تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816414241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازگشت جرارد به تيم ملى انگليس - لمپارد گره گشاى خط ميانى مى شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: بازگشت جرارد به تيم ملى انگليس - لمپارد گره گشاى خط ميانى مى شود
«چرا بهترين هافبك هاى تيم ملى انگليس، لمپارد و جرارد نمى توانند در كنار يكديگر خوب بازى كنند » اين سؤال ساده اى است كه سال ها ذهن مربيان مختلف تيم ملى را به خود مشغول كرده است.
فرانك لمپارد، ستاره چلسى و استيون جرارد، جادوگر ليورپول به لطف حماسه آفرينى هاى خود در ليگ قهرمانان و ليگ برتر به عنوان ۲ بازيكن از بهترين هاى فوتبال دنيا شناخته مى شوند. تا زمانى كه هر كدام در تيم هاى باشگاهى خود حضور دارند، نمايش بى نظيرى از خود ارائه مى دهند اما همين كه زوج لمپارد، جرارد در خط ميانى تيم ملى انگليس شكل مى گيرد، نااميدى هواداران به دنبال بازى نه چندان چشمگير آنها به وجود مى آيد. وقتى كه آنها پيراهن تيم ملى را به تن دارند، به سايه هايى بى فروغ از چهره هايى تبديل مى شوند كه روح زندگى را در باشگاه هايشان دميده اند.
فرانك لمپارد با وجود آنكه بيش از ۹ سال و در ۱۳۲ بازى كنار جرارد بوده است، هنوز هم نمى تواند رقابتى را نام ببرد كه او و زوجش در آن از خود درخششى بر جاى گذاشته باشند.
در واقع شايد صادقانه ترين اظهارنظر لمپارد در مورد اين معماى پيچيده و بغرنج كه دامنگير استيو مك لارن، و گوران اريكسون نيز شد اين بود كه بازيكن تيم چلسى اذعان داشت هميشه يك مشكل جدى وجود داشته: «صادقانه مى گويم هيچ يك از ما دو نفر به آن اندازه كه براى باشگاه هاى خود خوب بازى مى كنيم، در تيم ملى انگليس خوب ظاهر نشديم، به خصوص در دو فصل گذشته. چه با هم و چه جدا از هم بازى مى كرديم اين مشكل به وجود مى آمد. اگر ما براى بازى در كنار هم فراخوانده شويم بايد سعى در برطرف كردن اين مشكل داشته باشيم. در واقع فرد فرد بازيكنان مهم نيستند بلكه تيم از اهميت بالايى برخوردار است. فكر مى كنم اگر اين رويه را قبلا نيز پيش گرفته بوديم مى توانستيم به يورو ۲۰۰۸ راه يابيم. اين عقيده من به خاطر بازى خوبى است كه در باشگاه هايمان داشتيم. ما هر دو به اندازه كافى بازيكنان بزرگ و فروتنى هستيم اما زمانى مى توانيم اين حرف را بزنيم كه تنها و نه در كنار هم بازى كنيم و اين وظيفه مربى است كه بهترين تركيب را براى خط حمله انتخاب كند شايد حالا براى پيشرفت كردن موقعيت هاى بهترى داشته باشيم. ما در حال حاضر با تيم ملى سخت كار مى كنيم. ولى نمى خواهم بگويم قبلا اين كار را نمى كرديم اما حالا و تحت نظر كاپلو، تمرين بر روى مهارت هاى تاكتيكى اهميت بيشترى دارند.اين مسأله نيازمند گذر زمان است اما اميدوارم اين مدت زياد طول نكشد چون حالا ما ديگر خيلى جوان نيستيم.
فكر نمى كنم، آدم هاى خودپرستى باشيم. شايد گاهى اوقات مردم از بيرون اين فكر را در مورد ما بكنند اما واقعا اين طرز تفكر درست نيست. ما هر دو به بازى كردن براى تيم ملى كشورمان علاقه داريم و مى خواهيم براى اين تيم خوب بازى كنيم. در نهايت همه چيز به بازيكنان بستگى دارد.درست است كه مربى تصميم خواهد گرفت ما در كجا و چگونه بازى كنيم اما در آخر بر عهده بازيكن است كه مسؤوليت وظايف خود را بر عهده بگيرد.»
به نظر بعيد مى رسد لمپارد پس از بازى فوق العاده خود مقابل كرواسى براى دو ديدار آينده تيم ملى انگليس از ليست كاپلو خط بخورد و حالا اميدوار است بتواند جواب تماشاچيانى كه او را در ويمبلى هو كرده بودند بدهد: «به دليل رابطه اى كه بين هواداران و بازيكنان وجود دارد، هميشه واكنش هاى تماشاچيان به نحوه بازى ما در زمين برمى گردد. ما در مقابل كرواسى بازى خوبى ارائه داديم و بسيارى نيز پاسخ تلاش ما را دادند ما قصد نداريم از خود تعريف كنيم اما وقتى كه تماشاچيان روز شنبه دوباره شاهد همين اتفاق باشند، جواب متفاوت آنها به ما را خواهيد ديد. من به اندازه كافى جرات دارم كه بگويم در دو سال گذشته به آن اندازه كه لازم بود در تيم ملى انگليس خوب كار نكردم و بازى مقابل كرواسى براى من استارتى بود تا توانايى واقعى خودم را نشان دهد.» اگر لمپارد به حرف هاى خود پايبند باشد، آنگاه كاپلو براى حل معماى پيچيده اى كه سال ها مغزهاى متفكر فوتبال را درگير كرده، نصف راه را پيموده است.
جرارد بازيكن تيم ليورپول آمادگى خود را بازيافته و در بازى روزشنبه مقابل قزاقستان در تركيب تيم قرار مى گيرد و حالا به عهده كاپلوست تا تصميم بگيرد تغييرى در سيستم بدهد و از حضور هر دو بازيكن خود يعنى جرارد و لمپارد بهره ببرد. حالا كه جرارد آماده بازى روز شنبه شده و پيش از اين نيز اعتراضاتى به استفاده نكردن از او در خط حمله تيم ملى انگليس داشته است، كاپلو تصميمات جديدى خواهد گرفت.
 پنجشنبه 18 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن