تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820134417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه هاي حضور وزير نيرو در جمع كاركنان شركت هاي برق و آب منطقه اي


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: حاشيه هاي حضور وزير نيرو در جمع كاركنان شركت هاي برق و آب منطقه اي
تقي نژاد وزير نيرو از ميزان شاخص آب روستايي در خراسان شمالي ابراز خرسندي كرد.

وزير نيرو در جمع كاركنان شركت هاي برق و آب منطقه اي استان گفت: شاخص آب روستايي در خراسان شمالي 85 درصد است در حالي كه اين شاخص در كل كشور به 70 درصد هم نرسيده است.

پرويز فتاح همچنين با اشاره به آمار ارائه شده از سوي شركت برق كه بر مبناي آن 9/99 درصد روستاها در استان برق دار شده است تصريح كرد: دولت نهم به خراسان شمالي افتخار مي كند.

وي افزود: در سفر گذشته هيئت دولت به اين استان، نيروگاه شيروان با 4 واحد، 12 درصد پيشرفت فيزيكي داشت و امروز اين نيروگاه با افزوده شدن 2 واحد ديگر به طور كامل به بهره برداري رسيده است.

وزير نيرو توسعه بخش بخار نيروگاه را نيازمند 4 هزار ميليارد ريال سرمايه گذاري دانست و قول داد: اين پروژه نيز طي 3 سال به اتمام برسد.

وي همچنين گفت: مطمئن ترين شبكه هاي 400 كيلو ولت را در خراسان شمالي شاهد هستيم و اين در حالي است كه بسياري از استان ها رينگ 400 كيلويي ندارند.

فتاح با اعلام اين كه خراسان شمالي براي دولت عدالت محور استان مهمي است افزود: اين موضوع با حضور دوباره هيئت دولت و پي گيري اجراي مصوبات دور قبل ثابت شده است.

وي به تابستان سخت پشت سر گذاشته شده از سوي وزارت نيرو اشاره كرد و اظهار داشت: اگر چه بروز خاموشي ها در خراسان شمالي به نسبت كل كشور كم بود اما اگر همكاري شبانه روزي كاركنان شركت برق استان نبود، وضعيت مي توانست بحراني تر باشد.وزير نيرو از همكاري مردم در بحران خاموشي قدرداني و خاطر نشان كرد: بروز خاموشي در تابستان گذشته مشكلي بود كه حتي مي توانست يك وزير را به استيضاح بكشاند اما همكاري صميمانه مردم باعث شد چنين اتفاقي نيفتد.وي سپس از تأكيد مقام معظم رهبري نسبت به رسيدگي به اين موضوع خبر داد و اظهار اميدواري كرد: با بهره گيري از تجربه خشكسالي امسال و با برنامه ريزي و به كارگيري تدابير ويژه، اين مشكل سال بعد تكرار نشود.

تأكيد بر لزوم كارمند محور بودن مديران و پرهيز از مديريت پر هزينه از ديگر موارد مطرح شده در اين جلسه بود.

در حاشيه: حضور وزير براي كاركنان آب و برق، نان داشت!

1) پخش مصور تلاوت آيات قرآن و سرود جمهوري اسلامي ايران با زيرنويس انگليسي از جمله نكات قابل توجه اين نشست بود.

2) حضور كلهر مشاور فرهنگي رئيس جمهور و بشارتي مسئول دفتر مناطق محروم و ديگر مشاور رئيس جمهور در اين گردهمايي غنيمتي براي حضار بود، غنيمتي كه چندان فرصت بهره برداري از آن حاصل نشد!

3) اهداي يك ماه حقوق تشويقي به تمام كاركنان شركت هاي تابعه وزارت نيرو در استان موردي بود كه فتاح آن را كمترين كار قابل انجام عنوان و با اعلام اين خبر موجي از شادي و مسرت را در فضاي سالن ايجاد كرد.

4) با وجود قول وزير در نشست مطبوعاتي دقايق پيش از اين جلسه به خبرنگاران مبني بر پاسخ به ادامه سوالات در جلسه فوق، تلاش خبرنگار خراسان براي گرفتن پاسخ تنها يك سوال حتي تا هنگام سوار شدن وي به خودرو تعيين شده ناكام ماند.
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن