تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814724502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسائل و مشكلات ورزش بانوان شهرستان كلاله بررسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسائل و مشكلات ورزش بانوان شهرستان كلاله بررسي شد
داخلي. ورزشي. بانوان.

مسائل و مشكلات ورزش بانوان شهرستان كلاله روز پنجشنبه با حضور مسوولان تربيت بدني استان گلستان در اين شهرستان مورد رسيدگي قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ايرنا، مسوول امور بانوان تربيت بدني گلستان در اين جلسه گفت: اختصاص امكانات و اعتبارات ورزشي ويژه بانوان در سطح شهرهاي استان، ارتباط مستقيم با كيفيت فعاليت بانوان در رشته‌هاي مختلف ورزشي دارد.

"الهه غيناقي" افزود: بانوان ورزشكار گلستاني در رشته‌هاي مختلف المپياد ورزش امسال موفقيت‌هاي قابل توجه‌اي كسب كردند كه حاكي از توجه به امر ورزش بانوان در مناطق مختلف استان است.

وي گفت: با توجه به نقش ورزش در شادابي و سلامت روح و جسم انسان بخصوص بانوان و دختران جوان كه در سنين مختلف نياز به ورزش دارند، توجه و برنامه‌ريزي براي اين قشر ضروري است.

رئيس اداره تربيت بدني كلاله نيز گفت: در هر يك از هيئت‌هاي ورزشي اين شهرستان يك نايب رييس، امور بانوان را به عهده دارد و به امور مربوط به ورزش بانوان رسيدگي مي‌كند.

"اله‌نورامان نفس" افزود: اعتبارات و امكانات ورزش بانوان با توجه به امكانات موجود و كم و كيف فعاليت آنان در رشته‌هاي مختلف در اختيار آنان قرار مي‌گيرد.

وي گفت: يك سالن سرپوشيده ورزشي ويژه بانوان با ‪ ۷۰‬درصد پيشرفت فيزيكي در شهرك "امام علي "(ع) كلاله در دست احداث است كه بودجه آن از محل اعتبارات سفر اول هيئت دولت به استان گلستان تامين مي‌شود. ك/‪۲‬
 پنجشنبه 18 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن