تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819554035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

*حاميان و منابع مالي گروهك تروريستي منافقين*


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: *حاميان و منابع مالي گروهك تروريستي منافقين*


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي خارجي

منافقين با همراهي برخي سياستمداران ضد ايراني طرفدار خود در اروپا و آمريكا اقدام به تشكيل گروه‌هاي پوششي در جهت حمايت از خروج نام اين گروهك از ليست اتحاديه اروپا و آمريكا كرده‌اند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان (ايسنا) پس از آنكه دولت آمريكا در سال 1997 گروهك منافقين را در ليست تروريستي خود قرار داد، اتحاديه اروپا و به دنبال آن كانادا نيز نام اين گروهك را در ليست گروه‌هاي تروريستي خود وارد كردند.

منافقين از آغاز اين نامگذاري تلاش‌هاي گسترده‌اي را با صرف دهها ميليون دلار براي خروج از ليست‌هاي تروريستي آمريكا و اتحاديه اروپا آغاز كرده‌اند.

يكي از اولين گروه‌هاي پوششي كه در سال 2004 براي خروج منافقين از ليست تروريستي اتحاديه اروپا تشكيل شد موسسه دوستان يك ايران آزاد است كه در پوشش اقدامات بشر دوستانه براي ايران در حقيقت براي خروج منافقين از ليست اتحاديه اروپا تلاش مي‌كند. گردانندگان اين موسسه "پائولو كازاكا" از پرتغال و "استروان استيونسون" از اسكاتلند هستند.

"كميته اروپايي خارج سازي نام مجاهدين از ليست تروريستي" نيز كه در سپتامبر سال 2008 شكل گرفت تمام تلاش خود را به خروج منافقين از ليست تروريستي اتحاديه اروپا معطوف كرده است.

"كميته پارلماني بريتانيا براي آزادي ايران" يكي ديگر از موسسات پوششي منافقين است كه " لرد رابين كوريت"، نماينده ضد ايراني مجلس اعيان انگلستان آن را بنيان نهاده تا بدين وسيله ضمن ترويج اهداف منافقين در انگلستان، براي خروج آنها از ليست تروريستي اروپا تلاش كنند.

سران گروهك منافقين هم چنين براي خروج از ليست تروريستي آمريكا با حقوقدانان موسسه DLA PIPRE آمريكا كه يك موسسه حقوقي ضدايراني است ارتباط برقرار كرده‌اند. ديك آرمي كه از مشاوران ارشد سياسي است در اين موسسه تمام امور مربوط به منافقين را مديريت مي‌كند. وي در سال 2006 نيز يكي از نويسندگان گزارشي بود كه بر طبق منافع منافقين نگارش شده بود.

از جمله ديگر تلاش‌هاي منافقين همراهي با شركت خصوصي اطلاعاتي LLC است كه رييس كميته مشاوران آن "جيمز وولسي" رييس سابق سازمان جاسوسي آمريكا (سيا) است.

"كميته سياسي ايران" نيز در سال 2005 توسط" ريموند تنتر" عضو بازنشسته شوراي امنيت ملي آمريكا با هدف حمايت از منافقين تاسيس شد.

سران منافقين هم چنين اقدام به تاسيس حزبي پوششي به نام" حزب حقوق بشر و دموكراسي در ايران" نموده‌اند كه " تام تانكرادو" نماينده كلرادو و "باب فيلنر" نماينده كاليفرنيا دو عضو اصلي آن را تشكيل مي دهند.

تمام هزينه‌هاي چند ده ميليون دلاري همراهي اين افراد با منافقين از طريق پولشويي در اروپا، آمريكا و خاورميانه به دست مي آيد.

منافقين هم چنين با تشكيل انجمن‌ها و سازمان‌هاي خيريه در اروپا و آمريكا، تلاش مي‌كنند از افراد ناآگاه به نام كمك به كودكان بي سرپرست اخاذي كنند. نيروهاي منافقين در قالب طرح‌هاي مشاركت خيريه و نيز با قرار گرفتن در سر راه رهگذران در معابر عمومي و فرودگاه ها از اين افراد به نام كمك به بي سرپرستان، سيل زدگان و افراد بي خانمان اخاذي مي كنند و مبالغ مذكور را در حساب هاي ويژه و شخصي از اروپا خارج مي كنند.

بخشي از اين پول‌ها تا قبل از حمله آمريكا به عراق و خلع سلاح منافقين صرف خريد سلاح براي حملات پراكنده به مردم كشورمان مي‌شد و در حال حاضر بخش اعظم اين پول ها براي هزينه هاي گزاف همراهي سياستمداران درجه دو اروپايي، انجام فعاليت‌هاي تروريستي بر ضد مردم و دولت عراق و نيز تشكيل گروه‌هاي پوششي سياسي براي نشان دادن همراهي اروپاييان با اين فرقه صرف مي شود.

بخش ديگري از هزينه‌هاي اين فرقه ترورسيتي از طريق قاچاق انسان و شراكت با باندهاي بزرگ فروش مواد مخدر در اروپا تامين مي‌شود؛ ضمن اين كه رژيم صهيونيستي نيز در قبال جاسوسي منافقين در كشور عراق و فروش اطلاعات نادرست هسته‌يي ايران كه صهيونيست‌ها به آنها مي‌دهند ميليون‌ها دلار به آنها كمك مالي مي كند.

سران گروهك منافقين نيز در ادعايي مضحك همواره ادعا مي‌كنند تمام هزينه‌هاي آنها از طريق كمك‌هاي مردمي و از داخل ايران تامين مي شود.

انتهاي پيام
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن