تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814722656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به‌بهانه هفته نيروي انتظامي/ هدف من امنيت توست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: به‌بهانه هفته نيروي انتظامي/ هدف من امنيت توست
داخلي. اجتماعي. پليس. امنيت.

برخي از مسوولان و دست‌اندركاران در استان‌سمنان نقش ناجا را در برقراري امنيت در جامعه كليدي و مهم مي‌دانند و بر ضرورت همراهي و همكاري مردم با پليس تاكيد دارند.

آنها با تقدير از تلاش‌هاي شبانه‌روزي نيروي انتظامي‌در ابعاد مختلف تاكيد دارند كه اين نيرو بايد با هوشياري و آمادگي بيشتر به وظايف خود به ويژه امر خطير مبارزه با مواد مخدر و مفاسد اجتماعي بپردازند.

نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه سمنان با تاكيد بر اينكه ناجا بايد مظهر عفاف و ايثار و تلاش باشد، پيشگيري را مقدم بر درمان دانست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين "سيدمحمد شاهچراغي" گفت: پيشگيري مقدم بر درمان است و ناجا بايد در اين بخش سرمايه‌گذاري بيشتري كند.

وي گفت: مردم از نيروي انتظامي امنيت، مبارزه با بد حجابي و برخورد با اراذل و اوباش را كه مخل امنيت جامعه هستند، مي‌خواهند.

امام جمعه سمنان افزود: براي رسيدن به اين اهداف، مردم بايد نيروي انتظامي را همراهي كنند و بويژه در خصوص مواد مخدر با پرهيز از ملاحظه‌كاري و اطلاع‌رساني به پليس تلاش كنند اين درد بي‌درمان را تا حدي مداوا كنند.

وي در عين حال فعاليتهاي ناجا را بسيار گسترده دانست و گفت: به نظر مي‌رسد وظايفي كه بر عهده ناجا است بيش از ظرفيت اين نيرو است.

وي با اشاره به معضلات مواد مخدر و اثرات اعتياد در جامعه‌تصريح كرد:
نيروي انتظامي اگر بتواند با اين معضل بزرگ ريشه‌اي برخورد كند كار بزرگ و شايسته‌اي انجام داده است.

امام جمعه سمنان با تاكيد بر ضرورت همراهي و همكاري مردم با نيروي انتظامي، پيگيري و اجراي قاطعانه طرح ارتقاي امنيت‌اجتماعي را ضروري خواند و تصريح كرد: در اين طرح با اراذل و اوباش كه اصلاح‌پذير نيستند بايدبرخورد قاطعي صورت گيرد.

استاندار سمنان نيز امنيت موجود در استان و كشور را بي‌نظير و حاصل تلاش پليس دانست و گفت: ايران حتي از بسياري كشورهاي اروپايي امن‌تر است.

"علي عبدالهي" اين امنيت را حاصل تلاشهاي نيروهاي حافظ امنيت و تعامل و همكاري مردم دانست.

عبدالهي امنيت را داراي دو بعد عيني و فيزيكي دانست و افزود: احساس امنيت اهميت بيشتري نسبت به امنيت عيني دارد.

استاندار سمنان مسايلي نظير اعتياد، بيكاري و ناهنجاريهاي اجتماعي را از عوامل ايجاد ناامني دانست و گفت: انسجام و هماهنگي نيروهاي انتظامي، امنيتي و قضايي و نيز همكاري و مشاركت مردم مانع از بروز مشكلات امنيتي در كشور شده است.

وي بر ضرورت حفظ و تقويت مشاركت و همكاري مردم براي تقويت بيش از پيش امنيت تاكيد كرد و گفت: امنيت در استان و كشور وابسته به تلاش و همراهي همه دستگاهها و مردم است.

فرمانده انتظامي استان سمنان نيز اين استان از استانهاي پاك كشور ذكر كرد و گفت: استان سمنان در زمينه امنيت اخلاقي از وضعيت خوبي برخوردار است و تلاش اين نيرو برحفظ اين پاكي و برخورد با معدود مشكلات موجود است.

سردار "عليرضا طاهري" تماس روزانه يك هزار نفر با پليس ‪ ۱۱۰‬را نشانه اعتماد مردم به پليس دانست.

وي از كاهش ‪ ۱۵‬درصدي جرايم خشن و مهم در اين استان خبر داد و افزود:
بيشتر جرايم و سرقتها در اين استان از نوع خرد و پايين است.

وي گستره فعاليت‌هاي نيروي انتظامي را متنوع و زياد دانست و گفت: ناجا ‪ ۱۲۰‬نوع ماموريت از درون شهرها تا مرزها را برعهده دارد و اين امر نشانه گستردگي فعاليت‌هاي اين نيرو است.

طاهري كشف حدود سه هزار كيلوگرم مواد مخدر با رشد ‪ ۱۵۳‬درصدي و دستگيري ‪ ۹۲۰‬نفر مجرم مرتبط با مواد مخدر با رشد ‪ ۱۰۰‬در صدي نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته را از مهمترين فعاليت‌هاي اين نيرو در سال جاري بيان كرد.

فرمانده انتظامي استان سمنان با اشاره به كشف ‪ ۷۳۸‬فقره انواع سرقت در نيمه اول امسال در اين استان گفت:در اين رابطه ‪ ۴۶۵‬سارق دستگير شدند.

وي با بيان اينكه ‪ ۳۸‬درصد سارقان غيربومي و سه درصد آنان اتباع خارجي بوده‌اند، ارزش ريالي ‪ ۷۶‬درصد سرقت‌ها را كمتر از پنج ميليون ريال اعلام كرد.

وي تصريح كرد: تعداد سرقت منازل در اين استان در شش ماهه اول امسال نسبت به پارسال ‪ ۱۵‬درصد كاهش و كشفيات سرقت‌ها نيز ‪ ۵۲‬درصد افزايش يافت.

سردار طاهري دستگيري باند كف‌زني فيوج، سارقين مسلح يك شركت خصوصي،باند ‪ ۲۵‬نفره سرقت موتورسيكلت،عوامل آدم‌ربايي، سارقين به عنف و آرايشگاه‌هاي زنانه، سارقين كاميون و باند سرقت مغازه را از مهمترين اقدامات نيروي انتظامي استان سمنان در شش ماهه اول امسال عنوان كرد.

وي گفت: ناجا آمادگي دارد براي مقابله با ناهنجاري‌هاي مختلف آموزش‌هاي لازم را به گروه‌هاي مختلف جامعه ارائه دهد.

فرمانده انتظامي استان سمنان گفت: كسب آموزش‌هاي مختلف و آمادگي لازم بسياري از مشكلات اجتماعي و سرقتها را به حداقل مي‌رساند.

معاون دادستان عمومي و انقلاب سمنان نيز سمنان را از استانهاي بسيار امن كشور دانست.

حجت‌الاسلام "زنگوئي" افزود: قشرهاي مختلف مردم با همكاري و تعامل با نيروي انتظامي مي‌توانند كمك بسيار موثري به برقراري ،حفظ و تقويت امنيت در جامعه نمايند.

برخي از مردم استان سمنان نيز تلاش‌هاي نيروهاي پليس را مورد تقدير قرار داده و فعاليتهاي ناجا را بسيار گسترده مي‌دانند.

يكي ازبازديدكنندگان از نمايشگاه ناجا در سمنان سرعت و عكس‌العمل پليس را بسيار خوب و مناسب دانست و گفت: نيروهاي پليس در مناسبتهاي مختلف حضور دارند و اين امر نشان از اهميت كار آنها است.

وي كه خود را "رمضان بندري" معرفي كرد افزود: در ايام تابستان، عيد نوروز، محرم و ساير مناسبتها شاهد تلاش بي‌وقفه نيروهاي پليس هستيم و اين نشان از سنگين و طاقت‌فرسا بودن وظايف پليس است.

وي گفت: مردم با همراهي و همكاري با پليس مي‌توانند ضمن كمك به برقراري امنيت در جامعه مقداري از بار پليس را نيز سبك‌تر كنند.

در هفته نيروي‌انتظامي از پانزدهم تابيست و دوم مهرماه ‪ ۳۰‬برنامه مختلف در اين استان در حال برگزاري است. ك/‪ ۴‬
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن