تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819836869




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رزمايش گردانهاي عاشورا و الزهرا ناحيه شهيد بهشتي باموفقيت پايان يافت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رزمايش گردانهاي عاشورا و الزهرا ناحيه شهيد بهشتي باموفقيت پايان يافت
سياسي. رزمايش . عاشورا . بسيجيان
تهران - فرمانده ناحيه شهيد بهشتي گفت:رزمايش رزمي فرهنگي عاشقان شهادت گردانهاي عاشورا و الزهرا جهت آمادگي مقابل تهديدات دشمنان ظهر جمعه با موفقيت پايان يافت .

رزمايش بزرگ رزمي فرهنگي عاشقان شهادت ناحيه مقاومت شهيد بهشتي از ‪۱۴‬تا‪۱۹‬ مهرماه با حضور ‪ ۱۱‬گردان عاشورا و پنج گردان الزهرا در آموزشگاه شهيد پازوكي سپاه محمد رسول الله (ص) در سه مرحله با موفقيت برگزارشد.

سردار عباس شعاعي در گفت و گو با ايرنا افزود: مرحله سوم اين رزمايش كه از روز گذشته با حضور هفت گردان عاشورا آغاز شده بود امروز با انجام عمليات رزمي به پايان رسيد.

وي اظهارداشت: كليه برنامه شش ماه اول سال كه درپايگاهها به بسيجيان گردانها عاشورا و الزهرا اموزش داده شده است دراين رزمايش به صورت عملي اجرا شد.

فرمانده ناحيه شهيد بهشتي در خصوص اين رزمايش تصريح كرد: بسيجيان امروز بعد از پياده روي پشت خاكريزها مستقر شدند و عمليات كمين وضد كمين، تك به ارتفاع، انفجارات درمسير به صورت عملي اجرا كردند.

شعاعي با بيان برنامه شش ماه دوم ناحيه شهيد بهشتي تاكيدكرد: برنامه شش ماه دوم سال نسبت به تهديدات دشمن براي گردانها برنامه ريزي مي‌شود .

وي با اشاره به فعاليت گردانهاي الزهرا و عاشورا خاطرنشان كرد: براي خواهران بسيجي برنامه پشتيباني، كلاسهاي امداد ونجات، اغتشاش و كنترل اغتشاش دراين رزمايش پيش بيني شده است و گردانها عاشوراي برادران همه آموزش‌هاي درطول سال به صورت عملي اجرا مي‌شود.

مسئول نمايندگي ولي فقيه ناحيه شهيد بهشتي نيز گفت : يكي ازاهداف رزمايش گردانها عاشورا و الزهرا درطول سال بالا بردن سطح روحيه و حفظ انسجام بسيجيان است.

نعمت اله صابري نيا افزود: در راستا بالابردن روحيه معنوي بسيجيان كلاسهاي اخلاقي، عقيدتي و سياسي در قبل و محل رزمايش اجرا شده است .

وي اظهارداشت: روحانيون بسيجي به عنوان روحانيون گردانها در اين رزمايش همپاي بسيجيان حضور دارند و به مسايل شرعي و اعتقادي آنها پاسخ مي‌دادند مسئول نمايندگي ولي فقيه ناحيه شهيد بهشتي درخصوص فعاليت اين حوزه در رزمايش تصريح كرد : سخنراني نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول الله (ص) ،برگزاري نماز جماعت و دعاي كميل از اعم برنامه بوده است.

صابري نيا با بيان اينكه براي گردانها عاشورا روحاني گردان پيش بيني شده است تاكيدكرد: اين روحانيون در طول سال با گردانها در ارتباط هستند و در رزمايش‌ها نيز همراه آنان حضور دارند.
 جمعه 19 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن