تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816378939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون مطبوعاتي وزير ارشاد درحاشيه بازديد از روزنامه قدس تأكيد كرد؛ تفسير نادرست تأمين اجتماعي از بازنشستگي خبرنگاران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: معاون مطبوعاتي وزير ارشاد درحاشيه بازديد از روزنامه قدس تأكيد كرد؛ تفسير نادرست تأمين اجتماعي از بازنشستگي خبرنگاران
گروه سياسي - مروت: عليرضا ملكيان، معاون مطبوعاتي وزيرفرهنگ و ارشاد اسلامي، مديركل ارشاد خراسان و جمعي از مديران شب گذشته از تحريريه روزنامه قدس بازديد كردند.

ملكيان در حاشيه بازديد از پروژه چاپخانه جديد روزنامه و تحريريه در جمع خبرنگاران روزنامه قدس از تصويب طرح بازنشستگي زودهنگام خبرنگاران و رفع ابهامات موجود در كميسيون اجتماعي وزارت ارشاد خبرداد وگفت: متأسفانه سازمان تأمين اجتماعي تفسير نادرستي از قانون بازنشستگي خبرنگاران و ساير مشاغل سخت داشته است كه اين برداشت موجب تضييع حق دارندگان مشاغل سخت از جمله خبرنگاران شده است.
وي افزود: در مسأله بازنشستگي خبرنگاران و ساير صاحبان مشاغل سخت، قانون از كاركرد 20 سال متوالي يا 25 سال متناوب سخن مي گويد كه متأسفانه سازمان تأمين اجتماعي فقط فاكتور«متوالي» را از قانون برداشت كرده است و همين مسأله موجب ابهامات بسياري در اجراي طرح مذكور شده است.
معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ وارشاد در ادامه اين جلسه به تغيير ملاكهاي موجود براي نشريات جهت دريافت يارانه اشاره كرد وگفت: در گذشته ملاك وشاخص براي دريافت يارانه ها شاخصهاي كمي بود كه در حال حاضر، شاخصهاي كيفي از جمله استفاده از اصول حرفه اي و صفحه آرايي مناسب مد نظر قرار گرفته است.
غلامرضا قلندريان مدير مسؤول روزنامه قدس در اين بازديد به تشريح برنامه هاي آتي اين روزنامه براي توسعه در محورهاي محتوايي و هنري پرداخت.وي توجه بيش از پيش به ظرفيتهاي مطبوعاتي در حوزه ويژه نامه هاي ضميمه را يكي از محورهاي برنامه هاي توسعه اي روزنامه قدس برشمرد.
معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز توجه روزنامه قدس به ويژه نامه هاي ضميمه را اتفاق مباركي دانست كه مي تواند زمينه ساز ارتباط بهتر ميان قشرهاي مختلف مخاطبان و روزنامه باشد.
ملكيان ويژه نامه «پرونده» را ايده بكر روزنامه قدس دانست و افزود: اين ويژه نامه با پرداخت جامع به موضوعات مطرح در حوزه استاني، مي تواند احياگر رسالت مطالبه گري در مطبوعات باشد.
وي بازخواست كردن مسؤولان به نمايندگي از جامعه را رسالت مهم مطبوعات دانست كه بعضاً در لابلاي ديگر وظايف مطبوعات مغفول واقع شده است.
عليرضا ملكيان «قدس گويا» را ابتكاري كم نظير در جامعه مطبوعاتي ايران دانست و افزود: توجه روزنامه قدس به آن بخش از مخاطبان كه امكان بهره گيري از نسخه كاغذي و نيز نسخه ديجيتالي روزنامه را ندارند، قابل تقدير است.
وي همچنين اطلاع رساني مناسبتر براي آگاهي مخاطبان از قدس گويا را زمينه ساز بهره گيري فراوانتر از اين امكان رسانه اي دانست. ملكيان در اين بازديد همچنين شنونده شماري از مشكلات مطبوعاتي ها نيز بود.
پايين بودن تعرفه آگهيهاي دولتي و عدم تغيير آن از سال 83 تاكنون، پايين بودن تسهيلات يارانه اي ارشاد و گلايه مندي دست اندركاران حوزه تحريريه درباره عدم شمول هديه رئيس جمهور، بخشي از اين مشكلات بود.
معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز در اين جلسه از تلاش وزارت ارشاد براي بهره مندي همه بخشهاي دست اندركار در مطبوعات براي بهره مندي از هديه رئيس جمهور خبر داد.
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن