تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816413488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني در صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح فارس: نجات از باتلاق جنگ با ايران براي هيچ‌ متجاوزي امكان‌پذير نخواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: لاريجاني در صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح فارس: نجات از باتلاق جنگ با ايران براي هيچ‌ متجاوزي امكان‌پذير نخواهد بود
خبرگزاري فارس: رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تهديدات برخي كشورها بر عليه ايران گفت: كشورهاي غربي مي‌دانند كه در صورت جنگ با ايران ضربه مهلكي دريافت مي‌كنند و در باتلاقي گرفتار مي‌شوند كه بيرون آمدن از آن ديگر به اراده آنها نيست.


به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، علي لاريجاني رئيس مجلس در سومين و آخرين روز از سفر استاني خود صبح امروز شنبه طي سخناني در جمع نيروهاي مسلح استان فارس با اشاره به هفته نيروي انتظامي گفت: شما افرادي هستيد كه با همه هستي خود از ايران و آرمان‌هاي انقلاب دفاع مي‌كنيد كه اين امر سرمايه بزرگي براي ما است.
وي افزود: نيروهاي نظامي ما با توجه به نظام تربيتي و آرمان‌هايي كه انقلاب اسلامي قرار داده زينت كشور هستند و نيروهاي مسلح عامل بازدارندگي دشمن براي تجاوز به ايران و عامل امنيت در كشور هستند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي خصوصيت بازدارندگي نيروهاي مسلح را تشريح كرد و افزود: خصوصيت ديني بودن و مكتبي بودن يكي از عواملي است كه عامل بازدارندگي را توسط شما ايجاد مي‌كند و جوهره نيروهاي مسلح بر اساس تفكرات اسلامي استوار است به همين خاطر از گنده‌گويي‌هاي دشمنان هراسي ندارند چراكه تكيه آنها بر كمال الهي است.
لاريجاني افزود: همه كشورها داراي نيروي مسلح هستند اما در بين آنها اضطرابي نهفته است و نيرويي كه تكيه‌گاه آن به خداوند باشد هميشه استوار است و خللي در آن ايجاد نمي‌شود.
وي مردمي بودن را خصوصيت ديگر نيروهاي مسلح عنوان كرد و افزود: نيروهاي مسلح مفتخرند كه مردمي هستند و هيچگاه صف خود را از مردم جدا نكردند.
رئيس مجلس در ادامه اظهار داشت: بسيج نيز عقبه نيروهاي مسلح در توده‌هاي مردم است و هميشه نيروهاي مسلح تلاش مي‌كنند تا اين پيوند خود با مردم را عميق‌تر وگسترده‌تر كنند.
لاريجاني با بيان اينكه نيروهاي مسلح در كشورهاي ديگر منزوي و گوشه‌گير هستند، گفت: در اغلب كشورها نيروهاي مسلح وضعيت ويژه‌اي دارند و در گوشه پادگان‌ها هستند به همين خاطر ارتباط مردمي ندارند و لذا در زمان بحران كه آنها وارد ميدان مي‌شوند مردم از آنها استقبال نمي‌كنند.
وي افزود: اما در كشور ما مردم با علاقه و حتي در سخت‌ترين شرايط همچون 8 سال جنگ تحميلي از نيروهاي مسلح استقبال مي‌كردند و با شوق و علاقه به سمت آنها مي‌شتافتند و با اراده خود به سمت جبهه‌ها مي‌رفتند نه اينكه مثل نظاميان آمريكايي از جبهه‌هاي جنگ فرار كنند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي در ادامه به مشكلات ايجاد شده توسط آمريكا در عراق و افغانستان اشاره كرد و افزود: شما امروز شاهد مشكلاتي هستيد كه خوي تجاوزكارانه آمريكا در عراق و افغانستان ايجاد كرده است.
رئيس مجلس شوراي اسلامي نيروهاي مسلح ايران و كشورهاي ديگر را با هم مقايسه كرد و افزود: يك نيروي مسلحي وجود دارد كه تكيه بر قدرت مردمي دارد و توانايي بالايي را براي كشور بوجود مي‌آورد و يك نيروي مسلح هم كه امروزه در كشورهاي ديگر شاهد هستيم از مردم فاصله دارند و تكيه آنها بر قدرت مردمي نيست به همين خاطر دچار گسست مي‌شوند و ما بايد اين مردمي بودن را در ميان نيروهاي مسلح خود هميشه حفظ كنيم و به آن عمق بيشتري ببخشيم.
لاريجاني با اشاره به تجربه هشت سال جنگ تحميلي براي نيروهاي مسلح گفت: نيروهاي مسلح كشور ما تجربه غني مجاهدت في سبيل‌الله را در هشت سال تحميلي دارند اما درست است كه جنگ تحميلي سرمايه‌هايي را از كشورمان گرفت و باعث شد تا تروريست‌ها با ترور شخصيت‌هاي موثر انقلاب مصيبت‌هايي را براي ما بوجود بياورند.
وي افزود: در قبال اين مشكلات نيروهاي مسلح ما با مجاهدت در اين راه از يك تجربه غني استفاده كردند و ديگر ارتش‌ها چنين تجربه‌اي را ندارند و ما هزينه زيادي داديم و شهداي زيادي را در اين راه فداي انقلاب كرديم تا نيروهاي مسلح از يك تجربه غني برخوردار باشند و بازدارندگي ايجاد كنند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي به سه خصوصيت مردمي بودن، ديني‌بودن و مجاهدت في‌سبيل‌الله در نيروهاي مسلح اشاره كرد و اظهار داشت: ‌اين سه خصوصيت با يكديگر توانايي را براي ما ايجاد كرده كه در مقابل ديگر كشورها بسيار بي‌بديل است.
لاريجان افزود: امروز ايران از اقتداري برخوردار است كه هيچ كشوري نمي‌تواند در مقابل اين نيرو قد علم كند و قدرت‌هاي بزرگ در صحنه بين‌المللي چنين قدرتي را در خود ندارند اما ممكن است هر از گاهي حرفهايي بزنند اما خودشان مي‌دانند امكان بروز اشتباه از سوي آنها ضربه مهلكي به‌شان وارد مي‌كند و آنها جوهره غني نيروهاي مسلح ما را مي‌شناسند و اگر آنها وارد باتلاق جنگ با ايران شوند ديگر بيرون آمدن از اين باتلاق به اراده آنها نيست.
وي با اشاره به سرمايه غني نيروهاي مسلح تاكيد كرد: بايد اين سرمايه‌هاي غني را حفظ كنيم چرا كه در پناه حفظ چنين سرمايه‌هايي مي‌توان استوار بود و كشور را آباد كرد.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه همه مسئولين به دنبال ايجاد فضاي پرتحرك براي آباداني كشور هستند، گفت: به خاطر زحمات شما در كشور امنيت ايجاد شده است و اگر امنيت در ايران نبود هيچگونه آباداني و پيشرفتي در كشورمان محقق نمي‌شد.
رئيس مجلس شوراي اسلامي در ادامه افزود: امروز مردم افغانستان و عراق تلاش بسياري مي‌كنند تا به آباداني و پيشرفت دست پيدا كنند اما به دليل اينكه امنيت در كشورشان وجود ندارد اباداني و پيشرفت در كشورشان محقق نمي‌شود و امروز همه ملت ايران بايد قدردان زحمات شما باشند و مي‌دانيم تلاش شما باعث آباداني وسرافرازي كشور شده است.
لاريجاني با بيان اينكه بايد براي آرامش رواني مردم تئوري داشته باشيم، گفت: از اينكه جرم و جنايت در استان فارس به خاطر تلاش شما و طرح امنيت اجتماعي كاهش يافته بسيار خوشحال و خرسندم چراكه بايد مردم در شرايطي زندگي كنند كه آرامش رواني داشته باشند.
وي افزود: در جهت ايجاد امنيت در كشور هر گونه خلاء قانوني كه وجود داشته باشد مجلس به شما كمك مي‌كند و اگر گروه شروري بخواهد آرامش رواني مردم را بر هم بزند همه قوا متحد و يك صدا براي مقابله با اين گروه شرور و موذي متحد هستند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي نيروهاي مسلح را افرادي خدوم و فداكار دانست و اظهار داشت: نيروهاي مسلح افرادي هستند كه براي توده‌هاي مردم تلاش مي‌كنند و به دليل اينكه بايد حقوق مردم را حفظ كنند لازم است كه با قاطعيت با افراد شرور برخورد كنند.
لاريجاني در پايان اظهار داشت: انتظار ما اين است كه اين روزها و هفته‌ها زمان همبستگي و اتحاد بيشتر در ميان نيروهاي مسلح باشد تا حقوق مردم حفظ شود.
انتهاي پيام/
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن