تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814716851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كردان در جمع فرماندهان و پرسنل نيروي انتظامي؛ وزارت كشور ارتقا معيشت و رفاه پرسنل نيروي انتظامي را با جديت دنبال مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كردان در جمع فرماندهان و پرسنل نيروي انتظامي؛ وزارت كشور ارتقا معيشت و رفاه پرسنل نيروي انتظامي را با جديت دنبال مي‌كند
خبرگزاري فارس: علي كردان گفت: وزارت كشور با جديت موضوع ارتقاي معيشت و رفاه پرسنل خدوم و جان بر كف نيروي انتظامي را تا رسيدن به نتيجه دنبال مي‌كند.


به گزارش خبرگزاري فارس، علي كردان وزير كشور در ديدار جمعي از فرماندهان و پرسنل نيروي انتظامي تهران، ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي به پرسنل اين نيرو در كشور اعلام كرد با جديت موضوع ارتقاي معيشت و رفاه پرسنل خدوم و جان بر كف نيروي انتظامي را تا رسيدن به نتيجه دنبال خواهد كرد.
وزير كشور، نيروي انتظامي را حافظ جان و مال و ناموس مردم دانست و گفت:‌ نيروي انتظامي تأثيري مستقيم در سرنوشت آحاد مردم و جامعه دارد و همگان از خدماتي كه توسط اين نيرو ارائه مي‌شود بايد بهره‌مند شوند. از اين بابت اين نيرو از جايگاهي ويژه و ارزشمند برخودار و قابل ستايش و تقدير است.
كردان امنيت كشور در روستاها، شهرها و مرزهاي كشور را مرهون از جان‌گذشتگي توأم با رشادت پرسنل نيروي انتظامي دانست و ادامه داد: به آسيب‌هايي كه پرسنل اين نيرو در اجراي مأموريت‌هاي ذاتي و محوله متحمل مي‌شوند كاملاً واقف بوده و قطعاً براي جبران آن برنامه دارم.
وي همچنين از هزينه‌هاي جاني كه نيروي انتظامي در عرصه برخورد با عوامل ناامني و باندهاي قاچاق و مزدور خارجي متحمل مي‌شود، ياد كرد و گفت: بايد به موازات رفتارهاي جديد گروه‌هاي مذكور، نيروي انتظامي در خصوص استفاده از ابزارهاي جديد و پيشرفته‌تر نيز بيش از گذشته مجهز شود.
وزير كشور رعايت حقوق شهروندي را براي وزارت كشور يك اصل دانست و گفت: با تمام وجود به اين مهم اعتقاد دارم و حقوق شهروندي تمام شهروندان ايراني را صيانت خواهم كرد و در اين مسير از نظام قضايي نيز كمك مي‌گيريم.
كردان يكي از مأموريت‌هاي مهم نيروي انتظامي را آراسته كردن جامعه نسبت به فضاي ديني و اسلامي اعلام كرد و گفت: نبايد چهره‌اي اسلامي بخشيدن به شهره مبنايي براي تهديد آزادي مردم باشد.
وزير كشور گفت: امنيت و آزادي در تقابل با يكديگر نيستند و نيروي انتظامي بايد بداند كه ما اكنون در حال زندگي در جهان مجازي هستيم و بايد در اين جهان، امنيت كشور را تأمين كنيم و لازمه آن بازتعريفي نو از امنيت است، تعريفي كه به صورت مشترك مورد پذيرش نيروي انتظامي و مقبوليت مردم باشد.
كردان عامه مردم كشور را متدين و اهل دين و مراعات دستورات ديني دانست و گفت: نيروي انتظامي بايستي براي چند درصد اندك برنامه مشخص تعريف و تبيين كند.
وزير كشور گفت: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران بايد ميانگين معدل همين مردم كه به عنوان شهروندان كشور هستند، باشد و توقعي كه نيروي انتظامي از مردم دارد نبايد بالاتر از اين معدل باشد و لازمه آن آموزش‌هاي مستمر و به‌روز شدن اين نيرو است.
انتهاي پيام/
 پنجشنبه 18 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن