تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821312354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرداخت معوقه هاي بازنشستگان تا آخرماه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پرداخت معوقه هاي بازنشستگان تا آخرماه
وزير رفاه و تامين اجتماعي گفت: معوقه ‌هاي افزايش حقوق بازنشستگان، بر اساس قانون خدمات كشوري تا پايان مهر پرداخت مي ‌شود.

به گزارش رجانيوز به نقل از واحد مركزي خبر : مصري در حاشيه مراسم واگذاري 3400 واحد مسكوني به معلولان و مدد جويان زيرپوشش سازمان بهزيستي در جمع خبرنگاران با بيان اين كه بازنشستگان مي توانند نحوه دريافت معوقه ‌هاي افزايش حقوق خود را انتخاب كنند، افزود: آنان مي ‌توانند معوقه ‌ها را به صورت نقدي يا به شكل سهام دريافت كنند.

وي با اشاره به اين كه امسال نخستين سالي است كه قانون خدمات كشوري براي بازنشستگان اجرا مي ‌شود و معوقه ‌هاي آن از مهر پارسال تا مهر امسال محاسبه مي ‌شود گفت: صدور احكام بازنشستگي حدود 900 هزار بازنشسته از ابتداي مهر آغاز و تاكنون بيش از 80 درصد احكام صادر شده است.

وزيررفاه و تأمين اجتماعي با بيان اين كه پرداخت نقدي افزايش حقوق ناشي از اجراي قانون خدمات كشوري تا زماني كه پول داريم ادامه مي يابد افزود: قانونگذار براي اين كار740 ميليارد تومان اعتبار اختصاص داده است و اگر تخصيص اين منابع ادامه يابد، پرداخت‌ ها نيز ادامه مي‌ يابد.

پرداخت ماليات با كمك به ساخت مسكن نيكوكاران

وزير رفاه وتامين اجتماعي گفت: بر اساس مصوبه فروردين 87 هيئت دولت ،كمك نيكوكاران به ساخت مسكن محرومان قابل محاسبه در هزينه هاي مالياتيشان است.

مصري با بيان اينكه بر اساس مصوبه هيئت دولت معادل كمك نيكوكاران به ساخت مسكن محرومان از ماليات آنان كاسته مي شود، افزود: با اين روش نيكوكاران از پاداش دنيوي نيز در كنار پاداش معنوي برخوردار مي شوند.

وي با اشاره به افزايش 900 درصدي هزينه مسكن محرومان درسال 86 ، گفت: وزارت رفاه و تامين اجتماعي سعي بر توجه به مهمترين مشكل و بزرگترين هزينه محرومان دارد.

مصري اضافه كرد: تهيه مسكن براي محرومان از بسياري مفاسد ديگر پيش گيري و شخصيت افراد را حفظ مي كند.

وزير رفاه ادامه داد : بسياري از محرومان زيرپوشش سازمان هاي حمايتي در صورت تامين مسكن نيازي به مستمري نخواهند داشت.

وي افزود: مسكن معلولان به سبب مناسب سازي هاي مورد نياز از اهميت ويژه اي برخودار است.

مصري بابيان اينكه معلولان هزينه كافي براي اجاره مسكن ندارند،گفت: آنان به سبب شرايط ويژه امكان سكونت طولاني مدت در يك محل استيجاري را به منظور مناسب سازي محل ندارند.

وزير رفاه با اشاره به تمركز اين وزارتخانه در خانه سازي براي معلولان و محرومان زير پوشش نهاد هاي حمايتي ،افزود: بر اساس برنامه 44 هزار و 800 خانه براي محرومان ساخته مي شود.

75 درصد بدون مسكن

وزير رفاه و تامين اجتماعي گفت: 75 درصد افراد زيرپوشش سازمان بهزيستي و كميته امداد در شهرها، فاقد مسكن هستند و در اين زمينه روستائيان وضع بهتري دارند.

مصري تصريح كرد: اگر اعتبارات وزارت رفاه در بخش مسكن معلولان و افراد آسيب پذير، از صد ميليارد تومان كنوني به ده برابر افزايش يابد؛ ظرف مدت ده سال مشكل مسكن اين افراد بر طرف مي شود.

وي با اشاره به اين كه با كمك مركز آمار و بانك ها، صحت سنجي اطلاعات مردم در باره يارانه ها حال اجراست يادآور شد: سازمان ثبت احوال بيش از 99 درصد اين اطلاعات را تائيد كرده است.

مصري گفت: اين اطلاعات به همراه فرم هايي كه مردم پر كرده اند در اختيار وزارت رفاه قرار مي گيرد.

وزير رفاه و تامين اجتماعي گفت: اين اطلاعات محرمانه است و زماني كه لايحه پرداخت يارانه ها در مجلس مطرح و تصويب شود، بر اساس اين اطلاعات و در سه گروه اول اجتماعي( هفت دهك جامعه) يارانه ها پرداخت مي شود.

نظرات كاربران:
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن