تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816511737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي از راديو


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهايي از راديو
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

***صداي آشنا

ويژه برنامه «رصدخانه ستاره آبي» كاري است از گروه طرح و توليد حوزه آمريكا كه به مناسبت روز وفات شيخ بهايي تهيه شده است.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، در اين برنامه وجوه مختلف شخصيت شيخ بهايي، عارف و انديشمند قرن يازدهم هجري قمري، مورد بررسي قرار مي‌گيرد. اكبر كتابدار كارشناس برنامه، آثار متعدد و كتاب‌هاي اين اديب را به خصوص كتاب «كشكول» كه برجسته‌ترين و مهم‌ترين اثر وي محسوب مي‌شود، معرفي مي‌كند. بخش ديگر اين برنامه به ارزيابي معماري‌هاي مختلفي كه وي به ثمر رسانده، اختصاص دارد؛ معماري بناهايي همچون: مسجد امام، حمام شيخ و همچنين طومار شيخ بهايي كه در ارتباط با زاينده‌رود بوده است، در اين برنامه بررسي مي‌شود. زهرا نوروزي سردبير و نويسنده، بهرام رحماني تهيه‌كننده و زهرا تقي‌ملا گوينده برنامه «رصد ستاره آبي» هستند.اين برنامه روز يكشنبه بيست‌ويكم مهر ساعت ‌٠٠/١٧ به وقت تهران برابر با ساعت ‌٣٠/١٣ به وقت گرينويچ از شبكه جهاني صداي آشنا به نشاني اينترنتي: www.sedayeashna.ir و ماهواره هات‌برد، فركانس ‌١٢٤٣٧، قطبيت افقي و سيمبل ريت ‌٢٧٥٠٠، پخش مي‌شود.

***راديو تهران

برنامه راديويي تئاتر ‌٨٧ از اين پس شنبه ها در قالب برنامه شبانه از راديو تهران پخش مي شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، طيبه محمدعلي تهيه كننده اين برنامه در خصوص تغيير ايجاد شده در برنامه گفت: بخش هاي مختلفي به تئاتر ‌٨٧ اضافه شده با عنوان‌هاي «تئاتر در همين حوالي» كه به اطلاع رساني از تئاتر در شهرستانها مي پردازد، در"گوشه گوشه سالنهاي تهران" معرفي سالنهاي تئاتر است، "صدا در صحنه"معرفي نمايش هاي روي صحنه و "بزرگان تئاتر" كه معرفي پيشكسوتان اين هنر است.

وي افزود: معرفي كتابهاي تخصصي در زمينه تئاتر ، مرور سير تحولات هنر تئاتر با كارشناسي مجيد امرايي و يك گفتگو باكارگردانان تئاتر سه بخش تخصصي در اين برنامه است.

گفتني است: تئاتر ‌٨٧ با اجراي بهرام سروري نژاد و گزارشگري دارايي و طيبه نهاني از ساعت ‌٢١ تا ‌٢٢:30 به روي آنتن مي رود.

***راديو فرهنگ

ويژه‌برنامه‌هاي راديو فرهنگ در خصوص سومين كنگره بين‌المللي عرس بيدل

راديو فرهنگ چندين برنامه از جمله «بيدل‌خواني»، «وادي حيرت»، «روي خط خبر و...» به مناسبت برگزاري سومين كنگره بين‌المللي عرس بيدل را به روي آنتن مي‌برد.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط‌عمومي راديو فرهنگ: سومين كنگره بين‌المللي عرس بيدل دهلوي با حضور چهره‌هاي فرهنگي، ادبا، شاعران از داخل و نيز كشورهايي چون هند و آلمان و پاكستان و آمريكا و انگليس و تاجيكستان و افغانستان و... در تاريخ ‌١٥ و ‌١٦ آبان ماه سال جاري در تهران برگزار مي‌شود.

به همين مناسبت شبكه راديويي فرهنگ نيز به عنوان رسانه‌اي كه به اين شكل از جريان‌هاي فرهنگي توجه ويژه‌اي داشته تصميم دارد برنامه‌هاي ويژه‌اي را جهت معرفي هر چه بيشتر عرس بيدل دهلوي براي مخاطبان اهل فرهنگ خود تهيه كرده و ارائه كند. گفتني است در اين راستا چهار ويژه‌برنامه طراحي شده است.

«بيدل خواني» عنوان برنامه‌اي است كه هر شب از راديو فرهنگ به روي آنتن برود. در اين برنامه هر شب يكي از غزل‌هاي بيدل توسط پيشكسوتان هنر سينما و راديو از جمله ژاله علو خوانده مي‌شود. در ويژه‌برنامه ديگر نيز بررسي مفاهيم كليدي شعر بيدل توسط يوسف‌علي ميرشكاك «بيدل‌پژوه معاصر» به روي آنتن خواهد رفت. «وادي حيرت» نيز عنوان برنامه‌اي است كه به صورت تركيبي در نظر دارد بستر مناسبي را براي افرادي كه صاحب اثر و پژوهش در اين زمينه هستند ايجاد كند تا نقد و بررسي و گفتگويي در خصوص حاصل

پژوهش‌هاي اين افراد انجام شود. همچنين ارتباط تلفني با پژوهش‌گران خارجي و ايراني كه در اين كنگره مقاله‌اي ارائه كرده‌اند نيز در بخش‌هايي از اين برنامه در نظر گرفته شده است. يادآور مي‌شود ويژه‌برنامه «روي خط خبر» با رويكردي خبري از اين كنگره، اول آبان ماه به روي آنتن مي‌رود. در فواصل مختلف اين برنامه گفتگويي با متوليان و برگزار‌كنندگان عرس بيدل صورت مي‌گيرد و آخرين‌خبرها از زبان دبيران مختلف سومين كنگره بين‌المللي عرس بيدل شنيده مي‌شود.

***راديو گفت وگو

نسبت راديو و هنر در برنامه جهان راديو شنبه ‌٢٠ مهر ماه بررسي مي شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، سردبير برنامه جهان راديو گفت: در اين برنامه با حضور مهرداد احمديان، كاربرد هنر در راديو و ويژگي هاي آن مورد تحليل و ارزيابي مي شود.منوچهر دين پرست خاطرنشان كرد: علاقه مندان به اين برنامه مي توانند آن را ساعت ‌٢٣ از راديو گفت وگو بر روي موج اف. ام رديف ‌١٠٣.9 مگاهرتز بشنوند.

**مشكلات ورزشي نويسان ايران

مشكلات ورزشي نويسان ايران در بخش هاي نقد و طنز در برنامه گفت و گوي ورزشي شنبه ‌٢٠ مهر ماه بررسي مي شود.

سردبير برنامه گفت و گوي ورزشي گفت: در اين برنامه با تعريف طنز و نقد، مشكلات و مسائل نقادان و طنزنويسان ورزشي مورد تحليل و ارزيابي قرار مي گيرد.

مازيار ناظمي با اشاره به حضور سيامك رحماني و هومن جعفري در اين برنامه خاطرنشان كرد: علاقه مندان به برنامه گفت و گوي ورزشي مي توانند آن را ساعت ‌٢٢ بر روي موج اف. ام رديف ‌١٠٣.9 مگاهرتز بشنوند.

*** راديو سلامت

همايش سراسري سامان دهي تبليغات رسانه اي حوزه سلامت

همايش سراسري سامان دهي تبليغات رسانه اي حوزه سلامت با حضور متخصصان رسانه اي ، پزشكان ، اصحاب رسانه و پژوهشگران در راديو سلامت برگزار مي‌شود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، در اين همايش مقاله هاي ارسالي از سوي مخاطبان كه حداكثر ‌١٠ صفحه A4است مورد بررسي قرار خواهد گرفت و به مقاله هاي برتر در هر موضوع جوايز نفيسي اهدا خواهد شد . مقاله هاي ارسالي در حوزه سلامت و با محوريت تبليغات و حقوق مردم ، تبليغات و رسالت رسانه ، تبليغات سالم و كاذب ، تبليغات و قانون ، بازار سلامت و تبليغات ، تجارب بين المللي و تبليغات ، رفتار شناسي ميباشد. مخاطبان ميتوانند مقاله هارا به آدرس دبير خانه همايش واقع در خيابان وليعصر ، بالاتر از ميدان ونك ، سازمان صدا و سيما ، درب بلال ، ساختمان شهداي راديو ، طبقه ششم ، دفتر گروه طرح و توليد عصر گاهي ارسال و يا به آدرس پست الكترونيكي WWW.Radio [email protected] ايميل كنند

ـ فراسو( يكشنبه‌٢١ مهر ) يك شنبه با حضور دكتر محمد حسين صالحي سورمقي عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران به موضوع كاربردها و محدويت هاي داروهاي گياهي مي پردازد . فراسو ساعت ‌٨/١٥ پخش مي شود.

ـصداي مشاور: يك شنبه با حضور دكتر نوروزي اورولوگ و عضو هيات علمي دانشگاه علوم پزشكي تهران به موضوع عفونت دستگاه ادراري تناسلي مي پردازد . صداي مشاور هر روز ساعت ‌١١ تا ‌١٢ پخش مي شود.

ـ گپ و گفت:يك شنبه با حضور دكتر نعمت حسني دكتر عمران و دانشيار دانشگاه شهيد عباسپور ساعت ‌٩/٠٥ پخش مي شود .

ـزاويه پنهان:روز يك شنبه با حضور ميرعبد الهي كارشناس رسانه به موضوع تبليغات حوزه سلامت و رسالت رسانه مي پردازد . زاويه پنهان روزهاي يك شنبه ساعت ‌١٤/٠٥ پخش مي شود .

ـ دوباره نگاه كن:اين برنامه فردا با حضور تقوي روانشناس به مهارت كنترل استرس مي پردازد . اين برنامه روزهاي يك شنبه به سردبيري غياثي ساعت ‌١٢/٥٠ پخش مي شود .

*** راديو تجارت

ـ برنامه «چهار سوق» قرار گرفتن ماليات بر ارزش افزوده با رويكرد صادرات و تاثير آن بر صادرات موضوع روز يكشنبه برنامه چهار سوق است . ميهمانان برنامه كارشناسان اصناف و مسؤولان مربوطه هستند. كارشناس مجري برنامه نيز امين چاروسه است. اين برنامه روزهاي فرد هفته از ساعت ‌١١:35 تا ‌١٢:55 از راديو تجارت پخش مي شود .

ـ " عصر تجارت " با اقتصاد مديريت:روز يكشنبه بيست و يكم مهرماه صحبت از اقتصاد مديريت است . برنامه " عصر تجارت " با اجراي خزرائي و تهيه كنندگي بنائي پخش مي شود .

ـ برنامه " يك پرسش ، يك پاسخ ": برنامه زنده از راديو تجارت است كه هر روز هفته از ساعت ‌١٣:45 دقيقه پخش مي شود. در برنامه روز يكشنبه سرويس مدارس و مشكلات جانبي آن موضوع برنامه است.

ـ " زاويه " با بهره وري اقتصادي: در روز يكشنبه بيست و يكم مهر ماه اين برنامه قصد دارد نقش بهره وري در توسعه بازار و بنگاه هاي زود بازده را مورد ارزيابي قرار دهد . دكتر رضا بانكي دبير كل كنفدراسيون صنعت ايران ميهمان برنامه است . مجري برنامه مريم يگانه و سردبير آن سارا خضايي و فاطمه شهبازي است.

انتهاي پيام
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن