تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814172019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
اردشير محصص درگذشت

اردشير محصص - طراح، تصويرساز و كاريكاتوريست - از دنيا رفت.
به گزارش ايسنا، اين هنرمند كه سال ها از بيماري رنج مي برد، شامگاه پنج شنبه (18 مهر) بر اثر سكته قلبي در نيويورك درگذشت. اردشير محصص در 18 شهريورماه 1317 در رشت از مادري شاعر و پدري قاضي به دنيا آمد و در سال 1341 از دانشكده حقوق دانشگاه تهران ليسانس گرفت . محصص با اين كه از كودكي طراحي مي كرد ، اما سال آخر دانشكده ، طراحي براي او به عنوان حرفه و مهم ترين كار زندگي اش شد.

نمايش شش فيلم كوتاه
در هفدهمين برنامه سينمافردا

گروه فرهنگ: هفدهمين برنامه سينما با نمايش 6 فيلم كوتاه در سالن شماره 2 سينما سپيده برگزار مي شود. به گزارش خبرنگار مردم سالاري به نقل از پايگاه اطلاع رساني فيلم كوتاه سينما فردا، محمد علي حجازي، مدير مركز نمايش فيلم كوتاه معاونت سينمايي حوزه هنري ضمن اعلام اين خبر افزود: فيلم هاي مشتري، قفس و خبرنگار از ساخته هاي مسعود عرب زاده، بوي مادر و دم دم سحري از ساخته هاي لقمان قاسمي و بهار ساخته فرزاد فرشاد عناوين فيلم هايي هستند كه 22 مهرماه، در اين برنامه روي پرده مي روند. تمام اين فيلم ها (بجز فيلم بهار) محصول حوزه هنري استان بوشهر و توسط فيلم سازان بوشهري ساخته شده اند.

115 فيلم از اعضاي اتحاديه فيلمسازان مسلمان
در جشنواره فيلم كوتاه

گروه فرهنگ: اعضاي اتحاديه فيلمسازان كوتاه كشورهاي مسلمان با ارسال 115 فيلم از بيست و پنجمين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران استقبال كردند.
به گزارش خبرنگار مردم سالاري به نقل از روابط عمومي جشنواره فيلم كوتاه تهران، 16 كشور اتحاديه فيلمسازان كوتاه كشورهاي مسلمان آثارشان را براي شركت در جشنواره فيلم كوتاه تهران ارسال كردند.
بنا بر اين گزارش، كشور هند با 39 عنوان فيلم - تركيه با 25 عنوان - مالزي با 10 عنوان - تونس با 8 عنوان - افغانستان با 6 عنوان - مصر با 5 عنوان - ازبكستان و بوسني و هرزگوين و لبنان و آذربايجان با 3 فيلم - پاكستان و تاجيكستان و قرقيزستان با 2 فيلم و كشورهاي اندونزي و فلسطين هر كدام با 1 فيلم متقاضي حضور در بيست و پنجمين دوره جشنواره فيلم كوتاه تهران هستند.

سيانوزه و آن سه نمايندگان ايران
در جشنواره زاگرب

گروه فرهنگ: دو فيلم ايراني «سيانوزه» و «آن سه» در بخش اصلي ششمين جشنواره فيلم زاگرب حضور خواهند داشت.
به گزارش مردم سالاري، اين جشنواره كه هر ساله در شهر زاگرب برگزار مي شود، تنها اولين و يا دومين فيلم فيلمسازان را به نمايش مي گذارد و مدعي كشف ستاره هاي فرداي سينما است. بنا بر اين گزارش، فيلم «زندگي ديگران»، ساخته فلوريان هنكل اولين جايزه خود را در اين جشنواره دريافت كرد و «بورات» ساخته «لري چارلز» اولين نمايش جهاني خود را در اين جشنواره تجربه كرده است.
ششمين دوره اين جشنواره در بخش اصلي، سه بخش فيلم بلند، كوتاه و مستند دارد كه امسال «سيانوزه» ساخته «رخساره قائم مقامي» در بخش مستند و «آن سه» ساخته «نقي نعمتي» در بخش فيلم هاي داستاني بلند به رقابت مي پردازند.
فيلم «برف» ساخته «آيدا بگيج» محصول مشترك ايران و بوسني نيز در اين جشنواره به نمايش درخواهد آمد.
ششمين جشنواره فيلم زاگرب از 19 تا 25 اكتبر 2008 در پايتخت كشور كرواسي برپا خواهد شد.
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن