تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804761976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهره ها و خبر ها


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: چهره ها و خبر ها
«شهاب حسيني» بازي در دومين فيلم سينمايي «رامبد جوان»، با عنوان «پسر آدم، دختر حوا» را از نيمه آبان ماه آغاز مي كند. اين فيلم كه به تهيه كنندگي «سعيد حاجي ميري» ساخته مي شود، پيش توليد آن مدتي است كه آغاز شده است. به جز شهاب حسيني، «مهناز افشار» ديگر ايفاگر نقش اصلي «پسر آدم، دختر حوا» است. اين فيلم، داستاني كمدي دارد و درباره يك زوج جوان است.

پيش از اين قرار بود «يد الله صمدي»، اين فيلم را كارگرداني كند. رامبد جوان كارگرداني فيلم «اسپاگتي در هشت دقيقه» را نيز در كارنامه خود دارد.

«بهروز افخمي» قصد دارد فيلم سينمايي «شب هاي آوينيون» را، براساس نمايشي نوشته «كورش نريماني»، كارگرداني كند. قرار است افخمي براي ساخت اين فيلم، به گونه اي برنامه ريزي كند، كه اجراي اين نمايش و ساخت اين فيلم سينمايي، در روزهاي برگزاري جشنواره «آوينيون» در فرانسه انجام شود. افخمي هنوز هيچ يك از عوامل اجرايي و فني فيلم «شب هاي آوينيون» را انتخاب نكرده است. وي هم اكنون فيلم «فرزند صبح» را براي نمايش، در جشنواره فجر امسال آماده كرده است. بهروز افخمي همچنين اين روزها درگير ساخت فيلم نيمه تمام «ته دنيا»، سريال «عمليات ١٢٥» و فيلم تلويزيوني «١١ دقيقه و ٣٠ ثانيه» مي باشد. وي از پركارترين كارگردانان امسال به شمار مي رود.

«محمدرضا گلزار» بازيگر سينماي ايران نيز، به جمع مطبوعاتي ها پيوست. پس از كناره گيري «رضا رشيدپور» از سردبيري يك نشريه سينمايي، «محمدرضا گلزار» دبير بخش ستاره هاي سينما و موسيقي اين نشريه شده است. «محمدرضا فروتن» نيز پست مشاور هنري اين مجله را برعهده گرفته و «الناز شاكردوست»، نيز دبير بخش آزاد اين نشريه شده است.گلزار در شماره جديد اين نشريه، در يادداشتي آورده است: من تا به حال كوشيده ام بر پرده سينما، دل شما را شاد كنم اما اكنون خوشحالم كه با قلم خود، در مسيري تازه گام نهاده ام.اگرچه رابطه پيشين من با مطبوعات، به سبب برخي اخبار نادرست درباره زندگي خصوصي و كارنامه حرفه اي ام، همواره آميزه اي از عشق و نفرت بوده است. چون برخي نشريات با شايعات و حواشي روح مرا آزرده ساخته اند.

«لاله اسكندري» پس از پنج سال از اكران فيلم «جنايت» محمدعلي سجادي، با «مخمصه» اين كارگردان به سينما مي آيد.«مخمصه» پس از ساخت با مشكلاتي مواجه شد واكران آن، به تعويق افتاد. داستان «مخمصه»، به زمان خاصي اشاره نمي كند و داستاني پليسي دارد. مسعود رايگان، شهرام حقيقت دوست، مهدي پاكدل و فرهاد قائميان، در «مخمصه» ايفاي نقش دارند. سجادي دو فيلم «شوريده» و «تردست» را، در نوبت اكران دارد.

«احمدرضا معتمدي» نگارش فيلم نامه جديدش، با نام «تشخيص هويت يك زن» را به پايان رساند. وي اين فيلم نامه را براي ساخت، به حوزه هنري تحويل داده است. اما بنا به گفته خودش، بعيد مي داند كه بتواند آن را، در ايران كليد بزند. «تشخيص هويت يك زن»، موضوعي فلسفي دارد و به نقد تمدن مغرب زمين مي پردازد. معتمدي قصد دارد اين فيلم را، در خارج از كشور و با حضور بازيگران خارجي جلوي دوربين ببرد. وي هم اكنون فيلم نامه «آلزايمر» را در دست دارد كه هنوز تكليف ساخت آن مشخص نشده وهنوز هيچ تهيه كننده اي، براي ساخت آن ابراز تمايل نكرده است.

«فرزاد موتمن» كه ساخت فيلم ماندگار «شب هاي روشن» را در پرونده كارگرداني خود دارد، قصد دارد پروژه سينمايي «اينك رستگاري» را، پس از پايان بازنويسي فيلم نامه مقابل دوربين ببرد. اين فيلم يك درام خياباني است و فرزاد موتمن در آن به سراغ مشكل تازه اي از سينما خواهد رفت. موتمن فيلم هاي «جعبه موسيقي» و «صداها» را در نوبت اكران دارد و اكنون در حال تدوين فيلم تلويزيوني «دماغ»، براي پخش از سيماست.

«ليلا اوتادي» با مجموعه تلويزيوني «خونمردگي»، به كارگرداني «جواد مزدآبادي»، ميهمان قاب شيشه اي مي شود.اين سريال در ١٤ قسمت ٥٠ دقيقه اي تهيه شده است.داستان اين مجموعه تلويزيوني، درباره ورزشكاري است كه پس از بازگشت از مسابقات خارجي، متوجه مي شود برادرش به طرزي مشكوك به قتل رسيده است. پولاد كيميايي، سياوش طهمورث، عبدالرضا اكبري، حبيب دهقان نسب، سولماز غني و كاظم افرندنيا، از ديگر بازيگران «خونمردگي» هستند.

«محمدرضا هنرمند» مجموعه تلويزيوني «باد و بادگير» را، براساس رمان «بينوايان» نوشته «ويكتور هوگو»، براي شبكه دوم سيما كارگرداني مي كند. هنرمند اظهار داشته است: «تاكنون برداشت هاي زيادي از «بينوايان»، در قالب فيلم و سريال جلوي دوربين رفته، اما من در «باد و بادگير» سعي دارم اين رمان را ايراني كنم و در ساخت فيلمي براساس آن، شرايط جامعه ايران را در نظر داشته باشم.» قصه «باد و بادگير» در دهه ١٣٢٠ آغاز مي شود و تا سال ١٣٥٧ و پيروزي انقلاب اسلامي، ادامه مي يابد.

«زيبا بروفه» بازي خود در مجموعه تلويزيوني «مسافر زمان ٢»، به كارگرداني مسعود نوابي را به پايان رساند. اين سريال يك طنز تاريخي به شمار مي رود. بيشتر صحنه هاي «مسافر زمان ٢» در شهرهاي شيراز و تهران، تصويربرداري شده است. علي دهكردي، جعفر دهقان، مائده طهماسبي، بهاره رهنما، نيما فلاح و رامين ناصرنصير از ديگر بازيگران اين مجموعه تلويزيوني هستند.
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن