تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816425515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

؛؛جنايت به بهانه دفاع از ناموس


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: ؛؛جنايت به بهانه دفاع از ناموس
شكري- مردي كه به بهانه دفاع از ناموس، مرد همسايه را باكشاندن به خانه اش به طرز فجيعي به قتل رساند، پس از محاكمه در دادگاه كيفري به قصاص محكوم شد.متهم به قتل در سال ٨٦ درپي باخبر شدن از ارتباطات پنهاني همسرش با مرد همسايه- درحالي كه ادعا مي كند همسرش هم به اين ارتباطات اعتراف كرده بود- قرباني را به خانه اش كشاند و زماني كه بين آن ها درگيري رخ داد، او را با چاقو به طرز دلخراشي كشت و جسدش را در منطقه شهريار سوزاند. پرونده اين جنايت درپي شكايت برادر مقتول رسيدگي و راز جنايت برملا شد. پرونده پس از انجام تحقيقات در دادسراي كرج، با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري ارجاع شد.به گزارش خبرنگار ما، روز گذشته قاضي عزيزمحمدي رئيس شعبه ٧١ دادگاه كيفري همراه هيئت قضايي درحالي به اين پرونده رسيدگي كرد كه متهم و همسرش نيز در دادگاه حاضر بودند. در ابتداي جلسه دادگاه، قاضي حيدري نماينده دادستان، در دفاع از كيفرخواست صادره گفت: در اين پرونده علي «ج» ٣٤ ساله متهم به قتل عمدي علي با استفاده از چاقوست با اين توضيح كه متهم درپي شك به همسرش مبني بر ارتباط احتمالي با همسايه اش (مقتول)، علي را به خانه دعوت كرد تا برايش ميز رايانه بسازد. وقتي قرباني به خانه وي رفت در آنجا بين آن ها درگيري رخ داد و متهم با چاقو ابتدا علي (مقتول) را كشت و سپس جسدش را مثله كرد و با انتقال به حاشيه شهريار سوزاند. درپي ناپديد شدن علي (مقتول) بعد از گذشت چهارماه از اين حادثه، برادرش به دادسرا شكايت كرد كه با پي گيري و تحقيقات عوامل انتظامي مشخص شد زن همسايه كه با مقتول در ارتباط بوده هم زمان با ناپديد شدن قرباني به طرز مرموزي به اتفاق خانواده از آنجا نقل مكان كرده است. براين اساس پليس با پي گيري هايش موفق به دستگيري اين زن شد و وي اعتراف كرد كه شوهرش، علي (همسايه نجارشان) را كشته و جسدش را سوزانده است به همين دليل مجبور شدند از آن محل بروند.

نماينده دادستان اضافه كرد: اولياي دم مقتول درخواست صدور حكم قصاص دارند و با توجه به مدارك موجود در پرونده وقوع جرم از سوي متهم محرز است و بر اين اساس تقاضاي صدور حكم قانوني را دارم.در ادامه والدين مقتول با حضور در جايگاه تقاضاي صدور حكم قصاص كردند. سپس همسر متهم به قتل در جايگاه ايستاد. قاضي اتهام ارتباط نامشروع با مقتول را به وي تفهيم كرد كه وي با رد اين اتهام گفت: من مجبور بودم در دادسرا اعتراف كنم ولي اصلا چنين امري صحت ندارد. شوهرم هم تا حد مرگ مرا كتك زده بود و من براي نجات جانم مجبور شدم به دروغ آنچه او مي خواهد را قبول كنم. من با مقتول هيچ ارتباطي نداشتم.

اين زن ادامه داد: آن روز شوهرم آن قدر مرا زد كه براي نجات جانم به خانه پدرم پناه بردم. خودش به من گفت كه علي را كشته است.سپس قاضي نوبت را به متهم به قتل داد تا از خودش در برابر اتهام قتل عمد دفاع كند. متهم پس از حضور در جايگاه و تفهيم اتهام گفت: قتل را قبول دارم و براي دفاع از ناموس اين قتل را مرتكب شدم.

قاضي: چطور مقتول را به خانه ات كشاندي و قتل چگونه رخ داد؟

متهم: دو سالي بود كه آن خانه را كه نزديك منزل مادرزنم بود، اجاره كرده بوديم.بعد از مدتي به رفتارهاي همسرم مشكوك شدم به همين منظور پرينت تلفن او را گرفتم و متوجه شدم كه او با مقتول به طور مداوم در ارتباط است. بر اين اساس يك روز او را تا حد مرگ كتك زدم و او در حالي كه ناي راه رفتن نداشت، به داشتن ارتباط با علي(مقتول) اقرار كرد.

وقتي اين ماجرا را فهميدم رفتم و اسلحه اي خريدم تا دراولين فرصتي كه علي را ديدم او را بكشم و بعد از آن همسرم را از بين ببرم. اما همسرم متوجه شد و به خانه پدرش پناه برد. از قبل علي با همسرم قرار گذاشته بود كه به منزل ما بيايد همان روز به بهانه درست كردن ميز رايانه او را به داخل خانه كشاندم. علي نجار بود و متوجه نشد و وقتي دليل ارتباطش با زنم را پرسيدم، اول منكر شد ولي بعدش خطاب به من گفت كه تو هيچ غلطي نمي تواني بكني. من هم عصباني شدم. با هم درگير شديم من با چاقو او را كشتم و سر از بدنش جدا كردم. اول سر را از خانه بيرون بردم و در شهريار انداختم. روز بعد هم جسد را به همان جا بردم و آن را سوزاندم.

قاضي: كسي به تو كمك كرد؟

متهم: نه تنها بودم.

قاضي: زنت ادعاهايت را تكذيب مي كند؟

متهم: نه او دروغ مي گويد. از ترس جانش حرف هايش را پس گرفت. در ادامه وكيل مدافع متهم به دفاع از موكلش پرداخت. متهم بار ديگر به جايگاه آمد و در مقام آخرين دفاع گفت: قتل را قبول دارم و در دفاع از ناموسم بود.

اين گزارش حاكي است كه پس از پايان اظهارات متهم، قاضي و مستشاران دادگاه به مشورت پرداختند و با توجه به اعترافات متهم او را مجرم شناختند و قاضي دادگاه او را به قصاص محكوم كرد.
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن