تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816311405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جهان - سارا پي‌لن به سوءاستفاده از قدرت متهم شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: جهان - سارا پي‌لن به سوءاستفاده از قدرت متهم شد


جهان - سارا پي‌لن به سوءاستفاده از قدرت متهم شد

اميرحسين تيموري:گويا بحران‌هاي داخلي قصد ندارند با اردوگاه جمهوريخواهان وداع كنند. پس از كم‌فروغ شدن ستاره جمهوريخواهان يعني سارا پي‌لن معاون مك‌كين و نيز اقبال عمومي گسترده به باراك اوباما در دو مناظره با جان مك‌كين در كنار بحران عميق مالي در ايالات متحده كه باعث پيشي گرفتن فاحش كانديداي دموكرات‌ها در عمده نظرسنجي‌ها از جان‌ مك‌كين شده است راي كميته تحقيق مجلس قانونگذاري ايالت آلاسكا عليه فرماندار اين ايالت يعني خانم پي‌لن بحران ديگري را به ضرر جمهوريخواهان و تيم مك‌كين - پي‌لن رغم زد.سرانجام پس از هفته‌ها كشمكش اين كميته روز جمعه راي داد كه خانم پي‌لن در زمان فرمانداري در آلاسكا از قدرت سوءاستفاده و دستور اخراج يك كميسر ايمني عمومي را صادر كرده است. به گزارش سي‌ان‌ان خانم پي‌لن با خدشه‌دار كردن قانون اخلاقي ايالت اين كميسر ايمني كه والتر مونگان نام دارد را به خاطر امتناع از دستور وي براي اخراج يك مامور پليس از كار بركنار كرده است. در گزارش 263 صفحه‌اي كميته قانونگذاري همچنين علاوه بر متهم شدن خانم پي‌لن به سوءاستفاده از قدرت آمده است كه «هيچ اتهامي مبني‌بر دريافت پول يا وجه مالي در بركناري آقاي مونگان متوجه خانم پي‌لن نيست.» لازم به ذكر است كه پليس مذكور كه مايك ووتن نام دارد و خانم پي‌لن از كميسر مونگان درخواست بركناري او از اداره پليس را داشته شوهرخواهر سابق خانم پي‌لن است و بر سر سرپرستي فرزندانش و طلاق دچار اختلافي شديد با همسر سابقش بوده است. كميته تحقيق مذكور در گزارش خود تاكيد كرده كه مسائل خانوادگي در تصميم‌گيري خانم پي‌لن تاثير داشته است، خانم پي‌لن اين اتهامات را رد كرده اما دموكرات‌ها تاكيد دارند چنين گزارشي به مردم آمريكا كمك خواهد كرد كه به چه كسي در روز چهار نوامبر راي دهند. ممكن است چنين گزارشي ستاره روبه افول پي‌لن را كم‌فروغ‌تر كند و اميدهاي تيم مك‌كين - پي‌لن را براي برتري بر تيم اوباما - بايدن با هرچه نزديك‌تر شدن به رقابت حساس چهار نوامبر كم‌رنگ‌تر كند. هم‌اكنون طبق آخرين آمار سايت معتبر realclearpolitics اوباما از مجموع 538 راي الكترال 353 راي و مك‌كين 185 راي در اختيار دارند. اين در حالي است كه وضعيت اوباما طبق همين گزارش در اكثر ايالت‌هاي محل نزاع كه هنوز رنگ‌شان در انتخابات مشخص نيست بسيار بهتر از مك‌كين است.

در همين حين سارا پي‌لن در روز جمعه يعني در همان روزي كه حكم كميته تحقيق ايالتي آلاسكا عليه او صادر شد با حمله مجدد به باراك اوباما او را متهم به برتري دادن اميال شخصي بر منافع كشور كرد. به گزارش سي‌ان‌ان، پي‌لن يك روز پس از انتشار گزارش روزنامه محافظه‌كار واشنگتن تايمز مبني‌بر اينكه اوباما در گفت‌وگو با سياستمداران عراقي سعي كرده آنها را درخصوص امضاي موافقتنامه امنيتي عراق - آمريكا تحت تاثير خود قرار دهد اين اتهامات را عليه اوباما ابراز كرد. براساس اين گزارش اوباما دو هفته قبل از رسيدن به عنوان نامزدي حزب دموكرات در ماه ژوئن به سياستمداران عراقي گفته است كه توافقنامه امنيتي مذكور تا زماني كه مورد تصويب كنگره آمريكا قرار نگيرد اثري نخواهد داشت.
راي‌دهندگان جمهوريخواه اوباما را عرب خواندند
«من نمي‌توانم به اوباما اعتماد كنم. او يك عرب است.» جان مك‌كين كانديداي جمهوريخواهان روز جمعه در ايالت مينه‌سوتا وقتي با حملات شديد راي‌دهندگان جمهوريخواهي مواجه شد كه اوباما را دروغگو، تروريست و عرب خواندند مجبور شد تا از رقيب دموكراتش دفاع كند. به گزارش سي‌ان‌ان، مك‌كين وقتي با اين پرخاش‌هاي هوادارانش عليه اوباما مواجه شد گفت: «نه، او يك مرد اهل خانواده و شايسته است. او شهروندي است كه من با او اختلاف‌نظرهاي عمده‌اي دارم. شما نبايد از اينكه اوباما رئيس‌جمهور آمريكا شود هراسي داشته باشيد.» سي‌ان‌ان دليل خشم راي‌دهندگان جمهوريخواه عليه اوباما را پيشي گرفتن كانديداي دموكرات‌ها در بسياري از ايالات آمريكا پنداشته است.اوباما نيز روز شنبه در شهر فيلادلفيا از مك‌كين به‌خاطر اين اظهاراتش تشكر كرد.
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن