تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819707524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پاساژ همايون در بازار بزرگ تهران آتش گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پاساژ همايون در بازار بزرگ تهران آتش گرفت
پاساژهمايون واقع در منطقه بازار بزرگ تهران صبح ديروز بدلايل نامعلومي آتش گرفت .
به گزارش ايرنا آتش سوزي در بازار بزرگ تهران به سامانه 125 گزارش شد و بلافاصله ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران نيروهاي ايستگاه هاي 101 103 و 107 اين سازمان را در ساعت يك و 7 دقيقه بامداد به محل آتش سوزي در بازار بزرگ تهران ورودي پله هاي نوروزخان پاساژ همايون اعزام كرد.
بنابراين گزارش افسر آماده منطقه يك آتش نشاني تهران در خصوص اين آتش سوزي گفت : با توجه به شرايط خاص بازار بويژه در هنگام شب كه هر كدام از حجره ها و مغازه ها انباشته از اجناس است مهار حريق كار بسيار دشواري بود.
وي تصريح كرد : در اين حادثه آتش از طبقه منفي يك شروع شده و به طبقات همكف و اول سرايت كرده بود هنگامي كه آتش نشانان به محل رسيدند شعله آتش و دود غليظ از مغازه هاي مشتعل به بيرون زبانه مي كشيد و كوچه ها و گذرگاه هاي تنگ اطراف را پر كرده بود و ارتفاع شعله هاي آتش به چندين متر مي رسيد.
اين پاساژ سرايدار نداشت كه اين موضوع در ابتداي عمليات كار نيروهاي آتش نشاني را با مشكل مواجه ساخت و آتش نشانان براي باز كردن درب پاساژ و مغازه هاي شعله ور كه با قفل هاي كتابي متعدد بسته شده بود وقت زيادي را صرف كردند.
وي تاكيد كرد : در اين عمليات نيروهاي آتش نشاني با استفاده از شش رشته لوله آبدهي از دو جهت عمليات مهار آتش سوزي را آغاز كردند و موفق شدند به سرعت آتش را كنترل و خاموش كنند.
افسر آماده منطقه يك آتش نشاني تهران افزود : پاساژ همايون مركز فروش مشمع سلفون نايلون و چسب هاي شيشه اي است و اين اقلام بار اشتعالي بسيار بالايي دارند حضور و اقدام به موقع آتش نشانان در كنترل و خاموش كردن اين آتش سوزي از ايجاد خسارت بيشتر جلوگيري كرد.
وي اظهار داشت : علت و ميزان خسارت اين آتش سوزي را كه خوشبختانه هيچ آسيب ديده اي نداشت توسط كارشناسان آتش نشاني تهران در دست بررسي است .
به گفته وي درجريان اين آتش سوزي 15 با ب مغازه در پاساژ همايون دچار حريق شدند .
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن