تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820105944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتشارات بين‌المللي الهدي؛ نماينده ايران در نمايشگاه بين‌المللي كتاب اسپانيا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: انتشارات بين‌المللي الهدي؛ نماينده ايران در نمايشگاه بين‌المللي كتاب اسپانيا
گروه ادب: مراسم افتتاحيه بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب اسپانيا با حضور رايزني فرهنگي ايران، انتشارات بين‌المللي الهدي و هفتصد ناشر از حدود 30 كشور جهان در شهر «بارسلون» مركز ايالت كاتالونياي اسپانيا برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به‌نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، مراسم افتتاحيه بيست و ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب اسپانيا با شركت انتشارات بين‌المللي الهدي وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران 16 مهر در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي بارسلون توسط «سزار آنتونيو مولينا» وزير فرهنگ اسپانيا و با حضور ده‌ها تن از شخصيت‌هاي علمي و فرهنگي افتتاح شد.

در مراسم افتتاحيه اين نمايشگاه، وزير فرهنگ اسپانيا در بخشي از سخنان خود اظهار اميدواري كرد كه اين نمايشگاه بتواند همچون پلي ارتباط ميان فرهنگ‌ها و تمدن‌هاي گوناگون جهان را برقرار كند.

مؤسسه انتشارات بين‌المللي الهدي با همكاري و مشاركت گسترده رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در اسپانيا با بيش از 1000 عنوان كتاب در زمينه‌هاي ديني، ادبي، هنري، تاريخي و فرهنگ و تمدن ايران به زبان‌هاي اسپانيولي، انگليسي و فرانسه و آثاري از نقاشان برجسته ايراني مانند «محمود فرشچيان» حضوري فعال يافته و بعضي از آثار ديگر ناشران ايراني را نيز در نمايشگاه عرضه كرده‌اند.

هم‌چنين، در غرفه مؤسسه الهدي و رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران قرآن مجيد با ترجمه اسپانيولي، انگليسي و فرانسه به مخاطبان ارائه شده است.

در اين نمايشگاه كه به مدت سه روز ادامه داشت، ناشران داخلي و خارجي جديدترين آثار منتشره خود را در سال جاري با هدف تبادل و جلب مشاركت ناشران ديگردر چاپ آثار خود عرضه كرده‌اند.

در نمايشگاه كتاب بارسلون ده‌ها كشور از جمله اتريش، آرژانتين، بلژيك، فرانسه، آلمان، هلند، ايرلند، ايتاليا، لوكزامبورگ، مكزيك، لهستان، پرتغال، روسيه، سوئيس، روماني، مراكش، مصر و اسلوواكي حضور يافته‌اند.

ازاهداف مهم برگزاري اين نمايشگاه مي‌توان، ايجاد عرصه‌اي براي تبادل اطلاعات و گشودن راه‌هاي تازه براي ارتباطات تجاري، عرضه تازه‌هاي نشر در قالب نمايشگاه‌هاي كتاب، ايجاد ارتباط ميان نهادهاي نشر، تبليغ، توزيع و مصرف، فراهم ساختن زمينه‌اي براي تبادل تجربيات در زمينه بازاريابي و توسعه امر كتابخواني و همچنين ارائه آخرين دستاوردهاي تكنيكي در خصوص راه‌هاي توسعه صنعت نشرنام برد.
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن