تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816479080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ورامين


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار ورامين


افتتاح پروژه هاي شهرداري قرچك

در مراسمي با حضور دكتر برات‌لو معاون سياسي استانداري تهران دكتر نقوي و فرماندار چند پروژه شهرداري افتتاح شد. از جمله مهمترين آنها بازگشايي 30 متري خ كارگر، راه‌اندازي پمپ گاز CNG در شهرك گلها، افتتاح ايستگاه آتش نشاني باقرآباد و پارك مهديه 34 است. حسين حيدري شهردار قرچك در اين باره گفت: اين پروژه‌ها هديه به شهروندان عزيز است.

وي افزود: اين نويدي به مردم خوب قرچك است كه تعاملي بين شهرداري و شوراي اسلامي شهر وجود دارد و اين را به فال نيك مي‌گيريم و اميد آن را داريم تا شهري آباد و بدون مشكل داشته باشيم.

افتتاح پمپ گاز CNG كه مهمترين عملكرد شهرداري و شورا بود با استقبال خوب مردم مواجه شد در همان روز اول كه افتتاحيه صورت گرفت، بيش از 50 خودرو در صفوف منظم آماده سوختگيري شدند.

وي افزود: مسئوليت ما روز به روز بيشتر و حساستر مي‌شود و مردم خوب ما بدانند تا زماني كه در سنگر شهرداري باشيم با پيگيريهاي شوراي شهر عزيزمان مطمئنا رو به پيشرفت بوده و شاهد افتتاح پروژه‌‌هاي بزرگتري خواهيم بود.

رئيس جديد هلال احمر پيشوا منصوب شد

در حكمي از سوي رئيس هلال احمر استان تهران مصطفي اناركي به عنوان رئيس جديد هلال احمر پيشوا معرفي و مشغول به كار شد.

فرمانده جديد مركز مقاومت پيشوا

در حكمي از سوي فرماندهي سپاه پاسداران ورامين سرهنگ دامغانيان فرماندهي مركز مقاومت شهيد همت پيشوا را عهده‌دار شد.

امام جمعه جديد خاورشهر معرفي شد

در حكمي از سوي شوراي سياستگزاري ائمه جمعه استان تهران حجت‌الاسلام سيد صالح ياسيني به عنوان امام جمعه اين منطقه معرفي شد. ياسيني 2 دوره رئيس شوراي اسلامي شهر پيشوا، رئيس كميسيون فرهنگي استان تهران و امام جماعت مسجد امام خميني(ره) پيشوا بوده است.

تعيين مسئول هلال احمر تهران بزرگ

در حكمي از سوي رئيس هلال احمر استان تهران امير حسين جنيدي عهده‌دار مسئوليت هلال احمر تهران بزرگ شد.

جنيدي پيش از اين رئيس هلال احمر پيشوا و مدتي سرپرست هلال احمر ورامين بوده است.

بازگشت رضائي مقدم به عقيدتي سياسي منطقه انتظامي ورامين

حجت‌الاسلام مهدي رضايي مقدم رياست عقيدتي سياسي منطقه انتظامي ورامين را به عهده گرفت. وي از سال 73 تا 76 در اين مسئوليت حضور داشت و منشاء خدمات بسياري بود.

رضائي مقدم در استانهاي كشور نيز مسئوليت‌هاي مختلفي داشته است.

با حضور سردار علي فضلي گلزار شهداي پيشوا ساماندهي مي‌شود

گلزار شهداي پيشوا با هزينه‌اي بالغ بر چهارصد ميليون تومان توسط شهرداري بازسازي مي‌شود.

سعيد جعفري نسب با اعلام اين مطلب افزود: اين گلزار حدود 400 متر مربع مساحت دارد و محوطه‌سازي، كف سازي، تعويض سنگ‌هاي مزار، نورپردازي كه در شب جلوه ويژه‌اي دارد، از جمله اقداماتي است كه صورت مي‌گيرد.

وي افزود: اين گلزار كه 176 شهيد داشته و 5 شهيد آن از سرداران دفاع مقدس هستند، نگاه ويژه‌اي به آن شده است.

شهردار پيشوا گفت: هدف از ساماندهي متمايز كردن از قبور ديگر اموات است، در عين حال با حفظ تقدس واقعي امام‌زاده جعفر(ع) اين طرح با حضور سردار علي فضلي فرمانده سپاه سيدالشهدا(ع) و جمع كثيري از مسئولان شهرستان و خانواده معظم شاهد كلنگ زني شد و عمليات اجرايي آن اين هفته آغاز مي‌شود،‌ مسئول اين پروژه نيز به خبرنگار ما گفت: اين طرح به دليل اينكه اين مكان چون محل حركت قيام 15 خرداد بوده به طور خاص و ملي ديده شده است.

طراح و مجري پروژه شركت بتيس نقش است.

بيمه شدگان خدمات درماني توجه كنند

مسعود حاجي حسيني رئيس بيمه خدمات درماني شهرستان‌هاي ورامين و پاكدشت به خبرنگار اطلاعات گفت: به اطلاع بيمه شدگان سازمان بيمه خدمات درماني مي‌رساند پيرو مكاتبات مكرر با ادارات بيمه گزار دفترچه‌هاي بيمه كارمندان دولت كه رقم سمت چپ كد بيمه درماني آنها با شماره 4 شروع مي‌شود، از اول مهرماه فاقد اعتبار است. وي خاطرنشان كرد: بيمه گذاران مي‌توانند براي تعويض و اخذ دفترچه جديد با همراه داشتن مدارك لازم

(اصل شناسنامه، كپي، فيش حقوقي و كارت ملي) به مراكز بيمه در اين دو شهرستان واقع در ورامين - خ 15 خرداد

بعد از حسينيه بني فاطمه - روبروي بانك تجارت - كوچه عصمت

با تلفن 2253500 و پاكدشت - ميدان آزادگان - روبروي بانك ملي شعبه ابوريحان - پاساژ رصانلو - طبقه دوم

با تلفن: 3023082 مراجعه كنند.

مراسم تقدير از حجت‌الاسلام ياسيني

به همت هيات امناي مسجد امام خميني(ره) پيشوا در مراسمي از 15 سال تلاش حجت‌الاسلام سيدصالح ياسيني به عنوان امام جماعت اين مسجد تقدير به عمل آمد.

در اين مراسم كه عطر سيد نام داشت. محمودي امام جمعه ورامين، هدايتي‌نژاد امام جمعه پيشوا و نقي نماينده مردم به ايراد سخن پرداخته و ياسيني را منشاء خدمات ارزشمندي در شهرستان ورامين معرفي كردند. در پايان اين برنامه هدايايي از طرف ادارات، نهادها و مردم به حجت‌الاسلام ياسيني اهداء شد. شايان ذكر است كه ايشان 15 سال امامت جماعت مسجد امام خميني(ره) پيشوا را به عهده داشت كه اخيرا در طي حكمي از سوي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور به عنوان امام جمعه خاور شهر منصوب شد

غلامي رئيس اداره تبليغات اسلامي ورامين امام جماعت مسجد امام‌خميني(ره) پيشوا شد.

بزرگترين جشنواره ورزشي استان تهران در پيشوا

اداره تربيت بدني پيشوا با مشاركت شهرداري در نظر دارد اولين و بزرگترين جشنواره ورزشي استان تهران را در رشته‌هاي مختلف و در دو بخش بانوان و آقايان با حضور تيم‌هاي قدرتمند كشور برگزار كند. مقاري دبير اين جشنواره و رئيس اداره تربيت بدني اظهار داشت: دعوت از تيم‌هاي مقتدر پايتخت و شهرهاي بزرگ و برگزاري مسابقه‌هاي گوناگون در رشته‌هاي نوين ورزشي در گروه‌هاي سني نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و اجراي برنامه‌‌هاي متنوع فرهنگي از اجزاي اين جشنواره است. وي ايجاد روحيه نشاط و عملياتي كردن نگاه همگاني ورزش در پيشوا و شناخت پتانسيل بالقوه ورزشكاران پيشوائي و كمك به آنان را از اهداف اين جشنواره برشمرد.

اين مسابقات تا پايان فصل پاييز ادامه خواهد داشت.

فوتسال جام رمضان پيشوا - قهرماني پست بانك

رقابت‌هاي فوتسال آقايان پيشوا جام رمضان (گراميداشت شهداي ورزشكار پيشوا) با شركت 32 تيم طي 64 بازي و با قهرماني تيم فوتسال پست بانك پايان يافت. در فينال اين رقابتها تيم فوتسال پست بانك با نتيجه 9 بر 5 تيم علم و ادب را در هم كوبيد و مقام قهرماني اين مسابقات را از آن خود كرد. در ديدار رده‌بندي نيز تكنوفوم با نتيجه نزديك 6 بر 5 املاك خانه سبز را شكست داده و عنوان سوم را براي خود ثبت كرد. بازيكنان تيم قهرمان (پست بانك پيشوا) كه از محله كهنك موفق به كسب جام اين دوره شدند عبارتنداز:

مصطفي شيرازي، بهمن مغاري، محسن صادقيان، اكبر تات اسدي، جواد تاجيك، احمد تاجيكي، مهدي تفرشي و ميثم رحيمي كه سرپرست اين تيم نيز عباس تاجيكي بود.

برپايي كلاس درجه 3 داوري در پيشوا

به همت واحد آموزش اداره تربيت بدني پيشوا يكدوره كلاس داوري درجه 3 با همكاري كميته داوران فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران در شهر پيشوا برگزار خواهد شد.

به منظور ترويج فرهنگ داوري و اشاعه صحيح آن شركت كنندگان اعم از دختر و پسر بايد بين سنين 15 تا 30سال باشند. براي ثبت نام و دريافت اطلاعات بيشتر شماره تلفن اداره تربيت بدني پيشوا 2230700-0292 در اختيار علاقمندان است.

قهرماني مقيمي در اتومبيلراني كشور

در مسابقات قهرماني كشور در رشته اسلالوم (سرعت اتومبيلراني) كه 11 مهرماه در پيست اتومبيلراني استاديوم آزادي تهران برگزار شد، علي اكبر مقيمي مطلق مسئول هيات اتومبيلراني و موتورسواري پيشوا به مقام قهرماني دست يافت. در اين مسابقات مجيد استعين نژاد و فرامرز عباسي ديگر اتومبيلرانان پيشوايي نيز حضور داشتند.

فوتسال جليل آباد – قهرماني ايثارگران

مسابقات فوتسال جام رمضان در روستاي جليل آباد از توابع پيشوا با حضور 32 تيم طي 25 شب به نحو بسيارمطلوبي با مديريت آقاي بهزاد حقوردي و با قهرماني تيم فوتسال ايثارگران از روستاي كلين برگزار شد.

در ديدار پاياني تيم ايثارگران كلين با نتيجه 6 بر4 تيم اسكلت سازان را مغلوب و جام قهرماني را بالاي سر برد.

در ديدار رده‌بندي نيز تيم شهداي كريم آباد با نتيجه بسيار نزديك 6 بر 5 تيم قائم را شكست داد و عنوان سوم را كسب كرد. تيم كلانتري جليل آباد عنوان اخلاق اين جام را به دست آورد. اعضاي تيم قهرمان: وحيد هداوند سوري، علي گروسي، مسعود هداوند سوري، اصغر اسدي، سعيد خدابنده‌لو، اميد زارع منش، مرتضي مهدوي مقدم و محمد مهدوي سرپرست: وحيد هداوند سوري.

قهرماني شهرداري پيشوا در فوتسال نونهالان

به همت هيات فوتبال پيشوا براي اولين بار در تاريخ جام رمضان رقابت‌هاي فوتسال نونهالان با شركت 10 تيم در شبهاي ماه مبارك رمضان در سالن آزادگان پيشوا برگزار شد كه تيم‌هاي شهرداري، المهدي و شهداي رهبر عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در ديدار فينال شهرداري با نتيجه 4 بر 2 المهدي را شكست داد و در رده بندي نيز شهداي رهبر 3 بر صفر از سد المپيك گذشت و عنوان سوم راكسب كرد. نفرات تيم قهرمان: سعيد گلستان بخش، محسن كثيره‌لو، صادق محمدزاده، محمدرضا جهانوند، علي كوهپيايه كردي، عليرضا انصاري، روح‌ا…رحيمي، عليرضا بهرامي و نويد آذري. سرپرست: علي‌اشتري




 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 790]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن