تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812962828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حـمام زيـبا


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: حـمام زيـبا


لوازم جانبي كه در حمام استفاده مي شوند، اگر زيبا و باكيفيت باشند، محيط آرام و دلپذيري را ايجاد مي كنند و جلوه خوبي به حمام مي دهند. بهتر است به لوازم اصلي حمام مانند آينه، پرده حمام، رخت آويز، كمدها و ظرف مخصوص نگهداري شامپو، صابون، لوسيون، مسواك و . . . دقت كنيد.

هنگام خريد لوازم دقت كنيد كه به اندازه كافي بخريد تا حمام لوكس باشد و آن قدر نخريد كه حمام زياد شلوغ شود.

همچنين اين لوازم را مرتب و منظم بچينيد تا حالت آشفته و نامناسب پيدا نكند . اين لوازم جانبي حمام را زيبا مي كنند و بايد هماهنگ با ساير دكوراسيون حمام خريداري شوند. يك رخت‌آويز زيبا با جايي براي صابون و لوسيون در كنار دوش هم زيباست و هم مواد مورد نياز را در دسترس شما قرار مي‌دهد. لوازم بدون كاربرد در حمام را با لوازم كاربردي و زيبا جايگزين كنيد.

چيدن منظم تعدادي حوله زيبا و رنگارنگ درون قفسه‌ها يا آويزان كردن آنها از يك رخت‌آويز زيبا تاثير زيادي در دكوراسيون حمام دارد. دقت كنيد كه لوازم عطري و روغن‌هاي خوشبو براي بدن جزء ضروريات حمام است. آنها را تهيه كرده و به صورت زيبايي در يك مكان زيبا در حمام قرار دهيد. مثلاً درون يك سبد حصيري با يك روبان بزرگ و درخشان كه با شيشه‌ها و صدف‌هاي رنگي آن را پر كرده‌ايد. سعي كنيد گلدان‌هاي گل طبيعي يا مصنوعي را درون حمام و به خصوص در اطراف وان قرار دهيد.

صابون‌ها را از رنگ‌هاي متنوع و زيبا انتخاب كنيد و روبان‌ها و شمع‌هاي رنگي را فراموش نكنيد. به هماهنگي رنگ‌ها در حمام اهميت زيادي بدهيد. مي‌توانيد رنگ‌هاي هم خانواده مثل قرمز، نارنجي يا صورتي را با رنگ‌هاي سبز روشن و زرد به كار ببريد و حس بهار را در حمام ايجاد كنيد. مي‌توانيد از ست‌هايي كه شامل ظرف شامپو و جاصابوني و جامسواكي است استفاده كنيد تا مجموعه‌اي هماهنگ داشته باشيد. شما همچنين مي‌توانيد با تعويض اين لوازم ارزان‌قيمت در هر فصل به حمام خود جلوه‌اي متناسب با آن فصل بخشيد. حتي مي‌توانيد يك قفسه براي روزنامه‌ها يا كتاب‌ها در حمام انتخاب كنيد تا در صورت تمايل در حمام نيز مطالعه كنيد. توجه كنيد تمام لوازم انتخابي شما در برابر آب و رطوبت مقاوم باشند و تميز كردن آنها آسان باشد.

كابينت‌هاي درون حمام

كابينت‌هاي حمام در انواع كاملاً كاربردي تا كاملاً تزئيني در بازار موجوداند. مي‌توانيد اين كابينت‌ها را سفارش دهيد تا كاملاً مطابق با فضا و دكور حمام شما طراحي شوند. مدل‌هاي استاندارد درون بازار نيز بسيار زيبا هستند و انواع مدرن و ساده و براق آن تا مدل‌هاي تزييني‌تر و كلاسيك‌تر در بازار موجود است.

در حمام‌هاي كوچك بهتر است از كابينت‌هاي آينه‌دار استفاده كنيد تا در عين زيبايي و كاربردي بودن استفاده مؤثر از فضا را نيز امكان‌پذير سازند.

آينه‌ها هم فضاي حمام را بزرگتر جلوه مي‌دهند و هم قفسه‌هاي پشت آنها مكان مناسبي براي نگه‌داري لوازم آرايشي و بهداشتي است. كابينت‌هاي با آينه‌هاي ساده و زيبا براي حمام‌هاي مدرن امروزي بسيار مناسب خواهند بود. سعي كنيد سليقه شخصي خود را در انتخاب كابينت‌ها هم دخالت دهيد و آنها را از جنس با كيفيتي انتخاب كنيد. از شيشه‌هاي طرح‌دار بهره بگيريد و براي مدرن تر شدن از قاب‌هاي فلزي و استيل براق استفاده كنيد.




 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن