تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816476288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس مجلس در جلسه شوراى ادارى فارس: توجه دولت نهم به استان ها قابل ستايش است


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: رئيس مجلس در جلسه شوراى ادارى فارس: توجه دولت نهم به استان ها قابل ستايش است
گروه سياسى ـ رئيس مجلس در آخرين روز سفر به شيراز در جلسه شوراى ادارى استان فارس خاطرنشان كرد: توجهى كه دولت دكتر احمدى نژاد و مديران شان به استان ها كردند و سفرهاى شان و بازديدهاى شان از نزديك قابل ستايش است كه آثار آن يا ديده شده يا به مرور ديده خواهد شد. بنابراين اميدواريم اين اراده به نحو جدى وجود داشته و مستدام باشد تا كارها به سامان برسد.
دكتر على لاريجانى گفت: پس از گذشت ۳۰ سال ظرفيت هايى در كشور به وجود آمده و كاستى ها را شناخته ايم و بايد گام هاى بعدى را با تدبير و شناخت و دقت عمل برداريم.
وى ادامه داد: ارزيابى ما اين است كه ايران از نظر تراز منطقه اى به قدرت خوبى رسيده و در اين زمينه نيز مجاهدت هايى داشته ايم تا به اينجا رسيده ايم. بنابراين اين كه امروز در جمهورى اسلامى ايران مستقلانه تصميم مى گيريم، در راستاى استراتژى انقلاب و رهبران در دهه هاى گذشته است.
رئيس مجلس با بيان اين كه در يك نگاه كلى اولين مسئله ما مديريت در زمينه برنامه ريزى اقتصادى به نحو دقيق است، تصريح كرد: اقتصاد يك علم است و دست نيافتنى نيست.
لاريجانى در ادامه با تأكيد بر اين كه در سياست هاى اقتصادى كشور هر چه ثبات بيشتر باشد، پيشرفت ها دقيق تر است، گفت: گرايش دولت فعلى كه بسيارى از امور را به استان ها مى كشاند، صحيح است به شرطى كه در سطح ملى همه ابعاد در نظر گرفته شود.
برنامه اى براى حضور در انتخابات رياست جمهورى ندارم
على لاريجانى در جلسه پرسش و پاسخ تشكل هاى سياسى استان فارس گفت: برنامه اى براى حضور در انتخابات رياست جمهورى دهم ندارم.
به گزارش فارس ، رئيس مجلس شوراى اسلامى طى سخنانى در جمع تشكل هاى سياسى استان فارس كه در تالار فرهنگيان اين شهر برگزار شد، در پاسخ به اين سؤال كه رابطه شما به عنوان يك شخص حقيقى با رئيس جمهورى چطور است، گفت: رابطه من با احمدى نژاد رئيس جمهور به عنوان شخص حقيقى خوب است، ممكن است اختلاف نظرهايى وجود داشته باشد، اما در مجموع رابطه ما بسيار خوب است.
وى افزود: مجلس شوراى اسلامى هويت و اصولى براى حركت خود دارد كه هويداست و هدفش همكارى با دولت براى آبادانى كشور است.
رئيس مجلس شوراى اسلامى به سؤال ديگرى در خصوص هدفمند كردن يارانه ها پاسخ داد و اظهار داشت: مسئله ما در هدفمند كردن يارانه ها آن است كه اگر طرحى تورم زا باشد، ما با احتياط به سمت آن حركت مى كنيم و نگرانى ما اين است كه طرح هدفمند كردن يارانه ها پويايى اقتصادى را ايجاد نكند، اما اين طرح را درست مى دانيم و در حال بحث و بررسى براى اجراى اين كار بزرگ هستيم.
وى افزود: طرح تحول اقتصادى اگر دقيق اجرا شود، براى كشور ثمرات خوبى دارد، اما اگر به يكباره كار غيركارشناسى در شرايط امروز انجام گيرد حاصل خوبى براى كشور ندارد.
رئيس مجلس شوراى اسلامى در پاسخ به سؤالى مبنى بر اينكه چرا مجلس در موضوع على كردان وزير كشور خوب عمل نكرد، گفت: مجلس در اين زمينه به خوبى وظيفه خود را انجام داد و حتى فردى را مأمور بررسى صحت مدرك كردان كرد و گزارش او را در صحن مجلس قرائت كرديم، اما از اين به بعد دولت بايد وظيفه خود را درست انجام دهد.
لاريجانى در پاسخ به سؤالى در خصوص اصل ۴۴ گفت: امروز تلاش دولت نهم براى غيردولتى كردن اقتصاد است و واگذارى برخى شركتها به بخش خصوصى بسيار مفيد و خوب است و مجلس نيز براى تحقق هرچه بهتر اصل ۴۴ تلاش مى كند.
وى در پاسخ به سؤالى مبنى بر اينكه علت اعطاى ۱۰۰ ميليون وام از سوى مجلس به نمايندگان چيست گفت: نمايندگان شهرستانها به دليل اينكه در تهران محلى براى سكونت ندارند، مجبورند خانه اى تهيه كنند و حتى برخى از آنها در حال حاضر در هتل ها سكونت دارند و مجلس نيز وظيفه دارد كه يا مسكن آنها را تأمين كند و يا خانه سازمانى در اختيار آنها بگذارد و چون مجلس داراى خانه سازمانى نيست، وامى را در اختيار نمايندگان قرار داد تا بتوانند منزلى را براى خود خريده و اجاره كنند و مبالغى نيز كه اين گونه مطرح مى شود، واقعيت ندارد.
رئيس مجلس شوراى اسلامى در پايان اظهار داشت: من به عنوان رئيس مجلس شوراى اسلامى اين پول را دريافت نكردم.
نجات از باتلاق جنگ با ايران براى هيچ متجاوزى امكان پذير نخواهد بود
رئيس مجلس شوراى اسلامى همچنين در جمع نيروهاى مسلح استان فارس با اشاره به تهديدات برخى كشورها عليه ايران گفت: امروز ايران از اقتدارى برخوردار است كه هيچ كشورى نمى تواند در مقابل اين نيرو قد علم كند و قدرت هاى بزرگ در صحنه بين المللى چنين قدرتى را در خود ندارند البته ممكن است هر از گاهى حرفهايى بزنند اما خودشان مى دانند امكان بروز اشتباه از سوى آنها ضربه مهلكى به آنها وارد مى كند و آنها جوهره غنى نيروهاى مسلح ما را مى شناسند و اگر آنها وارد باتلاق جنگ با ايران شوند ديگر بيرون آمدن از اين باتلاق به اراده آنها نيست.
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن