تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820504911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح آمارگيري از ويژگي مسكن روستايي در قزوين آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طرح آمارگيري از ويژگي مسكن روستايي در قزوين آغاز شد
خبرگزاري فارس: مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان قزوين از اجراي طرح ملي آمارگيري از ويژگي‌هاي مسكن روستايي از امروز در 118 روستاي استان قزوين خبر داد.


احمد حاجي‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قزوين اظهار داشت: با توجه به اينكه طي برنامه چهارم و پنجم توسعه 200 هزار واحد مسكوني در سال بايد احداث شود، از اين رو طرح آمارگيري از ويژگي‌هاي مسكن روستايي از بيستم مهرماه تا بيستم آبان ماه در كل كشور اجرا مي‌شود.
وي ادامه داد: اين طرح توسط اداره كل مسكن روستايي بنياد مسكن و با همكاري و مشاوره دفتر فني دانشكده معماري و شهرسازي دانشگاه شهيد بهشتي و با نظارت مركز آمار ايران اجرا مي‌شود.
مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان قزوين اضافه كرد: در اين طرح 167 هزار و 500 واحد مسكوني در 8 هزار و 75 روستاي كشور به عنوان نمونه آمارگيري مي‌شود كه در استان قزوين 2 هزار و 448 واحد مسكوني در 118 روستاي استان براي نمونه زيرپوشش اين طرح قرار خواهد گرفت.
وي توضيح داد: در اين طرح، 39، 17، 31، 21 و 10 روستا به ترتيب در شهرستان‌هاي قزوين، آبيك، بوئين زهرا، تاكستان و البرز آمارگيري مي‌شوند كه در شهرستان‌هاي قزوين 810 واحد مسكوني، بوئين زهرا 640 واحد مسكوني، تاكستان 440 واحد مسكوني، آبيك 350 واحد مسكوني و البرز 208 واحد مسكوني براي نمونه انتخاب شده است.
حاجي‌زاده در خصوص تعداد آمارگيران و نيروهاي ستادي اجراي اين طرح گفت: 16 نيروي ستادي و دو مأمور آمارگير در هر يك از شهرستان‌هاي قزوين، البرز، آبيك، بوئين زهرا و تاكستان در اجراي طرح آمارگيري از ويژگي‌هاي مسكن روستايي همكاري دارند كه اطلاعات مختلف را در سه پرسشنامه‌ ثبت خواهند كرد.
وي افزود: شناخت ويژگي‌هاي واحدهاي مسكوني روستايي، شناخت ويژگي‌هاي عمومي مسكن روستايي و شناخت و تغييرات ايجاد شده در واحدهاي مسكوني بهسازي شده از اهداف كلي طرح است.
مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان قزوين خاطر نشان ساخت: برآورد ويژگي‌هاي فني و تخصصي واحدهاي مسكوني روستايي، تفكيك ويژگي‌هاي آماري واحدهاي مسكوني روستايي بر حسب فضاهاي زيستي و معيشتي، برآورد تعداد واحدهاي مسكوني برحسب نحوه ساخت، نوع سازه و غيره و برآورده تعداد واحدهاي مسكوني برحسب وضعيت پي‌ريزي، كرسي چيني و مصالح به كار رفته از اهداف تفصيلي اين طرح است.
وي يادآورشد: با اجراي اين طرح واقعيت‌هاي موجود مسكن روستايي و روند تحولات آن شناسايي شده و سيستم جامع اطلاعاتي مسكن روستايي با ايجاد پايگاه اطلاعاتي توسعه خواهد يافت و شاخص‌هاي مسكن روستايي تهيه و تدوين خواهد شد كه براساس آن ارزيابي از وضعيت مسكن روستايي صورت خواهد گرفت.
انتهاي پيام/ش
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن