تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821064118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مستاجر آدمكش به اعدام محكوم شد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: مستاجر آدمكش به اعدام محكوم شد
مردى كه به جرم كشتن زن صاحبخانه بازداشت شده است ديروز در دادگاه كيفرى تهران به اشد مجازات محكوم شد. افسر نگهبان كلانترى 128 تهران نو 10:30 بامداد 29 مرداد 86 از جنايت در يكى از ساختمان‌هاى مسكونى خيابان نيروى هوايى باخبر شد و ماجرا را با دادسراى ناحيه 27 پايتخت در ميان گذاشت.

سپس بازپرس حسين اصغرزاده (كشيك جنايى پايتخت) به همراه افسران دايره 10 اداره آگاهى مركز به قربانگاه رفت و با ديدن جنازه كارد آجين زن نگونبخت كه «فرخ آقابابايي» نام داشت و تنها زندگى مى‌كرد رسيدگى به پرونده را در دستور كار خود قرار داد. شواهد نشان مى‌داد زن 75 ساله، قربانى دستبرد به طلاهايش شده است و با توجه به سرنخ‌هاى به دست آمده، مستاجر 31 ساله به نام «احمدرضا – د» فقط چند ساعت پس از جنايت به عنوان متهم اصلى رديابى و بازداشت شد. وى كه معتاد بود سعى داشت در بازجويى‌ها با اطلاعات ضد و نقيض، رسيدگى به پرونده را به بيراهه بكشد. پزشكى قانونى اما برملا كرد وجود چندين خراش روى دست و گردن «احمد رضا» ناشى از درگيرى با «فرخ» بوده است. بدين ترتيب مرد جوان به ناچار لب به بيان حقيقت گشود: «چند سالى است كه به كراك معتادم. آن روز تصميم گرفتم به بهانه احوالپرسى به خانه صاحبخانه ثروتمندم بروم و طلاهايش را بدزدم كه فرخ، دستم را خواند و داد و بيداد كرد.» «احمد رضا» توضيح داد: دستم را دورگردن فرخ حلقه كردم كه بى‌حال شد و بعد با چاقو به جانش افتادم. وقتى مطمئن شدم نفس نمى‌كشد جنازه را در انبارى خانه پنهان كردم و.... به دنبال اين اعتراف‌هاى تكان دهنده، پرونده با صدور كيفرخواست به شعبه 74 دادگاه كيفرى تهران فرستاده شد.گزارش ايسكانيوز مى‌افزايد، روز گذشته «احمد رضا» به رياست قاضى «حسينى كوه كمره‌اي» و با حضور چهار مستشار پاى ميز محاكمه نشست و نماينده دادستان ، براى جانى اشد مجازات خواست. همچنين پسر و دو دختر قربانى در جايگاه ويژه قرار گرفتند و براى قاتل مادرشان تقاضاى حكم مرگ كردند. نوبت دفاع به «احمد رضا» كه رسيد جنايت را گردن گرفت و اظهار كرد: مى‌دانم اشتباه كردم اما باور كنيد به خاطر كشيدن كراك، هيچ اختيارى نداشتم. در پايان اين نشست، هيئت قضايى وارد شور شد و جانى را به اعدام محكوم كرد.حكم تا 20 روز پس از ابلاغ قابل تجديد نظر خواهى است.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن