تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815485448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام شهردار تهران به مناسبت روز جهاني كودك


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: پيام شهردار تهران به مناسبت روز جهاني كودك
ديدگاه‌- همشهري آنلاين:
شهردار تهران با تبريك روز جهاني كودك گفت: اميدوارم روزي شاهد شكوفايي جهاني شايسته كودكان باشيم.

به گزارش خبرگزاري شهر، محمدباقر قاليباف در پيام خود آورده است: همه ساله روز جهاني كودك يادآور وظيفه‌اي است كه ما در برابر كودكان براي ساختن دنيايي بهتر داريم، مانند فراهم كردن شرايط مناسب زندگي، تغذيه كافي، آموزش، دسترسي به مراقبت‌هاي بهداشتي و پزشكي، ممنوعيت كار، حق بازي كردن، برخورداري از محيط زيست سالم و هواي پاك.

شهردار در پيام خود تاكيد كرده است: حال براي بهبود وضعيت محيط زيست شهري و برخورداري كودكان از هواي پاك از كجا بايد شروع كنيم. نحوه برخورد با طبيعت، زمين و شهرمان را چگونه بايد بياموزيم و آموزش دهيم.

در ادامه پيام آمده است: شهرداري تهران در مدت سال‌هاي گذشته برنامه‌ها و طرح‌هاي زيادي براي مهيا كردن شهري پويا و محيط زيست شهري سالم تدوين و اجرا كرده است تا كودكان شهرمان از اين حق مسلم خود برخوردار شوند كه از آن جمله مي‌توان به طرح‌هاي شهردار مدرسه، غنچه‌هاي شهر، شهرداران خانواده و همياران محيط زيست شهري كه با هدف آموزش مباني زيست محيطي به معلمان و مربيان محترم آموزش و پرورش و انتقال آن به كودكان و نوجوانان و به تبع آن خانواده‌ها اشاره كرد.

در پيام قاليباف تصريح شده است: همچنين توسعه فضاي سبز، تجهير بوستان‌ها به وسايل بازي كودكان، بهبود شبكه حمل و نقل عمومي، مناسب سازي معابر براي عبور و مرور كودكان، تمهيدات ترافيكي در اطراف مدارس و طرح‌هاي متنوع ديگري از اين دست اجرا شده است.

شهردار در ادامه پيام خود آورده است: مناسب‌سازي محيط شهري براي كودكان و شهروندان در صدر برنامه‌هاي شهرداري قرار دارد و مشاركت شهروندان در اين ميان از اهميت خاصي برخوردار است.

اكنون شهرداري‌هاي شهرهاي توسعه يافته، بسياري از برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي خود را پيرامون "شهر دوستدار كودك" طراحي و اجرا مي‌كنند و شهرداري تهران نيز بايد بيش از پيش براي رسيدن به چنين شهري تلاش كند.
 پنجشنبه 18 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن