تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815384965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمدي: اولويت كادر فني تيم ملي كشتي خوب جنگيدن است


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي تيم ملي كشتي بزرگسالان گفت: آنچه در مسابقات جهاني دانمارك براي كادر فني اهميت دارد خوب مبارزه كردن و خوب جنگيدن است.




غلامرضا محمدي در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاري فارس اظهار داشت: نميخواهيم مليپوشان به هر قيمتي در مسابقات جهاني 2009 مدال بگيرند، بلكه آنچه براي ما اهميت دارد، خوب جنگيدن و خوب مبارزه كردن است.
وي ادامه داد: انتظار مردم از كشتي به حق است؛ اما بايد واقعيات را ببينيم. ما كار سختي در دانمارك داريم و اين رقابتها صددرصد متفاوت با ديگر مسابقات از نظر نوع برگزاري و آمادگي تيمهاست.
سرمربي تيم ملي آزاد با بيان اين مطلب كه حريف ما فقط روسيه نيست، تاكيد كرد: حتما بايد روي تيمهاي گرجستان، اوكراين، تركيه، بلاروس، ازبكستان، آذربايجان و تك ستارههاي مغولستان، كره جنوبي، ژاپن، كوبا و امريكا حساب كنيم. يادمان نرود كه در المپيك 2008 به مقام يازدهم و در جهاني 2007 به مقام هفتم دست پيدا كردهايم.
وي تصريح كرد: كشتيگيران ما به اين نقطه رسيدهاند كه بايد براي غلبه بر حريف روي تشك بروند نه اينكه حريف به آنها ببازد، روي هر حريفي هم بايد به اندازه خودش حساب كنند. آناليز حريفان را انجام دادهايم و شناخت خوبي از مدعيان اوزان هفتگانه داريم. بايد از هر مليپوشي نيز به اندازه ظرفيتاش انتظار داشته باشيم.
اين مربي كه با تيمهاي نفت و پاس سابقه قهرماني ليگ برتر كشتي را دارد، در ارزيابي وزن به وزن تيم ملي خاطرنشان ساخت: حسن رحيمي اولين سال حضورش در تيم ملي بزرگسالان را تجربه ميكند كه علاوه بر مسابقات آسيايي، در جهاني جوانان نيز قهرمان شده است. او جسور و باانگيزه است. در شرايطي كه تعداد خوبهاي اين وزن زياد است و حتي نفرات درجه 2 نيز شرايط خوبي دارند انتظار داريم رحيمي در حد خودش كشتي اصيل ايراني را به اجرا گذارد. در 60 كيلو مراد محمدي به روزهاي خوب خودش برگشته و از نظر روحي نيز در آرامش كامل به سر ميبرد. شرايط وزنياش ايدهآل است و نگراني از اين بابت نداريم.
وي افزود: مهدي تقوي در 66 كيلو مهره خوب و آيندهداري است كه در عين جواني، باتجربه است. او 2 سال قهرمان جوانان جهان شده و به طور كلي هيچ مشكلي براي مبارزه در دانمارك ندارد. وزن او به صورت طبيعي 69 كيلوست.
غلامرضا محمدي در مورد اوزان 74 و 84 كيلو نيز ادامه داد: صادق گودرزي بعد از حضور در مسابقات آسيايي، جامجهاني و تورنمنت لهستان باتجربهتر از قبل شده است. اگر او مبارزههاي آسيايياش را تكرار كند ميتوانيم روي او اميدوار باشيم. گودرزي در كشتيهايش خستگيناپذير و جنگنده است. بعد از ليگ روي جمال ميرزايي در 84 كيلو نظر داشتيم؛ اما دچار آسيبديدگي شد و آسيايي را از دست داد. اينكه در ماههاي اخير لشگري و ميرزايي در 4 ميدان بينالمللي در وزن چهارم مدال طلا گرفتهاند براي ما خيلي اميدواركننده است.
دارنده چهار مدال نقره و برنز جهان در خصوص سنگينوزنها نيز ابراز داشت: بعد از المپيك ابراهيمي روند رو به رشدي را سپري كرده و اين كاملا محسوس است. او در 96 كيلو حريفان بسيار خوبي دارد نفراتي از گرجستان، روسيه، بلاروس، آذربايجان، ازبكستان و قزاقستان كه جز گاتسالوف، همه آنها را در ميدانهاي مختلف شكست داده است. فردين معصومي هم مثل يك جوان سرحال تمرين كرده تا ناكامي المپيك را با موفقيت دانمارك جبران كند. اميدوارم او اشتباه گذشته را در جهاني امسال تكرار نكند.
غلامرضا محمدي ادامه داد: بلال ماخوف روس، موسلبز كه بار ديگر از اسلوواكي مبارزه ميكند، رجبكاراي ترك، موتاليموف قزاق و شيماروف بلاروس حريفان او هستند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن