شش نفره بود كه در ارديبهشت سال 1359 به مدت شش روز سفارت ايران را تصرف كرده بودند.

يك سلطنت طلب:
فقط 2 درصد هوادار احمدي نژاد هستند
ايرنا- يك سلطنت طلب مدعي شد، فقط 2 درصد از مردم ايران، طرفدار احمدي نژاد هستند.
عظيم زاده به راديو آمريكا گفت: در حقيقت 2 درصد از مردم كه در رفاه مطلق به سر مي برند، طرفدار ايشان هستند.

اعلام پذيرش با رتبه 16 هزار در برق «شريف» شيطنت بود
ايرنا- معاون سازمان سنجش آموزش كشور، اعلام پذيرش يك داوطلب كنكور با رتبه 16 هزار در رشته برق دانشگاه صنعتي شريف را اقدامي شيطنت آميز توصيف كرد.ابراهيم خدايي گفت: داوطلب پذيرفته شده در رشته برق دانشگاه صنعتي شريف، از افراد ايثارگر بوده و در كنكور امسال، از سهميه ايثارگري استفاده كرده است.

جاسوسي حرفه اي اسرائيل از ايران
تابناك- سازمان اطلاعاتي صهيونيستي (موساد) به تازگي با ايجاد پايگاههاي ويژه در مرز ايران با كشورهاي عراق، افغانستان و پاكستان با به كارگيري نيروهاي محلي، قصد جاسوسي و اقدامات خرابكارانه عليه ايران را دارند.به اين افراد كه بيشتر از طبقات فقير و محروم اين كشورها هستند و با گذراندن دوره هاي مخصوص، جذب فعاليتهاي جاسوسي شده اند، حقوقهاي ماهانه حدود 800 تا 1000 دلار داده مي شود. در اين ميان، نقش تندروهاي پاكستاني در پيوستن به گروه هاي جاسوسي عليه ايران، پررنگ تر از ديگران است.

عطريانفر: حمايت اصلاح طلبان از كروبي محتمل الوقوع است
فارس- محمد عطريانفر، عضو ارشد كارگزاران در پاسخ به اين پرسش كه آيا گروه هاي اصلاح طلب از كانديداتوري كروبي حمايت خواهند كرد، گفت: اين امر محتمل الوقوع و البته مستلزم گذشت زمان است.
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن