تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816518907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لژيونري كه خيلي زود ديپورت شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: لژيونري كه خيلي زود ديپورت شد
سرمايه : درست در همان روزهايي كه حامد حدادي مشغول نهايي كردن قراردادش با باشگاه ممفيس آمريكا بود يك بسكتباليست ديگر تيم ملي هم در آستانه لژيونر شدن قرار داشت. صمد نيكخواه بهرامي كاپيتان تيم ملي در المپيك - كه بازي هاي خوبي در چين انجام داد- البته به جاي آمريكا، اروپا را انتخاب كرد.

شوله ياشولوت فرانسه تيمي بود كه صمد نيكخواه بهرامي آن را براي فصل بعدش انتخاب كرده بود. او كه با مهرام قهرمان ليگ برتر شده بود و با صباباتري هم قهرماني در جام باشگاه هاي آسيا را تجربه كرده بود، دليل حضورش در ليگ فرانسه را اينگونه عنوان كرد: «ليگ فرانسه جزء ليگ هاي نسبتاً خوب اروپاست.ما هم تيم جواني داريم و فكر مي كنم لژيونر شدن من به نفع بسكتبال ايران باشد چون حضور در ليگ هاي اروپايي باعث بالا رفتن تجربه من مي شود و مي تواند در آينده به نفع بسكتبال ايران باشد.» اين طور كه به نظر مي رسد صمد نيكخواه بهرامي شانس حضور در NBA را داشت.
گفته مي شد كه بازي او هنگام برگزاري اردوي تيم ملي در آمريكا مدنظر چند تيم NBA قرار مي گيرد اما بنابه دلايلي صمد ترجيح مي دهد كه به آمريكا نرود: «بعد از مشورت با دوستانم به اين نتيجه رسيدم كه اروپا را انتخاب كنم . ان شاءالله اگر فرصتي شد شايد سال هاي ديگر به آمريكا رفتم.»
بدين ترتيب نيكخواه بهرامي شهريورماه راهي فرانسه شد تا به جمع ياران شولوت اضافه شود.
در آن مقطع اين شايعه به وجود آمد كه نيكخواه از مدت ها قبل با اين باشگاه فرانسوي به توافق رسيده و حتي سفر او به فرانسه در سال قبل هم به خاطر اين موضوع بوده است؛ شايعه اي كه البته از طرف كاپيتان تيم ملي تكذيب شد و او اعلام كرد توافقش با اين باشگاه فرانسوي مربوط به گذشته نمي شود و به تازگي با اين باشگاه به توافق رسيده است. به هر ترتيب صمد عازم فرانسه شد تا تمريناتش را با اين تيم شروع كند.
او حتي در ديدارهاي تداركاتي اين تيم هم به ميدان رفت تا عكس او با پيراهن شولوت روي سايت هاي اينترنتي قرار بگيرد. همه چيز براي صمد خوب پيش مي رفت. او در گفت وگو با سايت باشگاه شولوت گفته بود: «در اينجا احساس راحتي مي كنم. اين شهر ساخته شده كه فقط به بسكتبال فكر كني. زندگي در اينجا متفاوت است و من بايد ببينم چطور مي توانم در يك كشور ديگر به جز كشور خودم زندگي كنم... تيم ما پتانسيل خوبي دارد و من از حضور در اينجا حس خوبي دارم.» البته باشگاه شولوت در يورو ليگ حضور ندارد و از سال 1988 وارد مسابقات ليگ A فرانسه شده و فصل قبل عنوان هشتمي اين رقابت ها را از خود كرده بود.
شايعه هاي پررنگ
اما اوضاع به همين روال خوب براي صمد پيش نرفت. 30 سپتامبر بود كه سايت روزنامه معتبر اكيپ فرانسه در خبري از حضور يك بازيكن آمريكايي جديد در شولوت خبر داد. وينست گرير بازيكن آمريكايي كه فصل قبل در تيم كرولاينس بازي مي كرد جايگزين صمد نيكخواه شده بود. هر چند اكيپ دليل جدايي نيكخواه از شولوت را مسائل اداري دانسته بود اما سايت هاي ديگر فرانسوي به نكات ديگري اشاره كرده بودند.
سايت ماويلا درباره صمد مي نويسد: «نيكخوه بهرامي به رغم آنكه در بازي هاي المپيك عملكرد قابل قبولي داشت و حتي در بازي مقابل كرواسي 25 امتياز كسب كرد با اين همه او از زماني كه به فرانسه آمده به ندرت توانسته آن بازي ها را تكرار كند و نكات منفي بازي او بيش از نكات مثبتش است.» ارمان كانتر يكي از مسوولان باشگاه فرانسوي در مورد صمد مي گويد: «در مورد صمد جدا از مسائل فني يكسري مسائل ديگر هم به وجود آمد كه من علاقه خاصي به صحبت در مورد آن ندارم.» با اين همه طبق نوشته سايت اكيپ، صمد نيكخواه بهرامي تنها 40 روز بعد از عقد قرارداد با باشگاه شولوت همكاري اش را با اين باشگاه قطع كرده است. طبق اظهارنظر مسوولان باشگاه، عقد قرارداد با صمد از لحاظ اداري با مشكلاتي مواجه شد كه دو طرف را وادار به قطع همكاري كند.»
اين در حالي است كه حدود دو هفته قبل شايعه اي در ايران پيچيد مبني بر اينكه صمد نيكخواه بهرامي از لحاظ فني مورد تاييد مسوولان شولوت قرار نگرفته است. گويا صمد در تمرينات اين تيم نتوانسته انتظارات مربيان اين باشگاه را برآورده كند و آنها هم بدون ملاحظه كاري عذر او را خواسته اند اما براي آنكه آينده صمد نيكخواه بهرامي با حرف و حديث روبه رو نشود اعلام شده كه دو طرف از لحاظ مالي به توافق نرسيده اند؛ موضوعي كه اتفاقاً سرپرست باشگاه مهرام هم به آن اشاره مي كند. صمدزاده به «سرمايه » مي گويد: «باشگاه شولوت به تعهداتش در قبال صمد عمل نكرد. آنها قرار بود در همان ابتدا 20 هزار يورو به حساب صمد واريز و مشكلات مالي او را حل كنند با اين همه بعد از گذشت يك ماه از حضور صمد در فرانسه، شولوت به هيچ كدام از تعهداتش عمل نكرد تا در نهايت صمد همكاري اش با اين تيم را قطع كند.»
هر چند گفته مي شود بهرامي هفته بعد به ايران مي آيد تا دوباره براي مهرام بازي كند اما گويا او مشغول بررسي پيشنهادهاي خارجي اش است. طبق گفته صمدزاده، نيكخواه بهرامي از يك تيم فرانسوي و يك تيم در ليگ دوم آمريكا پيشنهاد دارد و فعلاً مشغول بررسي آنهاست و همه چيز در اين مورد در هفته آينده مشخص مي شود.البته دو روز قبل خبرگزاري ايرنا هم به نقل از يك منبع نزديك به صمد نيكخواه بهرامي، اصرار مسوولان شولوت روي استفاده از صمد در يك پست تخصصي را دليل قطع همكاري نيكخواه بهرامي با اين باشگاه فرانسوي دانست. حالا كه صمد نتوانسته با اين باشگاه به توافق برسد نگراني هاي زيادي در مورد سرنوشت حامد حدادي در ممفيس به وجود آمده و خيلي ها بدبينانه به حضور او در NBA نگاه مي كنند هرچند بعيد است حدادي مشكل نيكخواه را پيدا كند البته در مورد نيكخواه براي اين شايعه هم به وجود آمده كه او نتوانسته مجوز كار (كه لازمه صدور مجوز اقامت او در فرانسه است) را كسب كند و در اين مساله تابعيت ايراني او نقش داشته اما اين شايعه در هيچ يك از خبرهاي خارجي منتشر شده در آن سوي مرزها تاييد نشده است.
 پنجشنبه 18 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن