تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 30 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807214018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار كوتاه
هديه بانك سامان به خردسال ترين مشتريان در روز جهاني كودك
بانك سامان در راستاي برنامه هاي خود براي گسترش فرهنگ بانكداري در كشور برنامه هاي جالب توجهي را در روز جهاني كودك ترتيب داد.به گزارش بينا به نقل از روابط عمومي بانك سامان, طي مراسمي كه در روز جهاني كودك و با حمايت بانك سامان برگزار شد اين بانك, به پنج نفر از مشتريان خردسال خود جوايز ارزنده اي را اعطا كرد. گفتني است در اين مراسم برنامه هاي شاد و تفريحي فراواني با هدف ايجاد خاطره اي به ياد ماندني و آشنايي هر چه بيشتر كودكان با بانك و فرآيند هاي كاري آن برگزار شد.اين گزارش حاكي است طي يك برنامه مشترك ديگر كه با همكاري بانك سامان و موزه پول به همين مناسبت برگزار شد بانك سامان با اهدا بسته هاي آموزشي راز سامان و پس انداز به كودكان, مفاهيم بانكداري و بانكداري الكترونيكي را به آنها آموزش داد. اين بسته هاي آموزشي داراي انيميشن هاي جالبي شامل داستان, بازي و سرگرمي هستند كه با استقبال بسيار زياد كودكان مواجه شد.

رشد 26 درصدي منابع شعب پست بانك ايران
منابع شعب پست بانك ايران رشد 26 درصدي را تجربه كرد.مانده منابع شعب پست بانك ايران در پايان شهريورماه سال 87 در مقايسه با پايان اسفندماه سال گذشته 26 درصد رشد داشته است.منابع پست بانك ايران در ابتداي سال 87 به حدود 4 هزار ميليارد و 455 ميليون ريال بوده است كه در شش ماه اول سال جاري به بيش از 5 هزار ميليارد و 592 ميليون ريال افزايش پيدا كرد.

انتقال 2 ميليارد دلار از منابع مالي كشور به داخل توسط بانك سپه
معاون بيمه، بانك و شركتهاي دولتي وزارت امور اقتصادي و دارايي در جلسه مجمع عمومي ساليانه بانك سپه كه براي بررسي و تصويب صورتهاي مالي يكسال اين بانك برگزار شد گفت: تلاش و موفقيت بانك سپه براي انتقال بيش از 1/5 تا 2 ميليارد دلار از منابع مالي از خارج به داخل كشور طي كمتر از چند روز در تاريخ ماندگار خواهد ماند. حميد پورمحمدي اظهار داشت: با تلاش مجاهدت گونه مجموعه بانك سپه تير بيگانگان براي به بحران كشيدن نظام مالي و برهم زدن نظم پولي كشور به سنگ خورد. وي افزود: هر بانكي تنها 10 درصد از موانع و مشكلاتي را كه بيگانگان براي بانك سپه به وجود آوردند تجربه مي كرد از هم مي پاشيد و شاكله و نظم خود را از دست مي داد اما بانك سپه با قدرت و به واسطه مجاهدت تمام همكارانش توانست تمام تلاش بدخواهان و بيگانگان را خنثي و آنها را نااميد كند.

پرداخت وام 5 ميليوني مسكن مهر از هفته آينده
مديرعامل صندوق تعاون از پرداخت وام 5 ميليون توماني مسكن در راستاي طرح مسكن مهر با شرايط ويژه خبرداد و گفت:وام 14 ميليوني مسكن فقط توسط بانك هاي عامل صورت پرداخت مي شود. "ماشاالله عظيمي"با اعلام اين كه كليه بانك هاي عامل اقدام به پرداخت تسهيلات 14 ميليون توماني مسكن در مهرماه سال جاري خواهند كرد اظهارداشت: صندوق تعاون نقشي در پرداخت تسهيلات 14 ميليون توماني طرح مسكن مهر مبني بر ساخت واحدهاي مسكوني مشمول اين طرح نخواهد داشت. مديرعامل صندوق تعاون با اشاره به اين كه صندوق تعاون طي يك برنامه تعيين شده اقدام به پرداخت وام 5 ميليون توماني با شرايط ويژه براي طرح مسكن مهر خواهد كرد گفت: تمام دارندگان حساب در صندوق مي توانند از اين تسهيلات تا سقف 5 ميليون تومان استفاده كنند.

حسابرسي بانك ها و بيمه هاي مشمول واگذاري به پايان رسيد
رئيس سازمان حسابرسي از پايان حسابرسي صورت هاي مالي سال 86 بانك ها و بيمه هاي مشمول واگذاري و ارايه آن به مجمع عمومي خبرداد و گفت: حسابرسي 6 ماه ابتداي سال 87 بانك هاي مشمول واگذاري هنوز آغاز نشده است. محمدكاظم نجفي علمي با بيان مطلب فوق گفت: گزارش حسابرسي بانك هاي مشمول واگذاري در دستگاه هاي ذيربط از جمله مجمع عمومي بانك ها قرار گرفته است.وي افزود: ارايه گزارش حسابرسي به معناي تاييد بانك ها براي واگذاري در بورس نيست; چراكه هيات عالي واگذاري و سازمان بورس نيز بايد شرايط واگذاري بانك ها در بورس را تاييد كنند.رئيس سازمان حسابرسي با بيان اين كه واگذاري بانك ها در بورس به عوامل ديگري نيز بستگي دارد اظهارداشت: درحال حاضر بانك ها بايد اطلاعات مربوط به حسابرسي شش ماه ابتداي سال خود و پيش بيني درآمدهاي آتي خود را در اختيار سازمان حسابرسي قرار دهند.

ضرورت استقلال ساختاري بانك مركزي
قائم مقام بانك مركزي استقلال ساختاري بانك مركزي را مهمتر از استقلال قانوني و سازماني دانست و گفت: استقلال ساختاري به رفع تنگناهاي ساختاري در اقتصاد باز مي گردد. حسين قضاوي در گفتگو با مهر در خصوص استقلال بانك مركزي گفت: استقلال نهاد سياست گذاري پولي را بايد در سه بعد استقلال ساختاري، استقلال اداري و سازماني و استقلال قانوني مد نظر قرار داد. قائم مقام بانك مركزي با بيان اينكه مهمتر از استقلال قانوني و سازماني، استقلال ساختاري است، افزود: استقلال ساختاري نيز به رفع تنگناهاي ساختاري در اقتصاد باز مي گردد. وي تصريح كرد: مادامي كه اقتصاد، يك اقتصاد تك محصولي متكي به نفت است و بيش از 70 درصد بودجه دولت را نيز درآمدهاي نفتي تشكيل مي دهد، تاثير پذيري سياستهاي پولي از سياستهاي مالي امري گريز ناپذير است. قضاوي با تاكيد بر اينكه بايد اين موضوع را به صورت جدي دنبال كرد، اظهارداشت: همچنين بايد اين موضوع را در قالب برنامه هاي 5 ساله مد نظر قرار داد و اصلاحات ساختاري لازم را براي آن به كار برد. قائم مقام بانك مركزي اضافه كرد: در اين صورت مي شود، رفتار سياستهاي پولي را به گونه اي متمايز از سياستهاي مالي در اقتصاد مشاهده كرد.

گردش مالي صنعت بيمه بايد به 150 ميليارد دلار برسد
ريسك پذيري در بخش پولي و بانكي بسيار كم است و بايد با توسعه پوشش بيمه اي در بخشهاي مختلف اقتصادي و انساني ظهور بيشتري يابد. به گزارش روابط عمومي وزارت كار وامور اجتماعي، سيد محمد جهرمي وزير كار و امور اجتماعي در مراسم توديع و معارفه معاونان جديد اين وزارتخانه گفت: چرخش در كارها را امروزه به عنوان استراتژي منابع انساني مي شناسند و چرخش كارها و مديريت كارخوبي است، به شرط آنكه با جانمايي و در جهت شايسته سالاري باشد. وي افزود: يك نظام مديريتي مناسب بايد منطبق بر ارتقا آموزشها و مهارت ها تنظيم شده باشد. وزير كار ادامه داد: كارهاي انجام گرفته بايد دوباره يافته و شناخته شوند و اين امر با ارتقا دانش و مهارت محقق خواهد شد.

سقف انتقال وجه توسط كارت هاي نقدي بانك پاسارگاد افزايش يافت
بانك پاسارگاد در جهت افزايش رفاه حال مشتريان خود و سهولت كار آن ها، سقف انتقال وجه را توسط كارت هاي نقدي خود افزايش داد.به گزارش روابط عمومي بانك پاسارگاد، از اين پس هم ميهنان گرامي قادر خواهند بود توسط كارت هاي نقدي بانك پاسارگاد و از طريق دستگاه هاي خودپرداز بانك ها، مبلغ 30 ميليون ريال را در هر ساعت شبانه روز به كليه كارت هاي عضو شتاب انتقال دهند. پيش از اين سقف انتقال پول از طريق كارت هاي نقدي 10 ميليون ريال بوده است.سقف انتقال وجه شتابي توسط پايانه هاي شعبه اي (PINPAD) از كارت پاسارگاد به كليه كارت هاي عضو شتاب نيز از مبلغ 50 ميليون ريال به مبلغ 150 ميليون ريال در شبانه روز افزايش يافت.

بانك رفاه مهلت بخشودگي وجه التزام بدهكاران را تمديد كرد
نظر به استقبال اشخاص حقيقي و حقوقي،مهلت طرح بخشودگي وجه التزام بدهكاراني كه نسبت به بروز رساني اقساط تسهيلات و تسويه كليه ديون معوق خود اقدام كنند، تا روز 87/9/19 مصادف با عيد سعيد قربان تمديد شد.به گزارش روابط عمومي بانك رفاه:بر اساس اين طرح وجه التزام محاسبه شده آن دسته از بدهكاران تسهيلات اين بانك در كليه بخشهاي اقتصادي از جمله مسكن و قرض الحسنه كه نسبت به روز رساني اقساط تسهيلات و تسويه كليه ديون معوق خود اقدام كنند با رعايت كامل قوانين و مقررات مربوطه حداكثر تا ميزان وجه التزام محاسبه شده بر مبناي 6 درصد مورد بخشودگي قرار خواهد گرفت.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 312]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن